چاپ فوری کتاب

انتشار 7 بهمن 1396
مطالعه 2 دقیقه

چاپ فوری کتاب یعنی کلیه ی مراحل اداری و اجرایی چاپ کتاب در هر تیراژ و صفحه ، بسیار سریعتر از روال معمولی ، اما با همان کیفیت و همان قیمت انجام گیرد.

چاپ فوری کتاب

هدف از چاپ کتاب

 

داشتن کتاب  نقش اساسی در رزومه ی قوی و تاثیر مستقیم در آینده شغلی هر شخصی را ایفا می کند. ما با تالیف کتاب افکار و عقاید خود را به دیگران انتقال داده و با ثبت انها باعث بالا رفتن جایگاه اجتماعی مان می شویم. یک کتاب باعث اعتماد به نفس و تقویت رزومه ی تحصیلی شده و پلی برای کسب درامد بالا در اینده است و در کل توجیه بسیاری از موفقیت های حاصله می باشد. بر همگان اشکار است که مولفین کتاب دارای وجهه ی خاص اجتماعی در بین عموم مردم هستند.همواره اساتید و دبیران فرهیخته دانشجویان خود را برای تهیه جزوه ی با کیفیت تحت فشار قرار می دهند اما ایا بهتر این نیست که جزوات به صورت کتاب صفحه بندی و دارای شابک و مجوز قانونی در اختیار عموم قرار گیرند؟                                                                                                             

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا جهت مصاحبه  و کسب امتیاز پژوهشی به دو چیز نیاز دارند.1-مقاله ی علمی پژوهشی. 2-کتاب.

 

تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به یک یا چند کتاب کار بسیار آسانی است.افزایش تعداد مجلات جعلی و بلک لیست و هزینه ی مناسب چاپ و تبدیل پایان نامه به کتاب و امتیازات مثبت بالا در آزمون های استخدامی و مصاحبه دکترا بهترین جواب برای این سوال که"چرا باید کتاب چاپ کنیم؟" میباشد.

  در حوزه پژوهشی تعداد چاپ مقاله و کتاب از اهمیت خاصی بر خورداراست. متقاضیان جذب هیات علمی و اعضای آنها برای کسب امتیاز نباید از چاپ کتاب دانشگاهی غافل شوند. با چاپ چند مقاله می توان امتیازاتی در حوزه ی پژوهشی کسب کرد اما چاپ  فوری کتاب امتیاز ویژه ای در این زمینه داراست. برای مثال فردی که دارای چندین مقاله ی علم پژوهشی است ولی کتاب ندارد ممکن است بخشی از امتیازات را کسب نماید در صورتی که فرد دارای 2 مقاله علمی پژوهشی با 2 کتاب دانشگاهیست براحتی حداکثر امتیازات  بخش را از آن خود می کند.

 

تقویت رزومه در مصاحبه ی دکترا معرف توانایی و نبوغ فردی شما در رشته ی تحصیلیتان به داوران می باشد.در این میان چاپ فوری کتاب و امتیاز آن در زمان مصاحبه از موارد بسیار با اهمیت می باشد.در واقع فقط قبولی در امتحان دکترا تنها 50% راه است و بقیه راه مربوط به همان رزومه پژوهشی-آموزشی فرد خواهد بود. در کل اگر خود را لایق نشستن روی صندلی دکترا می بینید باید مانع بزرگ مصاحبه را پشت سر بگذارید.

از دیگر فواید چاپ کتاب ، هزینه ی مناسب آن نسبت به زمان لازم برای چاپ ان کتاب است .هزینه ی ترجمه و ارسال یک مقاله به یک مجله خارجی و اخذ پذیرش با در نظر گرفتن زمان طولانی داوری به مراتب بیشتر از چاپ کتاب خواهد بود.اخذ پذیرش مقاله پروسه ی چند ماهه را طی میکند در حالیکه چاپ فوری کتاب حداکثر 10 روز الی 1 ماه به طول می انجامد.توجه به این موضوع هم باید داشت که مخاطبین مقالات مختص همان مجله می باشد ، در صورتیکه مخاطبین کتاب عموم مردم هستند.

چاپ کتاب می تواند بصورت چاپ پایان نامه به شکل کتاب، تبدیل پروژه به کتاب و یا تالیف و ترجمه به صورت فردی یا گروهی باشد. اگر توانایی علمی بالایی در رشته تخصصی خود دارید می توانید شخصا  به تالیف یک کتاب علمی یا دانشگاهی بپردازید این امر می تواند برایتان امتیاز اور باشد.

ایا می توان در کمترین زمان ممکن کتاب چاپ کرد؟

بله!! انتشارات آذرگان میتواند خدمات چاپ کتاب برای شما فرهیختگان محترم در کمترین زمان ممکن را فراهم سازد.برای این امر تنها کافیست سفارش خود را از طریق ایمیل یا ثبت سفارش برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت همکاران ما جوابگوی شما عزیزان باشند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش