شرایط چاپ مقاله در یک مجله خارجی

انتشار 29 اردیبهشت 1397
مطالعه 4 دقیقه

برای اینکه مقاله ای را آماده ارسال به مجلات خارجی کنیم ، قبل از هر اقدامی باید شرایط مقاله را برای چاپ در یک مجله خارجی ، مهیا کنیم.

شرایط چاپ مقاله در یک مجله خارجی

دانشجویان و پژوهشگران ، بعد از این که مقاله پژوهشی خود را به اتمام رساندند و خواستار چاپ آن در یکی از ژورنالهای معتبر خارجی شدند ، قبل از ارسال مقاله به این مجلات ، باید اطمینان یابند که مقاله ی نگارش شده ، شرایط ارسال و چاپ را در این مجلات دارد. مجلات مختلف دارای ساختار و فرمت بندی منحصر به فردی هستند و برای اینکه مقاله ای آماده ارسال به این مجلات شود ، باید به فرمت آن ژورنال درآید.فرمت بندی هر ژورنال را می توانید از سایت مجله تهیه فرمایید.علاوه برفرمت بندی ، برخی اصول نگارشی مقاله نیز باید رعایت گردد تا مجله برای چاپ مقاله ، مهر تایید بزند.

تمام مقالات باید اصول زیر را قبل از ارسال رعایت کنند:

  • عنوان مقاله باید کوتاه و صریح باشد( حداکثر 15 کلمه)

  • برگه مشخصات برای مقالات ، شامل نام و نام خانوادگی ، مرتبه علمی نویسنده ، نشانی ، شماره تلفن و آدرس ایمیل ، به هر دو زبان فارسی , انگلیسی باشد.

  • مقالات ترتیب نوشتن نام نویسندگان و حقوق آنها برعهده نویسندI رهبر است.

  • چکیده باید محتوای کلی مقاله را به طور خلاصه باز گو کند و حداکثر 250 کلمه داشته باشد.

  • واژه های کلیدی بعد از چکیده آورده شود و 3 تا 6 مورد کافی است.

  • مقدمه مقاله شامل طرح مسئله  ، سوابق و توجیه اهمیت تحقیق است و در پایان آن اهداف به طور شفاف ذکر میشود.

  • مواد و روش ها شامل ابزار ، نحوه داده سازی و روش های اجرای طرح میباشد.

  • در نگارش بخش نتایج و بحث ، درج یافته ها ، بحث مستدل و نتیجه گیری خواهد بود.این بخش ها می توان با هم و یا جدا از هم نوشته شوند.

  • میتوانید قبل از بخش منبع ، از موسسات و افراد تشکر و قدردانی کنید.

  •    منابع را به زبان انگلیسی و به ترتیب حروف الفا ارجاع دهید.

اصول بالا، به طور کاملا عمومی برای تمام مجلات خارجی باید رعایت گردد.برای آشنایی با شرایط چاپ مقاله در نشریات خارجی و همچنین دریافت مشاوره ، میتوانید از طریق ایمیل موسسه ، با کارشناسان مجموعه ، ارتباط بر قرار کنید.

روند چاپ مقاله در نشریات معتبر خارجی

  1. در خواست خود را به آدرس موسسه ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.

  2. کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.

  3. با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.

  4. شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.

  5. سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

  6. پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

دیگر خدمات موسسه آذرگان

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش