ویزا کارت / مستر کارت چیست؟

انتشار 3 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

یکی از راه های پرداخت آنلاین و بهره گیری از خدمات الکترونیکی ، استفاده از ویزا کارت / مستر کارت است.

ویزا کارت / مستر کارت چیست؟

آشنایی با ویزا کارت 

ویزا یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که تاسیس آن به سال 1958در شهر فاستر ایالت کالیفرنیا باز میگردد. این شرکت در زمینه های خدمات مالی و پرداخت های آنلاین فعالیت دارد و امکان استفاده از پول الکترونیکی را برای کاربران ، تحت برند ویزا ممکن ساخته است.در حال حاضر  ویزا کارت یکی از ابزار های بسیار قدرتمند برای تسهیل تبادلات ارزی در جهان به حساب می آید.

کاربرد های ویزا کارت

  • خرید حضوری با استفاده از دستگاه های کارت خوان یا POS
  • استفاده از خدمات دستگاه های کارت خوان (ATM) مانند دریافت پول نقد.
  • استفاده از خدمات پرداخت آنلاین  در سایت ها و اپلیکیشن ها
  • استفاده از خدمات آفلاین با استفاده از تلفن و فرم های کاغذی

در واقع ویزا کارت ، جایگزین مناسب برای پول نقد میباشد و با استفاده از خدمات پرداخت این برند معتبر ، می توان به تمام نیاز های مبادلات ارزی پاسخ مثبت داد.

آشنایی با مستر کارت 

این شرکت ، مانند شرکت ویزا ، یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که مقر آن در وست چستر نیویورک قرار دارد. خدمات این شرکت نیز مانند ویزا کارت ، در زمینه خدمات پرداخت الکترونیکی کاملا مشابه یکدیگر است.
مستر کارت یکی از کمپانی های بسیار معتبر در جهان است که مسئول هماهنگی بسیاری از کارت های بانکی در جهان است. با دریافت مستر کارت از بانک ها ، می توانید با خیال راحت در تمامی کشور هایی که به آنها سفر می کند از خدمات این کارت بهره مند شوید.

کاربرد های مستر کارت

  • خرید از سایت های خارجی 
  • ثبت نام در آزمون های بین المللی مانند تافل و آیلتس
  • خرید کتاب های الکترونیکی 
  • خرید نرم افزار های اورجینال
  • امکان رزرو بلیط قطار ها ، هواپیما و هتل های بین المللی
  • امکان خرید اکانت برای نرم افزار ها و بازی های رایانه ای
  • پرداخت هزینه های مقالات و کنفرانس های بین المللی

ویزا کارت / مستر کارت چگونه کار می کند؟

ویزا / مستر کارت به عنوان یک واسط ، بین یک فروشنده و خریداری که کارت بانکی با برند ویزا / مستر کارت دارد عمل می کند و توسط آن می توان خدماتی مانند خرید کالا را از سراسر جهان ، بدون افتتاح حساب بانکی در تمام کشور ها عرضه کرد. به این ترتیب شما یک حساب بین المللی دارید و میتوانید محصولات فروشندگان را از درگاه ویزا / مستر کارت خریداری و پرداخت نمایید.
سهولت در پرداخت و ایمنی و سرعت بالای ارائه خدمات این شرکت ها باعث شده است که در سالهای اخیر موسسات و بانک های مختلفی به زنجیره صادر کننده کارت های بانکی با برند ویزا کارت / مستر کارت اضافه شوند.
در مجموع این دو شرکت از نظر تنوع در خدمات، بسیار مشابه یکدیگرند. این دو شرکت در کنار شرکت پی پال، غول های بزرگ در صنعت پرداخت آنلاین هستند و همه روزه تلاش خود را برای تصاحب بخش بیشتری از این تجارت پر سود انجام میدهند.

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش