چاپ کتاب با کمترین هزینه و بهترین کیفیت

انتشار 22 مرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

برای کسانی که حرفه تخصصی آنها نوشتن کتاب است ، کیفیت در کنار هزینه مناسب ، مهمترین معیار برای انتخاب ناشر و موسسه انتشاراتی است. در این مقاله با بهترین موسسه چاپ کتاب ، آشنا خواهیم شد.

چاپ کتاب با کمترین هزینه و بهترین کیفیت

نوشتن و نشر کتاب یکی از بهترین راه های انتقال افکار ، اطلاعات و پژوهش های شخصی است. با نوشتن کتاب می توانید علاوه بر اینکه از امتیازات بالای پژوهشی چاپ کتاب بهره مند می شوید ، نام خود را به عنوان نویسنده ، در کتابخانه ملی ثبت می کنید. نویسندگان بعد از اینکه کتاب خود را به پایان رسانند ، می توانند با ناشر یا موسسات چاپ کتاب قرارداد ببندند و کتاب خود را در تیراژ دلخواه به چاپ برسانند.

فواید چاپ کتاب

  • چاپ کتاب نشانگر تخصص نویسنده در موضوع کتاب است.

  • با چاپ کتاب از سرقت علمی نوشته های خود جلوگیری کنید.

  • کتاب چاپ شده می تواند امتیازات پژوهشی زیادی داشته باشد و در آزمون مصاحبه دکتری و بنیاد نخبگان بسیار موثر باشد.

  • چاپ کتاب می تواند عاملی برای دستیابی به فرصت های شغلی ، در حیطه تخصص خود شوید.

  • چاپ کتاب می تواند در افزایش حقوق و مزایای نویسنده در شغلی که دارد بسیار موثر باشد.

نویسندگان بعد از اینکه نوشته های خود را در قالب یک فایل ، آماده کردند ، برای چاپ و نشر کتاب دو راه دارند. یا اینکه خودشان ناشر کتاب خود باشند ، یا اینکه فایل کتاب را در اختیار ناشران قرار دهند. اگر نویسنده با تجربه ای نیستید ، گزینه اول را پیشنهاد نمی کنیم. در پروسه چاپ کتاب باید مراحل اداری و مجوزات مختلفی دریافت شود که در صورت نداشتن تجربه کافی ، باید هزینه و زمان زیادی را صرف کنید. اما می توانید با اعتماد به یکی از موسسات انتشاراتی ، با هزینه ای مناسب و زمانی کمتر ، به نتیجه دلخواه برسید. معمولا این موسسات به دلیل داشتن روابط و تعاملات مناسب ، می توانند پروسه چاپ کتاب را در زمان کوتاهتری انجام دهند. یکی ار بهترین موسسات چاپ کتاب ، موسسه انتشاراتی آذرگان است. این موسسه با داشتن تیمی تخصصی متشکل از بهترین تکنسین های چاپ کتاب ، بروز ترین دستگاههای چاپ و زبده ترین کارشناسان کنترل کیفیت ، می تواند محصول چاپی با کیفیت بی نظیر را در اختیار شما قرار دهد. این موسسه برای جلوگیری از اتلاف هزینه و کاهش واسطه گری ، تمام خدمات خود را به صورت غیر حضوری به کاربران ارائه می دهد و عزیزان می توانند با یک تماس تلفنی یا ارسال یک ایمیل ، از تمام خدمات موسسه بهره مند شوند.

مراحل چاپ کتاب در موسسه آذرگان 

پس از اینکه فایل کتاب توسط نویسنده به کارشناس موسسه ارسال گردید ، مراحل زیر به صورت مرحله ای و با تایید یک به یک نویسنده پیش خواهد رفت:

  • ارسال کتاب برای فرمت بندی و صفحه آرایی (انجام در سه الی شش روز )

  • دریافت مجوزات شابک و فیپا و مجوز ارشاد ( انجام در 10 روز کاری )

  • طراحی طرح جلد کتاب با نظر خود نویسنده ( همزمان با دریافت مجوزات )

  • در نهایت چاپ کتاب و ارسال از طریق پست ( انجام در 5 روز کاری )

در نظر داشته باشید در سه روز کاری ، نامه رسمی انتشارات ، خدمت نویسنده ارسال می گردد که با این نامه می توانند در آزمون مصاحبه دکتری شرکت کرده و از امتیازات پژوهشی کتاب بهره ببرند.

تبدیل پایان نامه به کتاب در موسسه اذرگان

دانشجویان برای اینکه بتوانند از امتیازات بالای پژوهشی برخوردار شوند و حاصل تلاش ها و زحمات خود را در قالب یک کتاب ثبت کنند ، می توانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. موسسه آذرگان این خدمات را به صورت کاملا تخصصی به فرهیختگان عزیز ارائه می دهد و دانشجویان می توانند با ارسال فایل پایان نامه خود در 20 روز کاری کتاب چاپی ، بنام خود را دریافت کنند.

موسسه آذرگان

این مجموعه با گرد هم آمدن برترین دانشجویان و کارشناسان نخبه کشور ، در سال 1391 ، تشکیل شده است و خدمات خود را در بخش های ترجمه فوق تخصصی متون علمی ، چاپ کتاب و چاپ مقاله ، آغاز نموده است. خدمات این موسسه ، اکنون در بیش از 20 بخش ، در دپارتمان های جداگانه ، به دانش پژوهان و فرهیختگان ارائه می گردد.

چاپ کتاب با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ، در تنها 20 روز کاری 

برای ثبت سفارش کلیک کنید

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش