ترجمه تخصصی در تبریز

انتشار 24 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

ترجمه تخصصی ، همان ترجمه مقالات علمی در رشته های تحصیلی مختلف می باشد که حاوی اصطلاحات تخصصی آن رشته می باشند. موسسه آذرگان در شهر تبریز ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی می باشد.

ترجمه تخصصی در تبریز

ترجمه ، تغییر واژگان و ساختار کلمات از زبان مبدا و انتقال مفهوم آنها به زبان مقصد است. باید بدانیم در ترجمه یک متن ، مهمترین مسئله انتقال درست مفهوم است. در این بین ترجمه تخصصی کار بسیار ظریف و حساسی است و نیازمند علم ترجمه شناسی است. باید مترجم تخصصی علاوه بر تسلط در زبان مبدا و مقصد ، در موضوع متن نیز مطالعاتی داشته باشد.
بسیاری از مردم فکر می کنند که ترجمه آسان است و همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که کلمات را از یک زبان به معادل آن ها در زبان دیگر تغییر دهید! اما اگر شما تجربه استفاده سرویس ترجمه گوگل google translater را داشته باشید، می دانید که ترجمه word to word در این سیستم ها نتایج اشتباهی به شما می دهد که کلا معانی و مفهوم جمله را عوض می کند. حال اگر هدف ترجمه مقاله ISI باشد این مسئله به شدت سخت تر خواهد بود.
در ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی مشکلات زیادی ممکن است بوجود آید که کیفیت ترجمه شما را تحت تاثیر قرار دهد. مثلا اگر شما نیاز دارید یک نوشته علمی در زبان انگلیسی را به زبان دیگری ترجمه کنید، شیوه نوشتن باید آکادمیک، علمی و حرفه ای، روشن، دقیق و آموزنده باشد. گرامر، املا و نقطه گذاری باید کامل باشد. استدلال کلی مقاله، نتیجه گیری و پیشرفت آن باید به طور موثر بیان شود.
ترجمه علمی فراتر و بیشتر از رونویسی چند کلمه و اصطلاحات تخصصی به زبان دیگر است. در امتیاز دهی به یک ترجمه خوب نه تنها دقت فنی آن، بلکه سهولت و سیالیت آن حائز اهمیت است. به همین دلیل، مترجمی که برای ترجمه مقاله تخصصی انتخاب می گردد علاوه بر داشتن تسط بر زبان شناسی، باید با مواد علمی استفاده شده در ترجمه آشنا باشد شود.

ویژگی های لازم برای ترجمه یک متن تخصصی یا یک مقاله :

  1. تسلط بر زبان مبدا و مقصد ترجمه
  2. صرف زمان برای ترجمه
  3. ساده و روان بودن ترجمه
  4. انتخاب مترجم با سابقه ترجمه مقالات تخصصی
  5. تسلط بر دامنه و زمینه تخصصی اطلاعات ارائه شده در مقاله

 موسسه انتشاراتی آذرگان با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین مترجمان فوق تخصصی در شهر تبریز ، توانسته است رضایت بسیاری از دانشجویان و محققین داخلی را در زمینه ترجمه برآورده کند. این موسسه به صورت غیر حضوری ، با دریافت فایل متن درخواستی برای ترجمه ، در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب ، تمام نیاز های شما را در قبال ترجمه تخصصی برآورده می کند. مترجمین این شرکت ، همگی دارای مدارج بالای علمی بوده و کاملا از میزان حساسیت موضوع ترجمه برای پژوهشگران و دانشجویان آگاه هستند ، از این رو ، تیم تخصصی موسسه آذرگان ، آمادگی ارائه خدمات انواع خدمات پژوهشی ، از جمله ترجمه تخصصی را برای تمام پژوهشگران و دانشجویان ، اعلام میدارد.

مراحل ترجمه تخصصی در موسسه انتشاراتی آذرگان

  • ارسال فایل ترجمه توسط مشتری به ایمیل موسسه
  • بررسی فایل توسط کارشناس موسسه و محاسبه زمان و هزینه ی ترجمه
  • دریافت هزینه ی ترجمه از مشتری
  • ارائه ی فایل به مترجم تخصصی 
  • ویرایش فایل ترجمه شده توسط ویراستار موسسه
  • اتمام ترجمه و ارائه ی فایل ترجمه شده در زمان توافقی به مشتری

دیگر خدمات موسسه آذرگان

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

شما عزیزان میتوانید درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه به نشانی : AZARGAN.PUB@GMAIL.COM و یا شماره تلفن های 09914516340 و      ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن به انجام آن مبادرت کنیم.در ضمن اخبار سایت در مورد معرفی مجلات جدید و لیست ژورنال های نامعتبر و جعلی را از کانال تلگرامی ما دنبال کنید.

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش