هزینه چاپ مقاله ISI

انتشار 11 شهریور 1397
مطالعه 3 دقیقه

یکی از مهمترین مسائل ، در بحث انتخاب مجلات ، هزینه آنها برای پذیرش و چاپ مقاله است. در این مطلب می خواهیم در مورد مجلات ISI و هزینه دریافتی آنها برای چاپ مقاله بحث کنیم.

هزینه چاپ مقاله ISI

دانشجویان برای اینکه بتوانند تسلط خود را به اساتید خود نشان داده و امتیازات پژوهشی را دریافت نمایند ، نیاز دارند تا در موضوعات مرتبط با رشته تخصصی خود ، مقالاتی را به چاپ برسانند. چاپ مقاله علاوه بر اینکه می تواند یکی از مهمترین عوامل موفقیت در زمینه های پژوهشی و تحصیلی باشد ، می تواند زمینه ساز ایجاد فرصت های شغلی و استخدامی مناسب برای عزیزان فرهیخته باشد. برای ارسال مقاله به مجلات ، باید پروسه ای طی گردد و برای پذیرش و چاپ آن باید استاندارد هایی رعایت گردد. یکی از مهمترین بخش های چاپ مقاله ، انتخاب ژورنال مناسب است. مجلات معتبر ، مقالات علمی را به صورت تخصصی و موضوعی مورد بررسی قرار می دهند و مقاله ای که به مجله تخصصی ارسال می گردد باید با اسکوپ نشریه همخوانی داشته باشد. دانشجویان برای انتخاب مجله ، معیار های مختلفی دارند ، یکی از مهمترین آنها ، بحث هزینه است. در بخش بعد هزینه چاپ مقاله ISI را بررسی می کنیم.

هزینه چاپ مقاله ISI

همانطور که می دانید ، مجلات ، برای اینکه بتوانند هزینه های خود را تامین کنند ، نیاز دارند تا از راه های مختلف درآمد زایی کنند. برخی مجلات برای تامین هزینه های خود ، از نویسندگان مقالات ، هزینه ای را برای پذیرش و چاپ مقاله دریافت می کنند. این مجلات را OPEN ACCESS یا پولی  می نامند. در واقع این مجلات حق پذیرش و چاپ مقاله را از نویسندگان دریافت می کنند و مقالات را به صورت رایگان در سایت خود نمایه می کنند و علاقه مندان می توانند بدون پرداخت هزینه ، مقالات مورد نیاز خود را دانلود کنند. برخی مجلات نیز هستند که برای پذیرش و چاپ مقالات ، از نویسندگان هزینه ای را دریافت نمی کنند و برای تامین هزینه های خود ، این مقالات را به صورت پولی در سایت خود قرار می دهند. علاقه مندان می تواند با خرید اشتراک یا پرداخت هزینه ، مقاله را دانلود نمایند. این مجلات را CLOSE ACCESS یا رایگان می نامند.

پذیرش و چاپ مقالات ISI توسط موسسات

همانطور که می دانید بخاطر اعتبار بالای مجلات ISI ، دانشجویان و محققان بسیار مایل هستند تا مقالات خود را در این مجلات به چاپ برسانند ؛ اما بخاطر سخت گیری و زمانبر بودن پروسه داوری این مجلات ، نیاز دارند تا با موسسات پژوهشی متخصص در چاپ مقالات ، همکاری نمایند. این موسسات با توجه به رایزنی ها و روابطی که با مجلات بین المللی دارند ، می تواند در بخش هزینه و زمان بسیار صرفه جویی کنند. یکی از موسسات پژوهشی - انتشاراتی که در زمینه های ارسال و دریافت پذیرش از مجلات معتبر بسیار فعال بوده و توانسته است با خدمات متنوع خود ، نظر مثبت بسیاری از فرهیختگان کشود را جلب کند ، موسسه آذرگان است.

چاپ مقاله در موسسه آذرگان

این موسسه فعالیت خود را به طور تخصصی از سال 1391 آغاز کرده و توانسته است با گرد هم آوردن محققان و متخصصان رشته های تخصصی ، در بخش چاپ مقاله ، عملکرد چشم گیری داشته باشد و رضایت دانشجویان و فرهیختگان کشور را به خوبی جلب نماید. 

هزینه چاپ مقاله ISI در موسسه آذرگان

مجلات ISI  به دو دسته نشریات بدون ایمپکت و نشریات ایمپکت دار (JCR) تقسیم بندی می شوند. مجلات بدون ایمپکت معمولا دارای داوری کوتاه مدت هستند و در رده B  درجه بندی مجلات بین المللی قرار می گیرند. معمولا این مجلات OPEN ACCESS  هستند و هزینه پذیرش و چاپ ، از خود نویسنده دریافت می گردد. شروع قیمت این مجلات در این موسسه ، از 1 میلیون تومان آغاز می گردد.

مجلات JCR ، مجلات ایمپکت دار هستند و داوری طولانی و سخت گیرانه دارند ، این مجلات در رده A  درجه بندی مجلات قرار دارند. معمولا این مجلات رایگان هستند و هزینه ای برای پذیرش و چاپ از نویسندگان دریافت نمی کنند. هزینه سابمیت مقاله به این مجلات ، در این موسسه تنها 250 هزار تومان می باشد.

امتیاز پذیرش مقاله از مجلات ISI

مجلات ISI ، جز مجلات معتبر بین المللی محسوب می شوند و چاپ مقاله مرتبط با رشته تخصصی در این مجلات می تواند بسته به نظر داور و کیفیت دانشگاه ، تمام 7 امتیاز ممکن را برای نویسنده در برداشته باشد. در ضمن با نوشتن و چاپ چند مقاله می توان تا 22 امتیاز پژوهشی نیز به دست آورد.

 

چاپ مقاله بصورت تضمینی با بهترین خدمات پژوهشی در موسسه آذرگان

تصویر

برای ثبت سفارش لطفا کلیک کنید.

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش