چاپ مقاله اسکوپوس

انتشار 7 اسفند 1396
مطالعه 4 دقیقه

برای موفقیت در چاپ مقاله اسکوپوس ، نویسنده علاوه بر محتوای علمی غنی و ویرایش ساختاری ، توانایی قوی در نگاش مقاله به زبان انگلیسی را باید داشته باشد.

چاپ مقاله اسکوپوس

اسکوپوس نمایه ای از نشریات و مجلات علمی است که طیف گسترده و گوناگونی از تمامی حوزه های علوم پایه،مهندسی زیست،پزشکی و علوم انسانی را در بر می گیرد و نسبت به پایگاه های علمی مشابه درصد بیشتری از ژورنال ها را پوشش می دهد. این پایگاه یکی از فضاهای جستجو برای کسب آگاهی از مقالات و مجلات مختلف است که توسط پایگاهی به نام الزویر  تهیه و آماده شده است.

  در پایگاه علمی  پژوهشی اسکوپوس مقالات در چند دسته تقسیم بندی می شوند و هر گروه نشان دهنده ی کیفیت ژورنال می باشد.که با حرف کیو (qurtile) نشان داده شده است و شامل Q1 تا Q4 می باشد. در وب سایت اسکوپوس هر نویسنده دارای کد شناسایی و اعتبار این کد بین المللی است.

اسکوپوس یکی از پایگاه های معتبر از دید وزارت علوم ایران

وزارت علوم ایران سه دسته از پایگاه ها را به عنوان ایندکس معتبر شناسایی و معرفی کرده است که شامل: نشریات داخلی علمی و پژوهشی ، نشریات آی اس آی که دارای ضریب تاثیر هستند و دسته ی سوم ژورنال های اسکوپوس می باشند. این پایگاه از این جهت برای وزارت علوم مهم است که رتبه ی علمی و نیز رشد پژوهشی بر اساس گزارشات مربوط به این پایگاه سنجیده می شود از این رو درج مقالات در آن به بالا رفتن درصد و اعتبار علمی کمک شایانی می کند. مجلات اسکوپوس همواره مورد توجه دانشجویان و علاقه مندان علم بوده است زیرا علاوه بر اعتبار بازه زمانی کوتاه و هزینه ی کمتری نسبت به مجلات مشابه دارد. آن دسته از دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های جهانی را دارند از این طریق می توانند شان و منزلت علمی خود را افزایش دهند و امکان به وجود آمدن شرایط مناسب را برای خود هموار نمایند.  البته چاپ مقاله در اسکوپوس دشواری های خود را دارد و نویسندگان می بایست توانایی علمی زیادی داشته باشند تا بتوانند عضو این پایگاه شوند. با نگاه به اطلاعات مندرج در اسکوپوس میزان اهمیت و اعتبار آن مشخص می شود که حدود پنج هزار ناشر علمی از سراسر جهان و نیز اطلاعات 16 هزار و پانصد مجله ی علمی و پژوهشی در آن نمایه شده است. این در حالی است که شما در اسکوپوس به 1700 مجله ی داوری شده ،4 میلیون صفحه کنفرانس،33 میلیون چکیده و حدود 500 عنوان کتاب و بیش از 40 میلیون رکورد  و بیش از 20 میلیون پروانه ثبت اختراع می توانید دسترسی پیدا کنید. این آمار علاوه بر نشان دادن اهمیت و اعتبار اسکوپوس گواهی بر منزلت کسانی دارد که بتوانند در این پایگاه مقاله داشته باشند.

خدمات موسسه در چاپ مقاله اسکوپوس

برای چاپ مقاله در اسکوپوس تنها آشنایی با محتوای مسائلی که در آن فعالیت می کنید کافی نیست بلکه توانایی در نگارش مقاله به زبان انگلیسی در کنار ویرایش ساختاری با توجه به مجلاتی که انتخاب می کنید دارای اهمیت است انتخاب مجله ی تخصصی که در حوزه ی کاری نویسنده باشد یکی از مهمترین نیاز هاست و همچنین قالب گذاری مقاله در مجلات نمایه و ثابمیت متن به نشریات گروه اسکوپوس و از همه مهمتر پیگیری مقاله بسیار حیاتی است.

خدمات موسسه آذرگان

  1. ترجمه تخصصی و Native مقاله جهت چاپ در مجله های اسکوپوس

  2. ویراستاری ادبی مقاله قبل از ارسال به ژورنالهای نمایه شده در پایگاه Scopus

  3.  انتخاب مجله تخصصی اسکوپوس با توجه به رشته متقاضی و مورد قبول وزارت علوم، دانشگاه آزاد، پیام نور، وزارت بهداشت

  4. قالب گذاری مقاله در مجلات نمایه شده در ژورنال های گروه اسکوپوس وابسته به Elsevier

  5. ثابمیت مقاله به مجلات گروه Scopus

  6.  انجام کلیه مکاتبات لازم بر اساس که منجر به پذیرش سریع مقاله در مجلات و ژورنال های پایگاه Scopus وزارت علوم خواهد شد

  7.  پیگیری چاپ فوری مقاله اسکوپس، چاپ تضمینی مقاله از مجله Scopus مورد نظر در سریعترین زمان ممکن

 

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش