تشکیل کمیته همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی

انتشار 10 اسفند 1399
مطالعه 1 دقیقه

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: قرار است کمیته‌ای از اعضای وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و سازمان برنامه بودجه تشکیل شود تا وظیفه همسان سازی را عملی کنند.

تشکیل کمیته همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی

علی اسلامی پناه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی وزارتخانه‌های علوم و بهداشت گفت: ما از اینکه همکاران ما در وزارت بهداشت حقوق بالایی را دریافت کنند خوشحال هستیم، ولی دوست داریم حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های تابع وزارت علوم هم به همان اندازه افزایش یابد.

وی ادامه داد: این موضوع را هم به اطلاع سازمان برنامه بودجه رسانده‌ایم و هم دکتر غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در این زمینه صحبت کرده به توافق رسیده‌اند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم افزود: دکتر نوبخت نیز در نامه‌ها و صحبت‌های خود اعلام کردند که علاقمند هستند این کار انجام شود به اطلاع مجلس نیز رسانده‌ایم، ولی هنوز این کار انجام نشده، ولی در ارجاع مجدد بودجه مجلس پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: قرار است یک کمیته‌ای هم از اعضای وزارتخانه‌های علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه بودجه تشکیل شود تا این وظیفه همسان سازی را عملی کنند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش