اکسپت سریع مقاله ISI

انتشار 11 شهریور 1397
مطالعه 3 دقیقه

دانشجویان و پژوهشگران ، برای اینکه بتوانند در بازه زمانی کوتاهتری به اهداف پژوهشی خود برسند نیاز دارند تا مقالات آنها سریعا پذیرش و چاپ گردد. در این بخش می خواهیم در مورد اکسپت سریع مقاله ISI مطالبی را بیان کنیم.

اکسپت سریع مقاله ISI

یکی از بهترین راه های نشر و گسترش یافته های علمی ، نگارش مقاله و چاپ آنها در ژورنال های معتبر بین المللی است. برای دانشجویان ، مولفه زمان بسیار مهم است و آنها نیاز دارند تا در بازه زمانی کمتری پذیرش مقاله خود را بگیرند. اما دریافت پذیرش و چاپ مقاله از ژورنالهای معتبر ISI بسیار زمان بر است و در صورت نا آگاهی ممکن است تا ماه ها هم نتیجه مطلوب دریافت نگردد. برای صرفه جویی در زمان رعایت نکات زیر می تواند مفید باشد.

نکات مهم در کاهش زمان پذیرش 

موضوع مقاله : مهمترین  بخش در پذیرش سریع مقاله ، موضوع جدید و بروز است. معمولا موضوعات تکراری جذابیت خاصی برای داوران مجلات ندارند .

ترجمه متن : مقاله باید به صورت تخصصی ترجمه گردد و متن مقاله عاری از ایرادات فنی و گرامری باشد.

محتوای متن : مقاله باید با توجه به موضوع نوشته شده ، محتوای قوی داشته باشد و در تمام بخش های مقاله فاکتور نوآوری را به خواننده القا کند.

منابع : مقاله باید دارای منابع بروز باشد و به جدید ترین مقالات مرتبط ارجاع داده شود. 

نکته : رعایت موارد بالا می تواند تا حد زیادی درصد پذیرش را افزایش داده و زمان نتیجه گیری را کاهش دهد. اما یکی از راههای بسیار مناسب برای اکسپت سریع مقاله ISI در کنار این موارد  ، کمک گیری از موسسات پژوهشی است.

موسسه آذرگان

همانطور که می دانید ، مجلات ISI ، بخاطر اعتبار بالای بین المللی ، یکی از مقبولترین ژورنال های معتبر به حساب می روند و دانشجویان و محققان ، تمایل بالایی برای ارسال مقاله به این مجلات دارند. اما پروسه داوری و زمان بر بودن چاپ مقالات این نشریات ، باعث شده است تا دانشجویان برای صرفه جویی در زمان ، از موسسات پژوهشی کمک دریافت کنند. این موسسات با تعاملات مناسب با ژورنال های معتبر می توانند در زمان ، هزینه و انرژی صرفه جویی کنند. یکی از بهترین موسسات فعال در زمینه پذیرش و چاپ مقالات علمی ، موسسه آذرگان است. این موسسه فعالیت پژوهشی خود را از سال 1391 ، با اجماع جمعی از بهترین دانش جویان و محققان کشور آغاز کرد و در سه بخش ترجمه ، چاپ کتاب و چاپ مقاله اقدام به ارائه خدمات نمود. اکنون پس از گذشت چندین سال ، این موسسه خدمات خود را به صورت تخصصی و در دپارتمان های مجزا ، به بیش از 20 بخش گسترش داده است.

اکسپت سریع مقاله ISI در موسسه آذرگان

دانشجویان و محققان عزیز می توانند با استفاده از یکی از راه های ارتباطی با کارشناس موسسه ارتباط بر قرار کنند و تمام درخواست خود را به او انتقال دهند. کارشناس موسسه پس از بررسی شرایط  ، اقدام به معرفی مجلات معتبر و هم اسکوپ با مقاله می کند. شما نیز پس از بررسی مجله و مشورت با استاد راهنمای خود می تواند در نهایت نام یکی از مجلات را همراه مقاله کامل به کارشناس ارسال کنید. پس از بررسی فایل ، مقاله به بخش فرمت بندی ارسال شده و پس از اتمام ، به مجله درخواستی سابمیت می گردد.

نکته : باید خدمتتان عرض کنیم ، تمام خدمات ارائه شده در این موسسه شبانه روزی بوده و ارائه مشاوه به عزیزان رایگان می باشد.

زمان پذیرش مقاله ISI در موسسه آذرگان

تمام مجلاتی که با عنوان تضمینی در این موسسه به عزیزان معرفی می شود ، در زمان 2 الی 4 هفته قابلیت دریافت پذیرش دارند و با رایزنی های مناسب با ادیتور مجلات ، حتی می توان این زمان را نیز ، کمتر کرد.

برخی خدمات موسسه آذرگان

چاپ کتاب ، تبدیل پایان نامه به کتاب ، استخراج مقاله از پایان نامه ، ترجمه فوق تخصصی ، بروز رسانی رفرنسهای مقالات و واریزی هزینه ها به دلار به اقصی نقاط جهان

 

موسسه آذرگان پیشرو در امور پژوهشی و چاپی

تصویر

برای ثبت سفارش کلیک کنید

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش