پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ISI

انتشار 11 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

مجلات ISI جز معتبرترین ژورنال های علمی در جهان هستند و بسیاری از دانشجویان تلاش میکنند تا مقالات خود را در آن به چاپ برسانند.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات  ISI

ملاک ارزشیابی تحقیقات دانشجویان در مصاحبه های علمی و اپلای در دانشگاه های خارج از کشور و اساتید مجله ای است که فرد مورد نظر مقاله خود را در آن به چاپ می رساند. در ایران بیشترین امتیاز به پژوهشگری تعلق می گیرد که بتواند مقاله خود را در مجلات و ژورنال های معتبر ISI به چاپ برساند.

مقاله ISI به مقالاتی گفته می‌شود که در یکی از مجلات تأیید شده تامسون رویترز چاپ شده باشد.دانشجویان کارشناسی ارشد برای دریافت دو نمره از پایان نامه و افزایش شانس قبولی در مصاحبه دکتری، دانشجویان دکتری جهت چاپ مقاله های مستخرج از پایان نامه و اعضای هیئت علمی جهت کسب حداقل امتیاز پژوهشی در هر سال  نیاز به چاپ مقاله در مجلات ISI دارند. با توجه به اینکه تعداد مقالات آی اس ای چاپ شده معیاری برای ارزیابی علمی در دانشگاه ها قرار گرفته، در ایران هم دانشجویان و اساتید تمایل به چاپ مقاله های خود در مجلات ISI دارند. به علت وقت گیر و تخصصی بودن ارسال مقاله به مجله ، موسسه انتشاراتی آذرگان می تواند مقاله های علمی شما را در مجلات ISI که مورد تایید وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت باشد به چاپ برساند.

خدمات گروه انتشاراتی آذرگان در بخش پذیرش و چاپ مقالات ISI

  1. مشاوره به محقق در ارائه موضوعات به روز پژوهشی

  2.   ترجمه تخصصی مقالات فارسی به مقالات انگلیسی توسط افراد Native با در نظر  گرفتن کلمات تخصصی هر رشته

  3.    قالب گذاری مقاله در فرمت مجله مورد نظر (APA, MLA, Turabian, Chicago, … ) به همراه ساختارهای و استایل های استاندارد مورد لزوم

  4.     انتخاب مجله مناسب بر اساس معیارهایی از قبیل Scope ژورنال، ضریب تاثیر ژورنال، معتبر بودن ژورنال بر اساس Blacklist وزارت علوم و دانشگاه آزاد، فرآیند داوری مجلات، محدودیت زمانی محقق

  5.     ارسال مقاله به مجلات و انجام تمامی مکاتبات لازم جهت تسریع فرآیند داوری بر اساس تجربه اساتید همکار گروه انتشاراتی آذرگان که جزو هییت تحریریه یا Editorial Board ژورنال های معتبر هستند

  6.     ارائه مشاوره رایگان به متقاضیان برای برطرف نمودن کامنت های داوران  و بالا بردن شانس پذیرش مقاله

  7.     دریافت پذیرش اکسپت نهایی مقاله

  8.     Proofing مقاله بر اساس استراتژی استاندارد مقاله

  9.     واریز وجه مجله پس از دریافت اکسپت نهایی (در اتدا مبلغ جزعی جهت پیگیری ها و سابمیت و ... از شما دریافت میشود و مابقی مبلغ پس از پذیرش نهایی)

  10.     پیگیری از سردبیر مجلات جهت انتشار و چاپ فوری مقاله در مجله

موسسه انتشاراتی آذرگان مجموعه ای با کادر مشاوره قوی می باشد که با توجه به اهمیت چشم گیر داشتن مقالات پژوهشی متعدد جهت ادامه تحصیل در مقاطع دکتری و دفاعیه از پایان نامه ارشد و دکتری، مشاوره در امر پذیرش و چاپ تضمینی مقالهISI ، یکی از اهداف اصلی این موسسه به شمار می رود. از این رو این موسسه تلاش دارد تا جهت کمک به محققین برجسته کشور عزیزمان فرآیند ترجمه با گارانتی کیفی، پذیرش و چاپ تضمینی مقالات در سریعترین زمان ممکن در مجلات معتبر ISI را به انجام رساند.با انتخابی درست آینده ی خو را بهتر رقم بزنید.

تصویر
 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
ایدا
5 سال پیش
چاپ مقاله
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش