ویرایش نیتیو مقالات علمی چیست؟

انتشار 19 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

کیفیت و محتوای مقاله مهمترین دلیل پذیرش آن توسط ژورنال های معتبر است و ویراستاری تخصصی آن میتواند یکی از دلایل افزایش کیفیت مقاله باشد.دراین مقاله ویرایش نیتیو مقالات علمی را مورد بررسی قرار

ویرایش نیتیو مقالات علمی چیست؟

ویرایش نیتیو مقالات علمی چیست؟

 

شما بعد از تهیه یک مقاله ی پر محتوا ، برای گرفتن پذیرش از یک ژورنال معتبر نیاز به ترجمه ی درست مقاله ی خود دارید.توجه به این موضوع باعث میشود تا شما نیاز به یک مترجم بومی کشور های انگلیسی زبان ، که فاکتور اصلی پذیرش مجلات بین المللی ایمپکت دار است را احساس کنید.برای این کار بسیاری از محققین ویرایش نیتیو را بزای مقالات علمی خود انتخاب میکنند.با این کار کیفیت مقاله و درصد اکسپت آن را بالا میبرند.

ویرایش نیتیو

ویراستاری یک مقاله ی علمی یکی از مهمترین گامهای تبدیل مقاله به سطح آکادمیک و مورد قبول در رده ی A جهانی است.اگر قصد ترجمه و ارائه مقاله و  پروپوزال برای دریافت پذیرش از یک دانشگاه معتبر دارید باید از خدمات ویراستاری نیتیو استفاده کنید.

این ویرایش به عملی اطلاق میشود  که بعد از تدوین و مراحل داوری ، برای از بین بردن ناموزونی های محتوا و ارتباط بهتر ، انجام میپذیرد.تلاش ویراستار این است که با صاف کردن برخی ایرادات و رفع خطاهای احتمالی نویسنده بدون آنکه در خود محتوا و هویت مقاله دست ببرد کار ترجمه را انجام دهد.وقتی که روی مقاله ، ویراستاری نیتیو انجام میگیرد ، بدلیل مهارت و تخصص دانشگاهی ویراستار ، مقاله برای هر زبانی قابل درک و فهم خواهد بود.

موسسه انتشاراتی آذرگان با گرداوری مجموعه ای فوق تخصصی از مترجمین زبان در رشته ها و زبان های مختلف و همکاری با بهترین ویراستاران نیتیو ، کار ترجمه ی مقاله ی شما را راحت و تمام نیاز های شما را در این زمینه برطرف خواهد کرد.

 

مراحل و روش های این مجموعه برای انجام ویرایش نیتیو مقالات علمی

 

روال کار این مجموعه بر پایه ی کیفیت  مطلوب و تضمین سرعت بالاست و هیچگاه یکی را فدای دیگری نمیکنیم.

ویراستاران ما در کشور های مختلف ، آماده ی ارائه ی خدمات برای شما عزیزان هستند و در حیطه ی تخصص خود بهترین اثر را تحویل نویسندگان میدهند

در بسیاری از موارد، در مرحله ی Revision مقالات بین المللی ، داوران ا زنویسندگان میخواهند تا مقاله ی آن ها توسط یک ویراستار نیتیو ، ویرایش شود. ما آماده  ی انجام بهترین خدمات ترجمه و پی گیری های لازم جهت پذیرش مقالات شما در بهترین ژورنال های معتبر جهان هستیم.

پس از درخواست شما ، مقاله به ویراستاران ارسال میگردد و توسط آن ها بازخوانی میشود و بعد از انجام ویرایش  به شما تحویل داده میشود و گواهی ویرایش نیز به آن ضمیمه شده تا شما بتوانید برای نشریه ارائه دهید.

لازم به یادآوری نیست که خدمات موسسه در این نوع ویرایش ها ، منحصر به یک دوره و زمان نمیشود و در هر زمان  اگر موردی بوجود آمد ، میتوانید تقاضای ویرایش مجدد کنید.در این صورت در اسرع وقت به این کار رسیدگی شده و دوباره توسط ویراستار ، ویرایش میگردد.

این مجموعه تخصص و تجربه را چاشنی کیفیت و سرعت عمل در کارها کرده و با همکاری و تعاملات لازم با بهترین ژورنالهای معتبر در دنیا ، چاپ مقالات شما را تضمین میدهد. کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته یا در ایمیلی تقاضای خود را به ما ارسال نمایید تا در سریع ترین زمان با شما تماس گرفته و به درخواست شما رسیدگی شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش