تمدید مهلت ثبت نام در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان

انتشار 5 اسفند 1398
مطالعه 1 دقیقه

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:مهلت ثبت نام در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز یکشنبه۴ اسفندماه در سایت لبیک تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان

ستاد عمره و عتبات دانشگاهی، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت ثبت نام در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز یکشنبه ۴ اسفند ماه در سایت لبیک تمدید شد.

وی گفت: ثبت نام بیست و دومین دوره از عتبات دانشگاهیان از ۲۷ بهمن ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir آغاز شده و پس از اتمام مهلت ثبت نام، یک روز را در اختیار متقاضیانی قرار دادیم که در این مدت موفق به ثبت نام نشده اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:از آغاز ثبت نام این دوره یک هفته می گذرد و در این مدت دانشگاهیان سراسر کشور در گروه های مختلف اعزام در سایت لبیک ثبت نام کرده اند که بیشترین آمار ثبت نام کنندگان به گروه متاهلین و دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور ادامه داد:آخرین زمان ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان، روز یکشنبه ۴ اسفندماه است که این زمان دیگر تمدید نخواهد شد، قرعه کشی ۵ اسفندماه انجام و نتایج آن از سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش