تمدید فرصت ثبت نام دانشجویان علوم پزشکی برای نقل و انتقال

انتشار 16 آذر 1398
مطالعه 1 دقیقه

مهلت ثبت نام دانشجویان متقاضی انتقال و میهمانی دانشگاه ‏های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۹-۹۸ تمدید شد و دانشجویان از امروز ۱۶ آذر تا ۲۱ آذر فرصت دارند در سامانه ثبت نام کنند.

تمدید فرصت ثبت نام دانشجویان علوم پزشکی برای نقل و انتقال

سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‏ های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۹-۹۸ بر اساس زمان بندی اعلام شده فعال است و نقل و انتقال دانشجویان فقط از طریق سامانه های انتقال و میهمانی صورت می گیرد.

سامانه درخواست میهمانی دانشجویان علوم پزشکی به نشانی http://guest.behdasht.gov.ir و سامانه درخواست انتقالی دانشجویان علوم پزشکی به نشانی http://transmission.behdasht.gov.ir است.

پیش از این اعلام شده بود که ۱۰ آذر زمان ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبداء و بارگذاری مدارک لازم است که این فرصت با توجه به درخواست های متعدد دانشگاه ها و دانشجویان مبنی بر عدم ثبت اطلاعات و مستندات از ۱۶ تا ۲۱ آذرماه تمدید شد.

همچنین پس از این زمان بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو انجام می شود. این مهلت تمدید نخواهد شد.

با توجه به زمان جدید برای ثبت نام دانشجویان، زمان ویرایش مدارک، رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء و بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد در سامانه اعلام می شود.

نتیجه توسط دانشگاه های علوم پزشکی مقصد در بهمن ماه ۹۸ و آغاز نیمسال دوم اعلام می شود.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش