منابع کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر 97

انتشار 17 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

برای موفقیت در کنکور ارشد کامپیوتر باید در اولین قدم به دنبال شناسایی منابع باشید، و سپس با توجه به بودجه بندی کنکور ارشد کامپیوتر در سال های گذشته، برای مطالعه منابع برنامه ریزی مدون کنید.

منابع کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر 97

منابع کنکور ارشد کامپیوتر 97 چیست؟ بهترین منابع ارشد کامپیوتر کدام ها هستند؟  منابع کنکور ارشد نرم افزار چیست؟ و ... اینها سوالاتی است که  ذهن بسیاری از داوطلبان و دانشجویان کنکور ارشد کامپیوتر را به خود مشغول می‌کند. در این محتوا سعی بر آن بوده است، که برای پاسخ به این سوالات توضیحات نسبتا جامعی ارائه شود. پس به دقت مطالب زیر را مطالعه بفرمایید.

بهترین منابع کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر

کتاب‌های مرجع و زبان اصلی منابع بسیار خوب برای مطالعات آکادمیک و دانشگاهی در دوران دانشجویی می‌باشند، اما برای شرکت در کنکور ارشد کامپیوتر خواندن کتاب‌های مرجع مهندسی کامپیوتر  توصیه نمی‌شود. برای پاسخگویی به تست‌های کنکور کامپیوتر، باید در اولین قدم به دنبال شناسایی منابع ارشد کامپیوتر باشید و سپس با توجه به بودجه بندی کنکور ارشد کامپیوتر در سال های گذشته، برای مطالعه منابع برنامه ریزی بفرمایید.

 در این رابطه داوطلبان باید به چند نکته توجه داشته باشند:

1-  شما جهت کسب یک رتبه عالی در کنکور ارشد کامپیوتر، لازم است تا علاوه بر خواندن مباحث درسی، تست‌های متعددی از آزمونهای سال های گذشته رشته کامپیوتر و همچنین تست های تالیفی هر فصل را پاسخ دهید، تا با دیدگاه طراحان سوال و نحوه طرح سوال آشنا شده و مسیر مطالعه خود را اصلاح بفرمایید، و به صورت اصولی و صحیح مطالعه نمایید.

 2- اکثر منابع کنکور ارشد کامپیوتر، براساس منابع اصلی و مرجع نگاشته شده و نویسندگان این کتاب‌ها به نوعی منابع مرجع را تلخیص و روان سازی نموده‌اند، بنابراین مطلبی نیست که در کتب مرجع وجود داشته باشد و در بهترین کتب کنکوری و یا جزوات اساتید برتر کامپیوتر و آی تی موجود نباشد.

3-  آگاه باشید، که تست‌های یک درس تنها از یک کتاب مرجع طراحی نمی‌شود و برای یک درس مراجع زیادی وجود دارد که خواندن همه آنها برای شرکت در کنکور ارشد کامپیوتر غیر ممکن است و بجای آنها مطالعه منابع کنکور ارشد کامپیوتر 97 توصیه می گردد. البته در نظر داشته باشید، انتخاب مرجع مناسب کنکوری نیز در این میان، مهم و تأثیرگذار خواهد بود.

4-  در مراجع کامپیوتر مطالبی را خواهيد ديد كه در كنكور کامپیوتر كمك چندانی به شما نمي‌كند و يا شامل مباحثی هستند كه در كنكور مطرح نمی‌شوند، و فقط شما را با حجم انبوهی از مطالب ناخوانده مواجه می سازد. تمايز بين فصول و سر فصل‌های مهم و غیر مهم درس‌های کامپیوتر به خوبي در كتب مناسب کنکوری رعايت شده است. این امر کار شما را دو چندان آسان تر کرده و شما منابع آماده و شسته رفته ای را برای مطالعه در دسترس خواهید داشت.

5- اگر بخواهیم منابع ارشد کامپیوتر را که به شکل فیلم آموزشی و کتاب ارائه می شوند با کلاس آنلاین و فیلم کلاس آنلاین ضبط شده مقایسه کنیم باید گفت که فیلم آموزشی و کتب دیر به دیر آپدیت می‌شوند ولی کلاس آنلاین و فیلم کلاس آنلاین ضبط شده خیلی زود به زود به روزرسانی می‌شوند. برای مطالعه بیشتر در این مورد به قسمت کلاس های کنکور ارشد کامپیوتر مراجعه کنید.

نحوه مطالعه منابع کنکور ارشد کامپیوتر

برای رسیدن به یک رتبه ارزشمند در کنکور ارشد کامپیوتر شما نیاز به تسلط بالا و خواندن مفهومی و درک عمیق دروس مورد نظر دارید. و برای اینکه بتوانید در کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر  به تسلط بالا برسید، باید بتوانید منابع کنکور ارشد کامپیوتر را درست و علمی بخوانید.

در این قسمت بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر سال 97 را برای شما کاربر گرامی آورده ایم.

بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر 97

ضرایب    عنوان درس

 منابع

1          زبان عمومی و تخصصی زبان 1. مجموعه سوالات سال های گذشته     2. زیر ذره بین یا مدرسان شریف
2         ریاضیات ریاضی عمومی 1و 2 نگاه دانش (،قاسی) و یا نصیر
معادلات دیفرانسیل نگاه دانش (،قاسی) و یا نصیر
ریاضیات گسسته 1. ترجیحا کلاس آنلاین یا ویدئو استاد رضوی   2. پارسه یا مدرسان شریف
آمار پارسه
4        دروس مشترک نظریه زبان ها پوران (نیشابوری)    +   تمرینات مرجع لینز (زبان اصلی)
ساختمان داده   1. 1. ترجیحا کلاس آنلاین یا ویدئو استاد رضوی   2. پارسه
طراحی الگوریتم 1. ترجیحا کلاس آنلاین یا ویدئو استاد رضوی   2. پارسه یا مدرسان شریف
معماری کامپیوتر  ترجیحا کلاس آنلاین یا ویدئو استاد رضوی 
مدار منطقی 1. ترجیحا کلاس آنلاین یا ویدئو استاد رضوی   2. نصیر
شبکه های کامپیوتری  ترجیحا کلاس آنلاین یا ویدئو استاد رضوی  یا راس انتشارات نص
سیستم عامل پارسه یا جزوه بابان و کتاب راهیان
 

                                            دروس تخصصی

3    نرم افزار یا شبکه های کامپیوتری یا رایانش امن     هوش مصنوعی      معماری کامپیوتر
کامپایلر  نشر علوم مدار الکتریکی پوران پژوهش  مدار الکتریکی  پوران پژوهش
پایگاه داده آخرین نسخه پارسه یا جزوه بابان و نارنجی پوران سیگنال و سیستم  نصیر یا راهیان ارشد  VLSI نشر شیخ بهایی، مدرسان شریف
هوش مصنوعی راهیان ارشد و نصیر هوش مصنوعی راهیان ارشد و نصیر الکترونیک دیجیتال راهیان ارشد
 سیگنال و سیستم نصیر یا راهیان ارشد
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش