تفاوت آزمون تافل با GRE

انتشار 16 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

در این مقاله میخواهیم تفاوت های بین آزمون تافل و GRE را برای علاقه مندان این آزمونها ، بیان کنیم.

تفاوت آزمون تافل با GRE

آزمون GRE

GRE آزمونی است برای کسانی که قصد دارند در مقاطع تکمیلی ارشد و دکتری ، در کشورهایی همچون آمریکا و کانادا ادامه تحصیل دهند.برخی بر این معتقداند که آزمون GRE ، نوعی آزمون هوش است و برخی دیگر آن را آزمون زبان میدانند. GRE مخفف Graduate Record Examination است و در واقع آزمونی برای سنجش مهارت های متقاضیان در سه موضوع : محاسبات ، درک مطلب و مقاله نویسی است.

این آزمون ، از نظر بسیاری از شرکت کنندگان ، امتحانی دشوار است ، چراکه بسیاری از سوالات و موضوعات مطرح شده در قسمت درک مطلب و مقاله نویسی ، مطالبی هستند که قبلا با آن آشناییت چندانی نداشتند.حتی قسمت ریاضیات که سوالات نسبتا آسانی دارد ، به دلیل این که به زبان انگلیسی بیان میشود ، بسیاری از متقاضیان را با مشکل روبرو میکند.معمولا برای این آزمون ، متقاضیان با 6 ماه زحمت و وقت گذاشتن ، میتوانند حداقل 50 درصد نمره از هر قسمت را کسب نمایند.

آزمون تافل

تافل یک آزمون استاندارد و بین المللی برای شناسایی توانایی زبان انگلیسی ، برای افراد غیر انگلیسی زبان است  که مایل اند در یکی از دانشگاههای ایالات متحده ی آمریکا ادامه ی تحصیل دهند.این آزمون در کنار آزمون آیلتس ، جز معتبرترین آزمون های انگلیسی در جهان است و برای بسیاری از موسسات و دانشگاه ها در سراسر جهان مورد قبول میباشند.

تفاوت های  عمده بین آزمون های GRE و تافل

1.بخش ریدینگ و رایتینگ : برای هر دو آزمون این دو قسمت نیاز خواهد بود ، اما بخش ریدینگ و رایتینگ تافل از GRE ساده تر است

2.بخش اسپیکینگ و لیسینینگ : بدلیل اینکه تافل به طور تخصصی برای آزمون زبان انگلیسی طراحی شده است ، بخش های اسپیکینگ و لیسینینگ مخصوص تافل است و در مقابل GRE این دست از سوالات را ندارد.

3.مهارت ریاضی : آزمون GRE با سوالات خود ، مهارت های ریاضی شما را میسنجد ، در حالیکه تافل سوالات ریاضی ندارد.

 خدمات موسسه آذرگان

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

شما عزیزان میتوانید درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه به نشانی : AZARGAN.PUB@GMAIL.COM   و یا شماره تلفن های 09914516340 و ⌕  ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن به انجام آن مبادرت کنیم.در ضمن اخبار سایت در مورد معرفی مجلات جدید و لیست ژورنال های نامعتبر و جعلی را از کانال تلگرامی ما دنبال کنید.

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش