تقویت رزومه دکتری با چاپ کتاب

انتشار 18 فروردین 1397
مطالعه 3 دقیقه

یکی از راه های بسیار موثر در تقویت رزومه دکتری ، چاپ کتاب ترجمه شده یا تالیفی، مرتبط با رشته تحصیلی یا موضوع پایان نامه است.

تقویت رزومه دکتری با چاپ کتاب

رزومه ی مناسب و قوی شما ، میزان توانایی و پویایی شما در رشته تخصصیتان را به اساتید نشان میدهد.در این میان مواردی هستند که انجام آن بسیار امتیاز آور است و نباید آنها را از دست داد.یکی از مهم ترین نمونه های آن ، چاپ کتاب است.باید این را بدانید که قبولی در آزمون دکتری حتی با بهترین نمره ، تنها 50درصد راه را شامل میشود و برای قبولی کلی در این مقطع باید از مرحله ی سخت آزمون مصاحبه دکتری عبور کنید. یکی از بهترین و موثرترین مسائل برای موفقیت، چاپ کتاب یا بصورت تالیفی یا ترجمه است که بالاترین نمره را در بخش پژوهش به خود اختصاص میدهد.

چرا باید کتاب چاپ کنیم؟

  1. باید این را بدانید که هزینه ی نگارش و ترجمه یک مقاله و ارسال آن به یک ژورنال معتبر جهت اخذ پذیرش، به مراتب بیشتر از چاپ یک کتاب 150 الی 200 صفحه ای خواهد بود.در ضمن چاپ یک مقاله بسیار زمان بر است و گاهی چاپ آن بیش از 6 ماه بطول می انجامد.

  2. این را باید در نظر بگیرید که مخاطب یک ژورنال بسیار محدود تر از یک کتاب خواد بود. یک مقاله مختص مخاطب همان مجله اس ، در صورتیکه یک کتاب مخاطب خاص ندارد و به راحتی در دسترس عموم است.

  3. چاپ کتاب علاوه بر ایجاد اعتبار و ارتقای رزومه ی درسی، باعث ایجاد اعتماد به نفس در شما، بین هم رشته ای های شما خواهد شد.

  4. اگر دانشجوی دانشگاه آزاد هستید ، با تبدیل پایان نامه خود به کتاب ، 2نمره واحد پایان نامه را اخذ خواهید کرد. استخراج و چاپ کتاب از پایان نامه در مصاحبه دکتری دارای امتیاز است.

  5. چاپ کتاب، یک ذهنیت خوب را برای داوران در هنگام مصاحبه ایجاد میکند و روی شما حساب ویژه ای باز میکند و در واقع شما یک قدم از دیگر متقاضیان جلوتر میافتید.

  6. چاپ کتاب باعث تولید علم شده و با ثبت اثر به نام نویسنده ، از سرقت ادبی آن جلوگیری میکند.

باید بدانید که برای قبولی در مصاحبه ی دکتری 97 ، باید متنوع باشید و از همه قسمت ها امتیاز لازم را بگیرید، چرا که برای قبولی در آزمون دکتری، چاپ کتاب لازم، اما کافی نیست.

امتیاز چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری 97

- در مصاحبه دکتری، چاپ کتاب، تالیف یا ترجمه کتاب، بالاتر امتیاز را  (7 الی 15 نمره) به نسبت مقالات (2 الی 7 نمره)، شرکت در کنفرانس های بین المللی (الی 2 نمره) برگزیده شدن در جشنواره های علمی (3 الی 7 نمره) و حتی ثبت اختراع (5 الی 7 نمره) دارد.
- نکته ی مهم این است که برای امتیاز گیری از داوران، ملاک مهم، محتوا، حفظ اصول علمی و نگارشی است نه تعداد صفحات، طرح جلد یا رنگی بودن صفحات.
- اگر کتاب توسط چند نویسنده گرد اوری شده باشد، اگر بر روی جلد جمله " مولفین به ترتیب حروف الفا " نوشته شده باشد، به همه ی آنان امتیاز برابر داده میشود.

امروزه یکی از معتبرتیرین و پرطرفداراترین مجریان حوزه نشر و چاپ کتاب برای کمک به دانشگاهیان در سراسر ایران، موسسه انتشاراتی آذرگان می باشد. این انتشارات با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بکارگیری 1000نیروی متخصص و استفاده از مدرترین دستگاها، موجب شده صفر تا صد مراحل اجرایی و اداری چاپ کتاب براحتی برای اشخاصی که متقاضی آن هستند، با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه در هر زمانی که بخواهند و در هرکجای ایران که باشند، فراهم شود.
تمام مراحل چاپ کتاب، زیر نظر مدیران با سابقه و مشاورین متخصص این انتشارات، که همگی دارای مدارک تحصیلی بالا از دانشگاههای معتبر کشور می باشند، بصورت 24 ساعته با راهنمایی های دلسوزانه خود موجب کاهش استرس داوطلبین و رسیدن به آرامش واقعی آنها خواهند شد.کافی است در قسمت ثبت سفارش نوع درخواست خود را برای ما اعلام کنید تا در کمترین زمان ممکن به انجام آن مبادرت کنیم.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
سلام در آزمون مصاحبه چاپ کتاب تالیف شده ، ترجمه شده و یا حتی پایان نامه معمولا 4 امتیاز دراد. شما یک فایل آماده به همراه کارت ملی به ما تحویل می دهید ، ما تمام کارهای چاپ و دریافت مجوزات را انجام میدهیم و نام خود و کتابتان هم در کتابخانه ملی ثبت خواهد شد. با سپاس
بازدیدکننده
حسینی سرچشمه
5 سال پیش
سلام دانشجوی دانشگاه ازاد هستم کمی درخصوص چاپ کتاب اطلاعات بیشتر می خوام 09155070559
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش