چاپ کتاب با تیراژ دلخواه

انتشار 25 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

اگر به دنبال چاپ کتاب خود به تعداد محدود و تیراژ پایین هستید، موسسه آذرگان بهترین گزینه برای چاپ کتاب شما خواهد بود.

چاپ کتاب با تیراژ دلخواه

نگارش کتاب یکی از راه های ترویج و اشاعه علم و آگاهی است.باید بدانیم هر کسی که داستانی برای گفتن دارد و از آن لذت می برد ، میتواند افکار خود را به رشته تحریر درآورد. تمام نویسندگان بزرگ تاریخ ، از همین مرحله آغاز کرده اند. باید از تاثیرات مثبت یک کتاب آگاه باشید ، در واقع در هر شغلی که هستید ، چاپ کتاب میتواند نقطه تمایز شما با سایر افراد و همکارانتان باشد.

امتیاز چاپ کتاب

  • تقویت رزومه تحصیلی

  • افزایش و ارتقائ رتبه علمی اساتید دانشگاهی

  • بالا رفتن جایگاه اجتماعی

  • ثبت آثارو دست نوشته ها و جلوگیری از سرقت ادبی

  • کسب درامد

ما در موسسه انتشاراتی آذرگان ، به خوبی تاثیر مثبتی که یک کتاب چاپی میتواند روی زندگی شخصی و شغل آینده هر فرهیخته ای را داشته باشد ، به خوبی میدانیم. یک موسسه خوب میتواند علاوه بر ارائه محصول چاپی با کیفیت ، در زمان و هزینه ی تمام شده محصول چاپی بسیار تاثیر گذار باشد. زمان و هزینه دو پارامتری هستند که برای دانشجویان و پژوهشگران داخلی بسیار با اهمیت است ، اما مهمترین نکته برای همه ، این است که کاهش هزینه تمام شده ، باعث افت کیفیت محصول چاپی نباشد.موسسه انتشاراتی آذرگان با دارا بودن سالها تجربه و به کارگیری مدرن ترین دستگاه های چاپ و همکاری با پرسنل نخبه و مجرب ، جهت رفاه نویسندگان ، دانشجویان و پژوهشگران عزیز ، توانایی چاپ هر گونه کتاب با هر سبک و اندیشه  و موضوعی را با قیمت مناسب و در تیراژ دلخواه مشتری ، فراهم آورده است.

مراحل چاپ کتاب در موسسه آذرگان

  • تکمیل فایل کتاب توسط نویسنده

  • ارسال فایل به ایمیل موسسه

  • بررسی کتاب از نظر ویرایش ، غلط گیری و فرمت بندی آن توسط متخصصان ویراستاری

  • عقد قرارداد با نویسنده و دریافت فایل اسکن شده کارت ملی نویسنده به همراه 70درصد مبلغ هزینه چاپ

  • دریافت شابک ، فیپا و مجوز کتاب توسط ناشر موسسه و تحویل آن به نویسنده بعد از 3 روز کاری

  • آماده شدن طرح جلد کتاب با نظر صاحب اثر

  • چاپ و صحافی اثر و دریافت مابقی هزینه ، سپس تحویل نسخه های کتاب درب منزل نویسنده در مدت زمان توافقی.

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش