پذیرش یک هفته ای در ISC معتبر

انتشار 20 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

در پروسه چاپ و پذیرش مقاله ، یکی از مهمترین دغدغه های دامشجویان ، مسئله ی زمان است و همه ی آن ها انتظار دارند تا این مراحل در مدت زمان کمتری طی شود.

پذیرش یک هفته ای در ISC معتبر

پذیرش یک هفته ای در ISC معتبر

 

ISC مخفف اصطلاح" Islamic science citation " و همان پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی است که در سال 1378 برای اولین بار توسط کشور ایران بعنوان پایگاه علمی پژوهشی و شاخص سنجش علمی  در بین کشور های اسلامی بنا شد. مرکز تحقیقات علمی جهان در شیراز  اداره می شود و وظیفه ی تجزیه و تحلیل مجلات و نشریات علمی کشورهای اسلامی را باتوجه به قوانین حقوقی و اخلاقی جهان اسلام را بر عهده دارد. این پایگاه در داخل کشور همتراز با برترین ژورنال های علمی جهان همچون ISI بشمار میرود ، اما در رده بندی جهانی بعد از ISI و SCOPUS در رده ی C ژورنالها قرار دارد. پایگاه ISC در اجلاس وزرای آموزش عالی و تحقیقات علمی در سال 2008 مطرح و بر اساس مصوبه ی این اجلاس وزرای آموزش عالی 57 کشور اسلامی موظف به مشارکت و همکاری با آن شدند بنا بر این همکاری در سال 2009 دو پایگاه معتبر  ISIو  SCOPUS  اجازه ی استناد انتشارات ISC را فراهم کردند که این تصمیم در برجسته و اعتبار بخشی به این پایگاه بسیار حائز اهمیت بود.

برای موفقیت یک مقاله ، باید آن را از دو جهت بررسی کرد. یکی محتوای مقاله که کاملا خود محقق یا دانشجو باید تلاش کند تا با روش ها ، ایده ها و آزمایش های مختلف ، یک مقاله ی قوی را آماده کند و دومی بخش چاپ مقاله است که بسیاری ، در این مورد مشکل دارند و پس از اتمام مقاله به مشکل می خورند. دلیل آن هم این است که پیدا کردن یک ژورنال مناسب معتبر با تخصص و سطح نگارش محقق کار آسانی نیست. فرایند شناخت مجلات ، ارسال آنها ، دانستن معتبر بودن یا نبودن و نحوه ی مکاتبه با آنها ، همگی ایجاب میکنند تا از یک موسسه ی معتبر و آگاه در این زمینه استفاده کنیم.چرا که این موسسات با دانستن راه های مناسب در انرژی و زمان و حتی هزینه صرفه جویی میکنند و بهتر و زودتر ما را به مقصودمان می رسانند.

موسسه انتشاراتی آذرگان با تکیه بر سالها تجربه و بکارگیری کارشناسان خبره در پروسه ی ارسال ، مکاتبه و دریافت پذیرش ، پذیرش یک هفته ای در مجلات ISC را ممکن میکند. این موسسه برای اولین بار خدماتی همچون بررسی مجله مورد نظر دانشجو از لحاظ کیفیت، سرعت پاسخگویی، اعتبار مورد تایید وزارت علوم و موسسات برجسته علمی از جمله تامسون رویترز (ISI)، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، و اسکوپوس را ارائه میدهد. همچنین همکاران ما آماده ارائه اطلاعاتی درباره نحوه پذیرش مقاله هستند.

برای ارسال یک مقاله به مجله مربوطه از طریق موسسه باید مراحلی طی شود که در زیر به آن‌ها اشاره شده است. البته نمی‌تواند گفت که این مراحل عمومیت کامل دارند اما در اکثر مواقع این مراحل طی می‌شود:

۱ارسال مقاله از سوی پژوهشگر به موسسه

۲ارزیابی کیفیت و نقاط قوت مقاله

۳پیشنهاد چندین مجله با توجه به موضوع و کیفیت مقاله

۴ارسال مقاله به مجله مورد تأیید پژوهشگر

۵مکاتبه با مجله از طرف همکاران ما در موسسه برای دریافت پذیرش مقاله

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش