پذیرش مقاله ISI

انتشار 12 شهریور 1397
مطالعه 2 دقیقه

یکی از چالش های بزرگ دانشجویان مقاطع تکمیلی ، نگارش مقاله و تلاش برای دریافت پذیرش از ژورنال های معتبر است. ارسال مقاله و دریافت پذیرش از ژورنال های معتبر ، یکی از موضوعات اساسی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

پذیرش مقاله ISI

یکی از نیاز های جامعه علمی امروزی ، نگارش مقالات با کیفیت ، توسط محققان و دانشجویان داخلی است. مقالات علمی برای اینکه بتوانند از فیلتر داوری مجلات به سلامت عبور کنند نیاز دارند تا استاندارد های این مجلات را رعایت کنند. یکی از معتبرین ژورنال های مورد تایید نظام آموزشی کشور ، مجلات منتسب به پایگاه تامسون رویترز است. این مجلات ، که بیشتر با نام ISI شهرت دارند ، به دلیل اعتبار بالای پژوهشی ، مقالات زیادی به این مجلات ارسال می شوند ، اما آمار پذیرش مقاله از این مجلات ناامید کننده است. موضوعات قدیمی ، محتوای ضعیف ، مقالات مروری و ترجمه ضعیف متن ، از مهمترین دلایل ریجکت مقالات به شمار می روند. در این مقاله می خواهیم ، مهمترین دلایل پذیرش مقاله ISI را مورد ارزیابی قرار دهیم.

پذیرش مقاله ISI

مقاله ای که آماده ارسال به مجلات ISI می شود ، باید دارای موضوعی نو و جدید باشد. مجله انتخابی کاملا در اسکوپ مقاله نوشته باشد ، محتوای نوشته شده قوی ، و منابع بروز باشد و به جدیدترین مقالات مرتبط ، ارجاع داده شود. بعد از آماده سازی اولیه مقاله  ، متن آن باید توسط مترجم متخصص ، ترجمه گردد. بعد از ترجمه مقاله باید به قالب مجله انتخابی در آید و در پایان به ژورنال ISI ، سابمیت گردد.

مقاله ای این پروسه را طی کند ، درصد پذیرش بالایی خواهد داشت.

نقش موسسات پژوهشی در پذیرش مقاله ISI

کار اصلی موسسات پژوهشی ، صرفه جویی در زمان و هزینه است. این موسسات ، با تعاملات و روابطی که با ادیتور های مجلات دارند ، می توانند زمان پذیرش مقاله و همچنین هزینه چاپ و پذیرش مقالات را تا حد زیادی کاهش دهد. موسسه آذرگان ، یکی از موسسات بسیار معتبر ، در زمینه های پژوهشی است که به طور تخصصی در حوزه های پذیرش و چاپ مقاله فعالیت می کند. این موسسه توانسته است با رایزنی های مناسب با سردبیران نشریات معتبر بین المللی ، پذیرش مقالات ISI را به صورت تضمینی ، به دانشجویان و محققان ارائه دهد..

پروسه پذیرش مقاله ISI در موسسه آذرگان

  • ارسال درخواست از طرف مشتری ( درخواست باید حاوی اطلاعاتی مانند : مقطع تحصیلی ، نوع دانشگاه ، چکیده و عنوان مقاله و شماره تماس مشتری باشد. )

  • بررسی چکیده و عنوان مقاله توسط کارشناس موسسه و معرفی دو الی سه ژورنال مرتبط با مقاله.

  • بررسی مقالات توسط مشتری ، انتخاب یکی از مجلات و ارسال نام مجله به همراه مقاله کامل ، به کارشناس موسسه.

  • بررسی فایل مقاله توسط کارشناس و ارسال مقاله به بخش فرمت بندی.

  • در نهایت ارسال مقاله به ژورنال درخواستی و پیگیری های هفتگی برای دریافت پذیرش در بازه زمانی یک ماهه.

مزایای دریافت پذیرش از مجلات ISI

  • دریافت دو نمره پایان نامه

  • تقویت رزومه تحصیلی برای شرکت در آزمون  دکتری

  • مناسب برای دریافت اپلای از دانشگاه های معتبر بین المللی

  • مناسب برای دفاع از رساله دکتری

  • مناسب برای فارغ التحصیلی دانشجویان مقاطع دکتری

  • ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای نویسنده مقاله

سایر خدمات موسسه آذرگان در قبال مقالات ISI

نکته : ما در این مجموعه به خوبی ، تاثیر مثبتی را که می تواند ، یک کتاب یا یک مقاله روی آینده شغلی و زندگی شخصی هر فرد را ایفا کند ، به خوبی می دانیم ، از این رو تمام تلاش خود را می کنیم تا با ارائه محصولات با کیفیت ، سرویس شگفت انگیز و قیمت مناسب ، به تمام نیاز های شما پاسخ گو باشیم

تصویر
 

برای ثبت سفارش لطفا کلیک کنید

امید است با ارائه خدمات گسترده در زمینه های مختلف پژوهشی ، قدمی درست را برای اعتلای علمی این مرز و بوم برداشته باشیم.
 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
رسولی پور
4 سال پیش
بنده دوتا مقاله آماده انگلیسی دارم . برای یک ماه آینده نیاز به اکسپت این دو مقاله دارم آیا امکان پذیرش در این زمان در مجلات معتبر که در بلک لیست وزارت علوم نباشه و صفحه سایت هم فیک نباشه و با حداقل هزینه هست؟
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش