هزینه چاپ مقاله تضمینی ISI

انتشار 8 مهر 1399
مطالعه 4 دقیقه

یکی از مهمترین مسائلی که در پروسه چاپ مقاله، ذهن دانشجویان را بخود مشغول کرده، هزینه چاپ مقاله ISI است. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

هزینه چاپ مقاله تضمینی ISI

مقالات علمی ، نتیجه پژوهش، مطالعه عمیق و متمرکز نظری و عملی یک یا چند محقق است که با هدف دستیابی به نتایج جدید در موضوعات خاص علمی تهیه و منتشر میشوند. برای کسانی که میخواهند پژوهش ها و تحقیقات خود را بنام خود و برای همیشه ثبت و ماندگار کنند، بهترین راه، چاپ مقاله در مجلات ISI است. همچنین دانشجویانی که میخواهند فارغ التحصیل شوند و یا از دانشگاه های معتبر پذیرش گیرند، یکی از الزامات آن، داشتن مقالات معتبر بین المللی است. 

پروسه چاپ مقاله ISI

  • نگارش مقاله 

  • انتخاب ژورنال مناسب جهت سابمیت

  • ترجمه تخصصی

  • فرمت بندی مقاله 

  • سابمیت مقاله

  • داوری مقاله 

  • نتیجه نهایی مقاله (ریجکت ، پذیرش یا دریافت اصلاحیه)

تصویر
 
اجزای اصلی مقاله ISI

عنوان مقاله: نخستین بخش یک مقاله، عنوان آن است، در انتخاب عنوان از علائم و اختصارات استفاده نکنید. یک عنوان مناسب معمولا شامل 8 الی 15 کلمه میشود.

نام و مشخصات نویسندگان: در این بخش باید نام و وابستگی تمام نویسندگان به دانشگاه یا مراکز تحقیقاتی به ترتیب میزان مشارکت در مقاله ذکر شود. همچنین یک نفر به عنوان نویسنده مسئول انتخاب گردد و مسئولیت مذاکره با مجلات را بر عهده بگیرد. 

چکیده مقاله: در چکیده مقاله تلاش میکنیم به بیان اهمیت موضوع بپردازیم و نتایج را به صورت کوتاه، شفاف و دقیق توضیح دهیم. چکیده بهتر است 150 الی 250 کلمه باشد.

کلمات کلیدی: کلمات کلیدی بیانگر موضوع اصلی مقاله هستند. معمولا کلماتی انتخاب میشوند که پر تکرار و مفهومی باشد. این کلمات از آن جهت اهمیت دارند که با جستجوی این کلمات در منابع علمی میتوان مقالات دلخواه را با موضوع دلخواه بیابیم. معمولا تعداد کلمات کلیدی بین 4 الی 6 کلمه مناسب خواهد بود.

مقدمه: در این قسمت باید از مشکلات، نقاط ضعف  و روش های پیشین صحبت کرد و راه حل های مناسب برای حل مسئله اصلی را پیشنهاد داد.

مواد و روش ها: در این بخش پروتکل انجام آزمایش، روابط ریاضی و فرضیه و اثبات آن ها ذکر شده و نام نرم افزار های استفاده را شرح میدهیم.

نتیجه گیری: در قسمت نتایج میتوان بصورت کلی به محتویات و نتایج حاصل از تحلیل آماری داده ها اشاره کنیم و هیچ بحث و استدلالی از نتایج ارائه ندهیم.

بحث: در قسمت بحث، بر خلاف قسمت نتایج و یافته ها، شروع به تحلیل یافته ها و مقایسه آنها با یافته های قبلی می کنیم. همیشه در قسمت بحث، از مباحث وسیع و مختلفی استفاده می شود.

تقدیر و تشکر: در این بخش سعی میشود از تمام افراد حقیق و حقوقی یا ارگان ها و مراکزی که بنحوی در پیشبرد پروژه یاری رسانده اند، تشکر و قدردانی نمود.

منابع: این بخش مربوط به مشخصات تمامی منابع و مقالاتی است که در متن مقاله به آن‌ها ارجاع شده، که باید به طور دقیق و کامل نوشته شوند.

تصویر
 

هزینه چاپ مقاله ISI

همانطور که میدانید، مجلات ISI از نظر تامین منابع مالی به دو بخش تقسیم بندی میشوند. برخی مجلات هزینه پذیرش و چاپ مقاله را از خود نویسندگان مقالات دریافت میکنند و مقاله پذیرش شده را برای عموم، بصورت رایگان قرار میدهند که به این مجلات، مجلات پولی و یا oPEN aCCESS میگویند. مجلات نوع دوم، مجلاتی هستند که مقالات را بصورت رایگان پذیرش و چاپ میکنند، اما مقاله پذیرش شده را بصورت پولی در سایت خود قرار میدهند و کاربران برای دانلود مقاله باید هزینه پرداخت کنند. این مجلات را مجلات رایگان و یا CLOSE ACCESS مینامند.

نکته: معمولا مجلات رایگان داوری زمان بر و بسیار سختگیرانه دارند. در مقابل مجلات پولی نسبتا داوری سریع و سختگیری کمتری دارند.

تصویر
 

هزینه چاپ مقاله تضمینی ISI

همانطور که میدانید،  دریافت پذیرش از مجلات ISI اصلا آسان نیست، اما در این بین واسط هایی به عنوان موسسات پژوهشی هستند که میتوانند تا حدود زیادی این مشکل را حل کنند. موسسات میتوانند با ایجاد ارتباط با ادیتور مجلات، علاوه بر اینکه درصد پذیرش را بالاتر میبرند، روند داوری را کوتاه تر کرده و با اینکار، کمک های زیادی را به علاقه مندان چاپ مقاله، برسانند. هزینه چاپ مقالات تضمینی ISI، بستگی به شرایط خود مجله و البته قیمت دلار در کشور دارد. بهتر است برای اطلاع بهتر با کارشناسان موسسات تماس حاصل فرمائید.

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید. 

تصویر
 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش