ویرایش نیتیو و تضمینی مقالات ISI

انتشار 19 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین مراحل در پذیرش مقاله ، ترجمه و ویراستاری درست آن به انگلیسی است.در این مقاله به ویرایش نیتیو مقالات ISI میپردازیم

ویرایش نیتیو و تضمینی مقالات ISI

ویرایش نیتیو و تضمینی مقالات ISI

 

مجلات معتبر علمی مانند ISI این فرصت را به محققان و دانشجویان میدهد تا حاصل چندین ساله ی تحقیقات خود را در قالب یک مقاله ی چند صفحه ای به دنیا عرضه کنند. این بزرگترین دلیل و انگیزه را به ما میدهد تا با استفاده از چنین امکانی ، بتوانیم به خواسته های خود در زمینه ی کسب درامد ، شهرت ، اعتبار علمی و ترفیع شغلی برسیم.

در چنین ژورنالهایی ، دانشجو این فرصت را دارد تا با مهک زدن درجه ی علمی خود از سوی برترین صاحب نظران در رشته ی تخصصی خود ، عیار علمی خود را سنجیده و به تقویت نقاط قوت و ازبین بردن نقاط ضعف خود بپردازند.

 

ضرورت ویرایش صحیح متون علمی

 

محتوای قوی مقالات علمی بدون داشتن ترجمه و ویراستاری درست ، ارزش چندانی ندارد.در بسیاری از مواقع شاهد این بودیم که مقالات ممتاز ISI  که فقط در ترجمه و ویراستاری دچار ضعف بودند ، از سوی داوران مجلات ریجکت شده و به نویسنده برگشت داده شده است. این امر به جز اینکه باعث اتلاف وقت ، انرژی و هزینه ی شما و عوامل مجله شده است سوده دیگری ندارد. پس بهتر است از همان اول تمام مراحل نوشتن یک مقاله را از اول تا پذیرش درست طی کنید تا در وقت و هزینه جلو بیفتید.

در کار ترجمه بهتر است یک متخصص رشته ی شما این کار را به عهده گیرد و در قسمت ویرایش آن ، ما به شما ویرایش نیتیو را پیشنهاد میکنیم.

 

ویرایش نیتیو

 

این ویرایش به عملی اطلاق میشود  که بعد از تدوین و مراحل داوری ، برای از بین بردن ناموزونی های محتوا و ارتباط بهتر ، انجام میپذیرد.تلاش ویراستار این است که با صاف کردن برخی ایرادات و رفع خطاهای احتمالی نویسنده بدون آنکه در خود محتوا و هویت مقاله دست ببرد کار ترجمه را انجام دهد.وقتی که روی مقاله ، ویراستاری نیتیو انجام میگیرد ، بدلیل مهارت و تخصص دانشگاهی ویراستار ، مقاله برای هر زبانی قابل درک و فهم خواهد بود.توجه به این موضوع که یک ویراستار نیتیو ذاتا یک متخصص ویراستاری در رشته ی شما است و زبان مادری او نیز انگلیسی میباشد؛ بسیار حائز اهمیت است.

خدمات موسسه ی آذرگان

این موسسه با گرداوری تیمی تخصصی در زمینه ی ویرایش ادبی – گرامری مقالات علمی و بهره بردن از بهترین مترجمین زبان های خارجی ، مقالات ISI  شما را به بهترین شکل ممکن ترجمه و ویرایش میکنیم.

در این مجموعه با همکاری برترین مترجمین و ویراستاران نیتیو ، نگرانی شما عزیزان را از بابت ریجکت مقاله ، بعلت ترجمه یا ویراستاری کاملا تضمین میکنیم.در صورت اینکه مقاله ی شما توسط داوران رد شود ، کافی است تا با خیال راحت با زدن یک ایمیل ، کار بازبینی ترجمه و ادیت نیتیو را به ما واگذار کنید.

لازم به یادآوری نیست که خدمات موسسه در این نوع ویرایش ها ، منحصر به یک دوره و زمان نمیشود و در هر زمان  اگر موردی بوجود آمد ، میتوانید تقاضای ویرایش مجدد کنید.در این صورت در اسرع وقت به این کار رسیدگی شده و دوباره توسط ویراستار ، ویرایش میگردد.

این مجموعه تخصص و تجربه را چاشنی کیفیت و سرعت عمل در کارها کرده و با همکاری و تعاملات لازم با بهترین ژورنالهای معتبر در دنیا ، چاپ مقالات شما را تضمین میدهد.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش