هزینه اکسپت سریع مقاله

انتشار 12 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

به دلیل کمبود وقت و حساسیت موضوع ، بسیاری از دانش جویان و محققان نیاز دارند تا نوشته های خود را در زمان کوتاه و با هزینه مناسب به چاپ برسانند ، از این می خواهیم هزینه اکسپت سریع مقالات را مورد بررسی قرار دهیم.

هزینه اکسپت سریع مقاله

برای دانش جویان و اساتید دانشگاه ها دو مسئله هزینه و زمان بسیار پر اهمیت است. آنها می خواهند مقالات خود را در ژورنالهای معتبر با هزینه ای مناسب و در بازه زمانی کوتاهی به چاپ برسانند. در نگاه اول شاید این کار غیر ممکن باشد ، اما اگر با موسسه آذرگان همکاری کنید ، بدون شک از کیفیت محصولات شگفت زده خواهید گشت.

اما قبل از اینکه بخواهید با موسسات پژوهشی شروع به همکاری کنید ، باید بدانید شما به عنوان نویسنده مقاله ، بیشترین نقش را در کاهش زمان  خواهید داشت ؛ این طور که می توانید با عملکرد خود و رعایت نکات خاص ، پروسه اکسپت مقاله را تسریع کنید.

مهمترین اقدامات نویسندگان برای کاهش زمان و اکسپت سریع

  • آماده کردن فایل تمام شده مقاله در فرمت word یا  pdf

  • انتخاب درست ژورنالها با توجه به موضوع مقاله

  • نگارش محتوای قوی مقاله

  • ویراستاری متن توسط متخصص

  • ترجمه متن مقاله توسط مترجم متخصص 

  • فرمت بندی به قالب مجله و در پایان سابمیت مقاله

مراحل اکسپت مقاله

وقتی یک مقاله مورد پذیرش یک ژورنال معتبر قرار می گیرد عوامل بسیاری در این کار دخیل هستند. برای اینکه مقاله ی ما بتواند اکسپت یک ژورنال معتبر را بگیرد باید از ابتدا راه را درست برویم. استخراج مقاله ، ویراستاری درست ، محتوای قوی ، انتخاب درست ژورنال و انتخاب موسسه ی معتبر از جمله مهمترین عوامل موفقیت یک مقاله در دریافت پذیرش از یک ژورنال معتبر است.

برای انتخاب ژورنالها دو انتخاب داریم. ژورنال های Open Access و ژورنالهای مبتنی به اشتراک. ژورنالهای Open Access  به منظره ی استفاده ی نامحدود  و بدون پرداخت هزینه است و رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است ؛ بدین صورت که برای تامین هزینه ها و خدمات خود ، تمام هزینه ها را از نویسنده مقاله دریافت می کنند. در مقابل ژورنالهای مبتنی به اشتراک یا همان Close Access مقالاتی هستند که برای استفاده از آنها از سایت مورد نظر باید هزینه پرداخت کرد. به این صورت که مقالات را رایگان به چاپ می رسانند و آن ها را در سایت خود به صورت پولی قرار می دهند و علاقه مندان باید هزینه ای را برای دانلود مقاله به مجله پرداخت نمایند.

زمان و هزینه اکسپت مقالات را خود نشریات تعیین می کنند. معمولا مجلات علمی پژوهشی داخلی و مجلات JCR دارای پروسه داوری طولانی هستند. بدین صورت که  داوری مقالات در این نشریات مرحله ای است. به شکلی که اگر داور اول مقاله را تایید کرد ، داور دوم مقاله را بررسی می کند ، اگر داور دوم هم مقاله را تایید کند که مقاله به چاپ می رسد ، اما در صورتی که داور دوم مقاله را رد کند ، مقاله برای داور سوم ارسال می شود که این پروسه بسیار طولانی و زمان بر خواهد بود. در واقع شما نیاز به موسسه ای دارید که با استفاده از فاکتور تجربه و بهره گیری از روابط بین المللی ، شما را سریعتر به هدفتان برساند.

موسسه آذرگان

متخصصان ما توانسته اند با مکاتبات مناسب با ادیتور های مجلات معتبر در سطح بین المللی ، زمان عادی داوری را کاهش داده و تضمین چاپ مقالات را به شکل چشم گیری افزایش دهند. سیاست این مجموعه بر پایه کاهش هزینه ها و بالا بردن کیفیت خدمات بنا شده است. ما به خوبی ارزش یک مقاله چاپ شده را برای دانشجویان و فرهیختگان عزیز می دانیم ؛ چرا که که تمام کارشناسان این مجموعه خود از  نخبگان بهترین دانشگاه های کشور هستند و تجربه چاپ مقاله در نشریات مختلف را دارند. این افراد می توانند با ارائه پیشنهادات و مشاوره های مناسب ، شما عزیزان را به بهترین نحو یاری کنند.

تنها کافیست با یکی از راه های ارتباطی ، با متخصصان مجموعه تماس حاصل فرمائید تا سریعا به درخواست شما رسیدگی کنند

برای ثبت سفارش کلیک کنید

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
1 سال پیش
در پاسخ به:
در خصوص چاپ مقاله ارتوپدی سوال داشتم
سلام وقت بخیر هر سوالی باشه در خدمتیم. 09914516340 azargan.pub@gmail.com
بازدیدکننده
محمد‌امیری
1 سال پیش
در خصوص چاپ مقاله ارتوپدی سوال داشتم
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش