واریز دلار با مستر کارت

انتشار 21 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

یکی از مشکلات و دغدغه های بسیاری از مردم ، واریز ارز از داخل کشور به نقاط دیگر دنیاست. در این مقاله می خواهیم واریز دلار با مستر کارت را مورد بررسی قرار دهیم.

واریز دلار با مستر کارت

یکی از معروفترین و پر کاربرد ترین شبکه های تبادل اطلاعات بانکی در سراسر جهان ، مستر کارت است. صاحب این کارت یک کمپانی خدمات مالی چند ملیتی آمریکایی است و مرکز آن در شهر نیویورک قرار دارد. این شرکت صادر کننده کارت ها نیست و وظیفه اصلی آن پردازش تراکنش های بین بانک های فروشندگان و بانک های صادر کننده کارت خریدارانی است که از برند مستر کارت استفاده می کنند. این شرکت کار خود را از سال 2006 به صورت عمومی تجاری ، و شروع به گسترش خدمات خود کرد. 

انواع مستر کارت

  1. کارت اعتباری (credit card) : شما می توانید از کارت های اعتباری برای خرید های روزمره خود بهره ببرید و به صورت آنلاین در محل هایی که وجه نقد و چک ندارید ، می توانید از آن استفاده کنید. یکی از مزایای استفاده از مستر کارت ، این است که شما با داشتن نوعی قرار داد که سقف خرید شما را مشخص می کند می توانید بیش از موجودی حساب خرید کنید.
  2. کارت بانکی (debit card) : این کارت ها مانند کارت های بانکی معمولی هستند. شما به اندازه موجودی خود می توانید از آن خرج کنید ، با این تفاوت که این کارت ها به حساب پس انداز شما متصل هستند. شما می توانید با این کارت خرید کنید یا از دستگاه های عابر بانک پول نقد برداشت کنید. تنها نکته در این کارت ها این است که ممکن است در هنگام پرداخت به فروشنده از دبیت کارت ، پول به صورت آنی واریز نشود و چند روزی تاخیر داشته باشد.
  3. کارت پیش پرداخت (prepaid card) : همان طور از نام ، آن مشخص است ، شما قبل از استفاده باید آنها را با مبلغ دلخواه شارژ کنید و نمیتوانید بیش از مقدار شارژ شده از آن استفاده کنید و این کارت ها به هیچ حساب بانکی متصل نمی باشد ، و فقط می توانید با شارژ کردن ، از آنها استفاده کنید.

مزایای داشتن مستر کارت

شما می توانید با داشتن مستر کارت از خدمات متنوعی برخوردار شوید و در هزینه های خود صرفه جویی های هنگفتی انجام دهید.

  • با داشتن مستر کارت به هتل های ارزان قیمت بروید. برخی از هتل ها در برخی فصول سال اقدام به کاهش قیمت های خود می کنند و شما می توانید با داشتن مستر کارت از تخفیفات آنها استفاده کنید. این را در نظر داشته باشید که آژانس های مسافرتی ممکن است هزینه های اضافی بیشتری را از شما طلب کنند و شما می توانید با داشتن یک مستر کارت از آن جلوگیری کنید.
  • شما با داشتن مستر کارت می توانید  بلیط های هواپیما را به راحتی  به قیمت واقعی خود رزرو کنید و هزاران تومان پول خود را ذخیره کنید. بسیاری از آژانس های مسافرتی در فصل های شلوغ ممکن است قیمت های غیر واقعی را به شما پیشنهاد دهند. شما می توانید با داشتن مستر کارت از آفر های ویژه شرکت های مختلف ، حتی تا 50درصد تخفیف بهره ببرید.
  • برای کسانی که در سفر های خارجی مشکل حمل پول دارند و نگران چمدان های پر از پول خود هستند ، مستر کارت بهترین پیشنهاد است. شما می تونید پول خود را به کارتتان انتقال داده و از خود پرداز های خارج از کشور پول نقد دریافت کنید.
  • شما می توانید با داشتن مستر کارت به راحتی  از اینترنت به صورت آنلاین خرید کنید. ممکن است برخی فروشگاه ها و در برخی فصول حتی تا 80 درصد محصولات خود را حراج کنند و شما می توانید با خرید از آنها بسیار سود کنید.
  • شما می توانید با داشتن مستر کارت به راحتی  تمام هزینه های سفارت های مختلف را پرداخت کنید و کنفرانس های علمی را رزرو کنید و هزینه آزمونهای مختلف بین المللی را پرداخت نمایید.

و بسیاری مزیت های دیگر مانند :

  • پرداخت هزینه اشتراک سایت های اینترنتی 
  • پرداخت هزینه اشتراک مجلات خارجی 
  • داشتن بیمه مسافرتی 
  • داشتن یک شماره حساب بین المللی که می توانید از  تمام دنیا به آن پول واریز کنید.

و بسیاری مزیت های دیگر که همه و همه با داشتن مستر کارت امکان پذیر خواهد بود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش