چاپ مقاله حسابداری

انتشار 16 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

اکسپت و چاپ تضمینی مقالات رشته حسابداری و گرایش های آن در مجلات معتبر ISI, ISC, SCOPUS در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

چاپ مقاله حسابداری

 حسابداری

به بیانی ساده حسابداری زبانی است که راجع به موقعیت مالی یک سازمان اطلاعاتی را جمع آوری می‌کند. اگر یادگیری حسابداری را آغاز کنید شروع به آموختن این زبان تخصصی کرده‌اید. با یادگیری زبان حسابداری توان عملیات مالی هر نوع سازمانی را بدست می آورید و با آن ارتباط برقرار می کنید؛ زیرا اطلاعات مورد نیاز اغلب سازمان‌ها بسیار شبیه به هم هستند و می‌توان آنها را در سه دسته‌ی اصلی طبقه‌بندی کرد:

  • اطلاعات عملیاتی 
  • اطلاعات حسابداری مالی
  • اطلاعات حسابداری مدیریتی

حرفه حسابداری در کشور ما به‌طور مستمر در حال اعتلا بوده و جایگاه اجتماعی آن مرتبا رفیع‌تر و تاثیرگذاری آن بر تصمیمات اقتصادی و مدیریتی بیشتر شده است. استفاده هوشمندانه و همه‌جانبه حسابداران از دستاوردها و پیشرفت‌های سایر علوم خصوصاً علوم و صنایع الکترونیک و کامپیوتر، علوم سیستم‌ها و صنعت آی‌تی موجب اعتلای کمی و کیفی حسابداری در زمینه‌هایی نظیر دفترداری، امور محاسباتی، انتقال و جابه‌جایی اطلاعات و انجام سیستماتیک و روشمند امور و در یک کلمه افزایش حیرت‌انگیز توانایی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حسابداری شده و در نتیجه توجه به قابلیت‌های حرفه حسابداری بسیار بیشتر از قبل شده است.
همچنین توسعه آموزش عالی حسابداری و افزایش تعداد حسابداران تحصیلکرده موجب افزایش تاثیرات کیفی حسابداری و نفوذ حسابداری بر تصمیمات مدیران واحدهای اقتصادی بوده است. به‌طور کلی به نظر بنده حرفه حسابداری در حال بسط و توسعه بوده و با استفاده از دستاوردهای تکنولوژیک، با عرضه هرچه بیشتر توانایی‌ها و قابلیت‌های خود، جایگاه اجتماعی بازهم وسیع‌تری خواهد یافت.

پیشنهاد ما برای گرایش جوانان به حرفه حسابداری و حسابرسی و برداشتن موانع پیش‌روی این حرفه برای ارتقا چیست؟

حسابداری یکی از رشته‌هایی است که سطح اشتغال در آن قابل‌توجه است، به همین دلیل مورد استقبال جوانان است. جوانان باید بدانند آنچه که در دانشگاه‌ها درباره حسابداری می‌آموزند تازه اول کار است و برای اینکه بتوانند حسابدار و حسابرس ماهری شوند، باید بسیار بیش از آنچه که در دانشگاه خوانده‌اند، بخوانند و یاد بگیرند و کافی نیست که دارای دانش عمومی حسابداری باشند، بلکه باید در جریان تغییرات مستمر استانداردهای حسابداری و تغییرات قوانین نیز باشد.
یک حسابدار برای اینکه بتواند به‌درستی مسئولیت خود را انجام دهد، باید اطلاعات وسیعی درباره قوانین و موضوعات مختلف؛ نظیر قانون مالیات‌ها، قانون کار، قانون تجارت، تامین اجتماعی و حسب مورد قوانینی نظیر قانون مالی و محاسباتی، قوانین حاکم بر پیمانکاری، صادرات و واردات، قوانین و مقررات ارزی و بسیاری موارد دیگر داشته باشد، همچنین باید سعی کند مهارت‌های جانبی نظیر کار با کامپیوتر، سیستم‌های اطلاعاتی و آی‌تی را نیز کسب کند. همچنین در تولید محتوا و چاپ مقالات بین المللی در زمینه حسابداری و به اشتراک گذاری اندوخته های حرفه ای خود ساعی باشد.

خدمات موسسه انتشاراتی آذرگان

اکسپت و چاپ تضمینی مقاله در رشته حسابداری و گرایش های مختلف آن در مجلات معتبر بین المللی ISI , ISC , SCOPUS و علمی پژوهشی داخلی و خارجی در کمترین زمان ممکن در موسسه انتشاراتی آذرگان انجام می گیرد. به منظور انتشار و چاپ مقالات دانشجویان، محققین و اعضای هیأت علمی در سطح ملی و بین المللی در حوزه حسابداری و اشتراک گذاری نتایج و دستاوردهای تحقیقات و پژوهشهای محققین و نیز معرفی پیشرفت های عمده در زمینه حسابداری و موضوعات وابسته به آن در جهان، مجلات معتبر زیادی در جهان وجود دارد که موسسه آذرگان شما را در این زمینه همراهی کرده و مشاوره ارائه میدهد.

موسسه علمی پژوهشی آذرگان با سابقه ای درخشان در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر قابل قبول همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران محترم است. موسسه آذرگان راه را برای چاپ مقالات ارزشمند شما پژوهشگر گرامی در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه می دهند، تا پژوهشگران بتوانند به آسانی و با صرف کمترین هزینه مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.

برای ثبت سفارش می توانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید، و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  azargan.pub@gmail.com ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

پیروز باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش