واریز هزینه های دلاری

انتشار 7 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

برای انتقال یا دریافت وجه از خارج کشور یا واریز دلار به خارج از کشور و همچنین پرداخت های بین المللی ، راه های مختلفی وجود دارد که در این مقاله به معرفی آنها می پردازیم

واریز هزینه های دلاری

ممکن است برای بسیاری از افراد پیش آمده باشد که بخواهند مبلغی را از خارج از کشور به حسابشان واریز کنند یا کالایی را به صورت آنلاین از شرکت های خارجی خریداری کنند ، اما متاسفانه بخاطر شرایط خاص کشورمان ، در این راه به مشکل برخورد کنند. برای حل این مسئله می توان از شرکت های واسط که توانایی انتقال و دریافت هزینه را از خارج به داخل دارند ، بهره گرفت. در ادامه به روش هایرداخت آنلاین خواهیم پرداخت.

انواع روش های پرداخت بین المللی بصورت آنلاین

 برای انتقال وجه و واریز حوالجات دلاری از داخل به کشوری دیگر و بالعکس ، روش های متفاوتی وجود دارد. در این بخش با بهترین روش های واریز وجه و حواله آشنا میشویم.

پرداخت آنلاین با پی پال

اگر به دنبال یک کیف الکترونیکی امن میگردید ، ما به شما پی پال را معرفی می کنیم. با افتتاح حساب در پی پال ، خدمات زیادی  از جمله واریز وجه آنلاین به حساب دیگران ، پرداخت هزینه آزمون های بین المللی مانند تافل و آیلتس ، خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین و یا کمک به بنگاه های خیره را در سراسر جهان دریافت خواهید کرد. استفاده از خدمات هاست و دامنه ی خدمات شرکت های بزرگ آنلاین دنیا مانند GoDaddy یا OnlineNic از بهترین نمونه های کابرد این درگاه بین المللی است.

پرداخت آنلاین با ویزا کارت و مستر کارت

یکی از مطمئن ترین روش های پرداخت آنلاین بین المللی ، پرداخت از کارت های بانکی بین المللی که بهترین نمونه های آن ، ویزا کارت و مستر کارت است، می باشد. با خرید این کارت ها شما از خدماتی مانند : رزرو اتاق در بهترین هتل های جهان ، خرید بلیط پرواز های خارجی ، ثبت نام در آزمون های بین المللی و درخواست پذیرش از دانشگاه های خارجی ، بهره مند می شوید.حتی شما قادر خواهید بود از خدمات پولی شرکت های گوگل ، مایکروسافت و اپل استفاده و از فروشگاه های آنلاین مانند آمازون و eBay ، بصورت آنلاین خرید کنید.

پرداخت با وب مانی

وب مانی یک روش پرداخت امن بین المللی است که سرویس خدمات مشابه پی پال را ارائه می کند. امنیت بسیار بالای این سیستم باعث شده است تا کاربران زیادی از سرتاسر جهان برای پرداخت های خود ، از این سیستم بین المللی استفاده کنند.

حواله ارزی سوئیفت

یکی از روش های معتبر واریز پول به حساب دیگران ، استفاده از حواله ارزی سوئیفت است.شما از طریق این روش به هر کسی که دارای کد سوئیفت است ، میتوانید در مدت زمات 3 الی 5 روز کاری ، پول حواله کنید.این روش بسیار دقیق و امن است و با حداقل کارمزد می توانید مبلغ خود را به دیگران حواله کنید.

حواله وسترن یونیون

در مدت زمان کمتر از دو ساعت ، حواله ارزی وسترن یونیون بدون نیاز به حساب بانکی انجام می شود.این حواله بسیار امن است و توسط یک شرکت با همین نام ارائه میشود.با ارائه ی کد ده رقمی MTCN Code به دریافت کننده ، میتوانید تا سقف 6000دلار ، حواله ای ارسال یا دریافت نمایید.برای دریافت خدمات شرکت وسترن یونیون ، باید به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنید.

موسسه آذرگان

اگر نیاز سریع به واریز هزینه از حساب خارجی به حساب داخلی دارید ، یا می خواهید کالایی را از فروشگاه های آنلاین بین المللی خریداری کنید و شهریه دانشگاه خود را پرداخت نمائید ، موسسه آذرگان می تواند شما را در این راه یاری کند.

برخی از خدمات موسسه آذرگان

 

موسسه آذرگان ، بهترین موسسه ارائه دهنده خدمات پژوهشی و چاپی 

تصویر

برای ثبت سفارش کلیک کنید

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش