چاپ مقاله برای کسب دو نمره

انتشار 6 اسفند 1396
مطالعه 3 دقیقه

دانشجویانی که میخواهند مقالات خود را در ژورنالهای معتبر یه چاپ برسانند باید به این موضوع کاملا واقف باشند که چاپ مقاله علاوه بر دارا بودن دو نمره دارای تاثیرات مثبت بسیاری است.

چاپ مقاله برای کسب دو نمره

بیشتر دانشجویان بعد از دفاع از پایان نامه شش ماه تا یک سال بسته به نظر دانشجو فرصت برای ارائه مدارک پذیرش و چاپ مقاله استخراج شده از پایان نامه خواهد داشت. در صورت انقضاء این تاریخ شورای پژوهشی مجاز خواهد بود دانشجو را به عنوان دانشجوی انصرافی از نمره مقاله در نظر گرفته و نمره ای لحاظ نکند. علاوه براین خود دانشجو نیز می تواند از نمره مقاله از پایان نامه  انصراف دهد و به دنبال کارهای تسویه حساب از دانشگاه برود.

مزایای استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقالات از پایان نامه به غیر از نمره پایان نامه دارای مزایای زیادی می باشد. از مزایای استخراج مقالات از پایان نامه به غیر از نمره پایان نامه می توان به این امر اشاره داشت که با انتشار مقاله در عرصه بین المللی دانشجویان رزومه علمی خود را نیز بهبود بخشیده و مسیر را برای پذیرش در مصاحبه های ورود به دوره دکتری وحتی احراز مشاغل اینده هموار می کنند. در واقع آنها استفاده دوجانبه می برند زیرا از یک طرف نمره کامل پایان نامه را اخذ کرده و از طرفی دیگر امتیازات لازم را برای ورود به دوره دکتری جمع آوری میکنند. از طرفی دیگر اگر مقاله از پایان نامه استخراج نشود به مرور موضوع پایان نامه تکراری شده و احتمال پذیرش آن به دلیل قدیمی بودن از بین می رود. در این صورت دانشجویان در صورت نیاز به مقاله در آینده باید تلاش های خود را از نو آغاز کنند.

میزان نمره دهی به مقالات از پایگاه های مختلف متفاوت خواهد بود. این میزان بنا به نظر شورای پژوهشی دانشگاه ها تعیین می شود. و مقالات متناسب با بخش نامه دانشگاه امتیاز بندی می گردد.

ما در موسسه انتشاراتی آذرگان می توانیم شما  را برای کسب نمره مقاله از پایان نامه تان یاری رسانیم و مقالاتتان را  در مجلات معتبر و مورد تایید دانشگاهها به چاپ برسانیم.

بخشنامه و جدول اخذ نمره مقاله مستخرج از پایان نامه در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

بر اساس بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی، 2 نمره از پایان نامه دفاعیه کارشناسی ارشد به پذیرش و چاپ مقاله بستگی دارد. همچنین برای دفاعیه دکتری و نمره از رساله دکتری نیز به پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر نیاز است. بنابراین کسب اطلاع از میزان نمره تخصیص داده شده برای انتخاب نوع مجله، همایش و غیره کمک شایانی می نماید.
بر اساس بخشنامه شماره 73/352681 دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ 1392.10.22 نمره دهی با مقالات مستخرج از پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد بصورت زیر است. همچنین برای نمرات دکتری بیشتر به نظرات معاونت پژوهشی توجه می شود (از این جدول هم استفاده می شود).
 بر اساس این بخشنامه سقف، 2 نمره درنظر گرفته شده و دانشجو می تواند ترکیبی از موارد را انتخاب نماید بدین معنی که دانشجو با چاپ دو مقاله در کنفرانس های معتبر ملی و بین المللی داخل کشور و یک مقاله در مجلات انگلیسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC (انتشار یافته در ایران) مجموعا دو نمره را کسب می نماید.

نوع مقاله

حداکثر نمره برای هر مقاله

الف) نمره پذیرش قطعی یا چاپ مقاله در مجلات ISI

 2 نمره

ب) نمره پذیرش قطعی یا چاپ مقاله در مجلات علمی – پژوهشی وزارتین

1.5 نمره

 پ) نمره پذیرش قطعی یا چاپ مقاله در مجلات انگلیسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC(انتشار یافته در ایران)

 1 نمره

 ت) نمره پذیرش قطعی یا چاپ مقاله در مجلات علمی – ترویجی

 0.5 نمره

 ث) نمره پذیرش قطعی یا چاپ مقاله در مجلات فارسی زبان نمایه شده درISC (انتشار یافته در ایران)

 0.5 نمره

 ج) نمره چاپ مقاله در کنفرانس های معتبر بین المللی خارج از کشور

 1 نمره

چ) نمره چاپ مقاله در کنفرانس های معتبر ملّی و بین الملی داخل کشور

 0.5 نمره

ح) اختراع، اکتشاف، نظریه علمی، مسابقات و جشنواره های ملّی و بین المللی و چاپ کتب علمی مرتبط

 حداکثر دو نمره

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
1 سال پیش
در پاسخ به:
باعرض سلام و وقت بخیر موسسه شما برای چاپ مقالات مستخرج از پایان نامه ،مقاله علمی پژوهشی و علمش ترویجی ،چقدر طول میکشد و هزینه چقدر هست؟ باتشکر
سلام وقت بخیر هزینه چاپ مجلات متفاوت است. برخی از مجلات چاپ رایگان دارند و برخی هزینه دریافت می کنند. جهت دریافت مجلات مرتبط با مقاله خود با تمامی شرایط و هزینه ها، عنوان و چکیده مقاله را از طریق ایمیل و یا واتساپ ارسال فرمایید. شماره موبایل : 09914516340 ایمیل موسسه : azargan.pub@gmail.com
بازدیدکننده
سلطانی
1 سال پیش
باعرض سلام و وقت بخیر موسسه شما برای چاپ مقالات مستخرج از پایان نامه ،مقاله علمی پژوهشی و علمش ترویجی ،چقدر طول میکشد و هزینه چقدر هست؟ باتشکر
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش