تعریف مقالات علمی پژوهشی داخلی

انتشار 7 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

نشریات علمی پژوهشی داخلی ، مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت هستند واکثرا توسط یکی از دانشگاه های معتبر ایران چاپ شده و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند.

تعریف مقالات علمی پژوهشی داخلی

تعریف مقاله علمی پژوهشی

 

مقالات علمی پژوهشی یا همان پژوهشنامه به مقاله ای گفته می شود که بر پایه پژوهش های توصیفی یا آزمایشی انجام گیرد. به بیانی روشن تر به پژوهش هایی که نتایج آنها به کاربردها، روشها و مفاهیم و مشاهدات جدید در زمینه علمی با هدف پیشبرد مرزهای علمی و فن آوری منجر گردد، علمی پژوهشی گفته می شود. اساتید دانشگاه ها ، دانشجویان ، پژوهشگران مراکز علمی، تولیدی و تحقیقاتی از جمله مخاطبان اصلی این مجلات هستند.

همانطور که از نام آن مشخص است  مقالات علمی پژوهشی داخلی اغلب در مجله های تخصصی مرتبط به آن پژوهش اکسپت و چاپ می گردد در این نوع مجلات رعایت اصل اختصار و خلاصه نویسی در تدوین مقالات بسیار ضروری است. با این حال نتایج یک پژوهش علمی در مقاله باید به گونه ای گرداوری شود که در آن هیچ یک از جنبه های مهم پژوهش از قلم نیافتند.

جایگاه مجلات علمی پژوهشی داخلی

نشریات علمی پژوهشی داخلی که مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت هستند اکثرا توسط یکی از دانشگاه های معتبر ایران چاپ شده و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند. به طوری که هم اکنون اهمیت و اعتبار این گونه نشریات در حد نشریات معتبر JCR می باشد. مقالات علمی پژوهشی داخلی هرچند از نظر اعتبار بین المللی جایگاهی پایین تر از مقالات ISI و ISC و Scopus دارند لیکن در کشور ما از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند. دلیل این امر شناخت کامل پژوهشگران و دانشگاه های کشوران از نشریات علمی پژوهشی داخلی هستند. اکسپت و چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی هم اکنون می تواند در حد تضمین یک دانشجو برای پذیرش در مقطع دکتری خیلی از دانشگاه های معتبر ایفای نقش نماید.

 

اکسپت مقاله علمی پژوهشی داخلی 

 

شما بعنوان یک دانشجو یا محقق ، برای رسیدن به اهداف خود نیاز به پذیرش مقاله ی علمی پژوهشی خود دارید.موسسه انتشاراتی آذرگان با دارا بودن سالها تجربه در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ، با تکیه بر دانش متخصصان ، و با تعامل و پیگیری های کارشناسان خبره ی خود ، چاپ مقالات شما را در سریعترین زمان ممکن ، تضمین میدهد.

شرایط ارسال مقاله شما به مجله مورد نظرتان

  1. معرفی یک داور جهت داوری مقاله خود (نام و نام خانوادگی، درجه علمی، سازمان محل خدمت، شماره تماس و آدرس ایمیل)

  2. ایمیل تمامی نویسندگان

  3. مشخص کردن درجه علمی تمام نویسندگان

  4. تلفن تماس تمامی نویسندگان

  5. مشخص کردن نویسنده مسئول

  6. چکیده مقاله به انگلیسی

 

 برای دیدن لیست نشریات دارای اعتبار از دید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در  قسمت آبی کلیک کنید.

 اگر به دنبال اکسپت مقاله علمی پژوهشی خود در یک ژورنال معتبر هستید، اگر میخواهید مقاله خود را با صرف کمترین زمان و هزینه چاپ کنید، موسسه انتشاراتی آذرگان به شما این اطمینان را می دهد که در کار خود از بهترین است و انتخابی مناسب برای شما دانش پژوهان عزیز می باشد.

شما می توانید برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان خبره ما در بخش اکسپت و چاپ مقاله تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال نمایید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس حاصل نمایند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش