چاپ مقالات ISC

انتشار 15 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

مقالات ISC ، علاوه بر اینکه می کوشد یک منبع اطلاع رسان باشد ، یک نوع معیار علم سنجی برای مجلات معتبر کشور های اسلامی نیز است.

چاپ مقالات ISC

چاپ مقالات ISC

 

 

ISC مخفف اصطلاح" Islamic science citation " می باشد که به عنوان پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی در سال 1378 برای اولین بار توسط جمهوری اسلامی ایران به عنوان پایگاهی علمی و پژوهشی برای سنجش شاخص علمی در کشورهای اسلامی بنا به تصویب سازمان کنفرانس اسلامی ایجاد گردید. این پایگاه یک سامانه ی اطلاع رسانی علمی و پژوهشی است که به قصد تجزیه و تحلیل مجلات و نشریات علمی و پژوهشی کشورهای اسلامی با توجه به قوانین حقوقی و اخلاقی جهان اسلام توسط مرکز تحقیقات علمی جهان اسلام واقع در شیراز اداره می شود و زمینه ی مطلوبی برای تولید و نشر داده های علمی بین دانشمندان اسلامی است.ISCبعد از پایگاه های معتبری چون ISI و SCOPUS دارای رتبه و جایگاه در خور توجهی در جهان علم است که از آن برای سنجش عملکرد علمی و پژوهشی کشورهای اسلامی استفاده می شود. پایگاه ISC در اجلاس وزرای آموزش عالی و تحقیقات علمی در سال 2008 مطرح و بر اساس مصوبه ی این اجلاس وزرای آموزش عالی 57 کشور اسلامی موظف به مشارکت و همکاری با آن شدند بنا بر این همکاری در سال 2009 دو پایگاه معتبر  ISIو   SCOPUS  اجازه ی استناد انتشارات ISC را فراهم کردند که این تصمیم در برجسته و اعتبار بخشی به این پایگاه بسیار حائز اهمیت بود.

 

مزایای پایگاه ISC

 

 

از مزایای مهم پایگاه ISC این است که این مجلات برای وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت به رسمیت شناخته شده اند و از نظر اعتبار علمی مقالات چاپ شده در این پایگاه با معیارهای علم سنجی دیگر پایگاه ها برابری می کند. از این رو دانشجویان و استادان با خیال راحت می توانند مقالات و دانش خود را در این پایگاه عرضه کنند و از امتیاز بین المللی آن بهره جویند.ISC در نسبت با نشریات داخلی با معرفی بیش از 800 مجله ی داخلی و خارجی به پژوهشگران این فرصت را می دهد تا سریع تر مقالات خود را تایید و چاپ کنند و گرفتار زمان نشوند. مزیت دیگر چاپ مقاله در مجلات این پایگاه هزینه ی پایین آن به نسبت مقالات ISI است و دیگر اینکه احتمال پذیرش این گونه مقالات در مقطع دکتری بیشتر است. در پایگاه ISC گزارشات استنادی نشریان فارسی موجود است که در آن مجلات فارسی بررسی و رتبه بندی شده اند. این شیوه جستجو و دسترسی را برای استفاده متقاضیان تسهیل می کند و کاربران می توانند دریابند که کدام نشریه از عامل موثر و شاخص نزدیکی و تعیین نیم عمر بیشتر و بهتری برخوردار است. برای چاپ مقاله در نشریات ISC اولین قدم مراجعه به خود وب سایت است و قدم بعدی پیدا کردن مجلات علمی که با حوزه ی تخصصی مقاله ی شما همخوانی داشته باشد. توجه به نشریاتی که در این پایگاه به تناوب به آنها استناد شده است می تواند شاخصی برای رتبه ی و شاخص اثر آن مجله باشد. پس شما می توانید با جستجو در نشریات و یافتن تعدادی از آن ها که به زمینه های کاری و مطالعاتی همخوانی دارد اقدام به چاپ مقاله در این پایگاه نمایید.

 

هنر یک محقق و دانشجو در نگارش و استخراج یک مقاله  قوی است و هنر یک موسسه در چاپ کردن آن. موسسه ی انتشاراتی آذرگان ، متشکل از برترین نخبگان دانشگاه های معتبر کشور و از اجماع مجرب ترین کارشناسان و متخصصین ، موفقیت شما را در امر چاپ مقاله تضمین می کند.کافی است با یکی از راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس مجموعه با شما تماس برقرار کند و با توجه به نیاز شما ، مشکلتان را راهنمایی و حل کند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش