تبدیل پایان نامه به کتاب برای دریافت امتیاز مصاحبه دکتری

انتشار 29 دی 1399
مطالعه 2 دقیقه

برای دریافت امتیاز در آزمون مصاحبه دکتری، یکی از بهترین راه ها، چاپ کتاب از پایان نامه است. در ادامه در مورد جزئیات آن صحبت خواهیم کرد.

تبدیل پایان نامه به کتاب برای دریافت امتیاز مصاحبه دکتری

داوطلبانی که میخواهند خود را برای آزمون مصاحبه دکتری آماده کنند، بخوبی میدانند که داشتن رزومه پژوهشی قوی، لازمه این جلسه است. از این رو باید برنامه ریزی درسی طوری باشد که موازی با آمادگی برای آزمون کتبی، یک رزومه قوی پژوهشی هم تهیه گردد. در رزومه پژوهشی، هر فعالیت مرتبط با رشته تخصصی، دارای امتیاز است و در این بین پس از مقاله، کتاب دارای امتیاز با ارزشی است. در این مطلب میخواهیم در مورد تبدیل پایان نامه به کتاب صحبت کنیم.

نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب

  • در ابتدا باید فایل پایان نامه به فایل کتاب تبدیل شود در این حالت باید موارد اضافی مانند برخی جداول، چکیده انگلیسی و ... حذف شده و چکیده فارسی به مقدمه تبدیل شود. نام کتاب هم بهتر است با نام پایان نامه یکی نباشد. همچنین تمام کلمات و عباراتی مانند "این مطالعه"، "این پایان نامه" ، "این رساله" و موارد این چنینی حذف و کلمه "این کتاب" جایگزین آنها شود.

  • بعد از آماده شدن فایل، زمان صفحه آرایی است. صفحه آرایی زیبایی ظاهری کتاب است و در آن باتوجه به قطع کتاب، فرمت بندی انجام میگیرد.

  • در مرحله بعد باید برای کتاب شابک تهیه شود. این مجوز از خانه کتاب دریافت میشود.

  • در مرحله بعدی باید برای کتاب جلد طراحی شود. جلد کتاب باید با توجه به موضوع کتاب طراحی و چاپ شود.

  • در ادامه باید برای کتاب، از کتابخانه ملی مجوز فیپا تهیه شود.

  • سپس از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز ارشاد تهیه شده و کتاب ها آماده چاپ میشود.

  • در ادامه کتاب ها در تیراژ دلخواه چاپ شده و چند نمونه از آن برای دریافت اعلام وصول در اختیار وزارت ارشاد قرار داده میشود.

امتیاز چاپ کتاب در مصاحبه دکتری

همانطور که قبلا اشاره شد، هر فعالیت مرتبط با رشته تخصصی در مصاحبه دکتری دارای امتیاز است. برای کتاب های تالیف شده، ترجمه شده از منابع خارجی و همچنین تبدیل پایان نامه به کتاب، داوران 4 امتیاز پژوهشی را در نظر گرفته اند.

تصویر
 

هزینه چاپ کتاب

هزینه تمام شده چاپ کتاب به چند عامل مهم بستگی دارد. از جمله تیراژ کتاب، تعداد صفحه کتاب، نوع چاپ، نوع کاغذ، جنس طرح جلد و قطع کتاب، از مهمترین عوامل متفاوت بودن هزینه چاپ کتاب هستند.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 

 

 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش