ترجمه تخصصی متون و مقالات در کلیه رشته-گرایش های دانشگاهی

انتشار 9 مرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

چنانچه در پی ترجمه تخصصی متون و مقالات خود در تمامی رشته- گرایش های دانشگاهی هستید، موسسه انتشاراتی آذرگان آماده ارائه خدمات تخصصی در این زمینه می باشد.

ترجمه تخصصی متون و مقالات در کلیه رشته-گرایش های دانشگاهی

ترجمه تخصصی متون و مقالات

امروزه با توجه به تخصصی شدن علوم در زمینه های مختلف، و افزایش رشته گرایش های دانشگاهی نیاز به ترجمه تخصصی بیش از پیش احساس می شود. در سال های گذشته مترجمین اکثراً در زمینه متن مورد ترجمه تخصص چندانی نداشتند و اکثر متون تخصصی توسط مترجمین عمومی و دانش آموختگان رشته مترجمی مورد ترجمه قرار می گرفتند. برای مثال هم متون پزشکی و هم متون ریاضی توسط مترجم عمومی ترجمه می شد و بحث تخصص در زمینه ترجمه چندان مورد توجه نبود.

علاوه بر این گسترش فناوری و چندشاخه شدن برخی علوم در زمینه ها و گرایش های مختلف نیز لزوم تسلط بر حوزه تخصصی متن مورد ترجمه را به همراه دارد. در حقیقت می توان گفت ترجمه تخصصی در بهترین حالت می بایست توسط مترجمی انجام شود که در زمینه مربوطه تخصص داشته و بر آن کاملاً مسلط باشد. دستیابی به این امر معمولاً از عهده آن دسته از دانش آموختگان رشته و گرایش مورد نظر برمی آید که نسبت به زبان مبدأ و مقصد شناخت کامل داشته باشند تا بتوانند معادل صحیح اصطلاحات و کلمات را در فرآیند ترجمه تخصصی بکار برند.

اهمیت ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی نیاز غیرقابل انکار جامعه دانشگاهی و پژوهشی کشور است، چرا که برای انتقال و تبادل درست و دقیق پژوهشات نوین و تحقیقات علمی در تمامی رشته ها ترجمه تخصصی لازم و ضروری است. برای اینکه محققان بتوانند یافته های خود را در بانک های اطلاعاتی ثبت و در معرض استفاده همگان قرار دهند، بایستی بتوانند نتیجه تحقیقات را به صورت گیرا و عینی به زبان بین المللی دربیاورند.

برای این منظور مجموعه انتشاراتی آذرگان با گردآوری کادری مترجم و متخصص در تمامی رشته های دانشگاهی آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی می باشد. تیم مترجمین آذرگان با شناخت کامل از اهمیت و نیاز به ترجمه تخصصی، حساسیت ها، باید ها و نباید ها و تکنیک های دستیابی  به ترجمه ای کامل و مورد تایید جامعه علمی و دانشجویی کشور، چند سالی است در خدمت این قشر فرهیخته است، و از هیچ تلاشی در راستای جلب رضایت و اعتماد شما عزیزان فروگذار نمی کند. بدین منظور سعی شده تمامی شرایط برای انجام کار به نحو احسن فراهم شود و فرآیند ترجمه تخصصی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به سرانجام برسد.

سفارش ترجمه تخصصی

تمامی خدمات ترجمه تخصصی اعم از ترجمه تخصصی مقاله، کتاب، پایان نامه، پوستر، کاتالوگ، بروشور و غیره در موسسه انتشاراتی آذرگان با بهترین کیفیت و معقول ترین هزینه ارائه می شود. شایان ذکر است، در حال حاضر گروه مترجمین آذرگان آماده ارائه خدمات ترجمه به 37 زبان زنده دنیا می باشد. موسسه آذرگان با بهره گیری از کارشناسان و مترجمین متخصص و مجرب، تمامی مراحل سفارش و ارائه خدمات را بصورت آنلاین و غیر حضوری انجام می دهد، و به صورت تمام وقت پاسخگوی درخواست ها و سفارشات شما مشتری عزیز می باشد.

شما کاربر گرامی که قصد ثبت سفارش ترجمه تخصصی خود را دارید، ابتدا سفارش خود را به آدرس ایمیل azargan.pub@gmail.com  ارسال نمایید. و یا از طریق سایت اصلی موسسه آذرگان اقدام به ثبت سفارش نمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی درخواست شما خواهند بود. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات کافی از نحوه ارائه خدمات و هزینه ها با شماره تلفن های 09914516340 و ⌕ تماس حاصل نمایید.

خدمات موسسه انتشاراتی آذرگان

  • چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی
  • چاپ کتاب در تیراژ دلخواه شما در 20 روز کاری
  • تبدیل پایان نامه به کتاب 
  • ویراستاری ادبی و گرامری مقالات
  • واریز هزینه های ارزی از طریق پی پال
  • بروز رسانی منابع و ارجاع دهی آنها به جدیدترین مقالات مرتبط با رشته تخصصی

جهت ثبت سفارش اینجا کلیک کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش