چاپ مقاله در مجلات ISI بصورت تضمینی

انتشار 21 فروردین 1397
مطالعه 3 دقیقه

برای دانشجویانی که خواهان ادامه تحصیل در مقاطع دکتری هستند و اساتیدی که بدنبال عضویت در هیئت علمی دانشگاه هاهستند ، چاپ مقاله در مجلات ISI بصورت تضمینی ، میتواند به آنها بسیار کمک کند.

چاپ مقاله در مجلات ISI بصورت تضمینی

کلمه ی تضمین برای هر شروعی، نکته اطمینان است. اگر چه دادن تضمین چاپ مقاله در معتبر ترین ژورنال های جهان کمی سخت است، اما  موسسه ی انتشاراتی آذرگان با مکاتبات و تعاملات حرفه ای با سردبیران مجلات معتبر، این نوید را به شما میدهد که مقاله شما در کمترین زمان به چاپ برساند. شما هزینه چاپ مقاله را پس از دریافت تاییدیه ی اکسپت مقاله، به موسسه ما واریز می کنید و ما در ابتدا هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی کنیم. 
با توجه به اینکه در کشور ما ملاک سنجش یک مقاله ی خوب ، چاپ آن در مجلات ISI  است. برای این کار باید مقاله ی استخراجی از تحقیقات دارای محتوای قابل قبول باشد تا بتواند در مجلات خوب به چاپ برسد.

نکات اساسی پذیرش یک مقاله از طرف مجلات ISI

محتوای قوی : اولین نکته در نوشتن یک مقاله ، توجه محتوای قوی آن است. هر مقاله ای توانایی و قابلیت چاپ در مجلات ISI  را ندارد. باید موضوع انتخابی بروز باشد ، تحقیقات جامع صورت گیرد و ایراد ادبی و فنی نداشته باشد.

انتخاب درست مجله : هر مجله برای خود حوزه ی مشخصی دارد و مقالاتی را پذیرش و چاپ می کند که در حیطه ی تخصصی خود باشد. پس در انتخاب مجله بایستی دقت نماییم که خارج از اسکوپ مجله نباشد. با انتخاب مجله ی غیر مرتبط ، زمان ، وقت و هزینه ی خود و کارکنان مجله را تلف نکنید.

انواع تقسیم بندی مجلات ISI

  1. مجلات JCR ( مجلات دارای ایمپکت فکتور )

  2. مجلات ISI listed ( مجلات بدون ایمپکت فکتور)

مجلات JCR مجلاتی هستند که دارای ضریب تاثیر بوده و چاپ آنها تضمینی نیست و بیشتر نمره ، به محتوای خود مقاله بستگی دارد و موسسه تنها میتواند 30 درصد با مجله رایزنی کند. اگر واقعا از محتوای قوی مقاله ی خود اطمینان ندارید ، پیشنهاد میکنیم که مقالات خود را در ژورنالهای تضمینی چاپ کنید.این مجلات فاقد ایمپکت فکتور هستند و  اکثرا برای مقاطع کارشناسی ارشد و مصاحبه دکتری توصیه می شود تا بتوانند به راحتی امتیاز کامل پژوهشی خود را در مصاحبه و یا نمره کامل خود را برای 2 نمره پایان نامه (جهت پذیرش و چاپ مقاله شان) دریافت نمایند.

مراحل چاپ مقاله در مجلات ISI در موسسه انتشاراتی آذرگان

گام اول: در خواست خود را به ایمیل موسسه ارسال کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.

گام دوم: کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.

گام سوم: با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.

گام چهارم: شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.

گام پنجم: سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

گام ششم: پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند ، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش