چاپ مقالات اسکوپوس || اکسپت مقالات اسکوپوس

انتشار 26 تیر 1397
مطالعه 3 دقیقه

موسسه انتشاراتی آذرگان، شما محقق و پژوهشگر گرامی را در جهت انتخاب صحیح و معرفی مجلات معتبر SCOPUS و چاپ فوری و تضمینی مقاله در آن ها همراهی می نماید.

چاپ مقالات اسکوپوس || اکسپت مقالات اسکوپوس

پذیرش مقاله اسکوپوس Scopus

مجلات نمایه شده در پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس مجلاتی هستند، که تقریبا تمامی حیطه های علوم زیستی، علوم مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، علوم پزشکی، فیزیک و شیمی را شامل می شود و در مقایسه با پایگاه Web of science مربوط به موسسه ISI Thomson حدودا 20 درصد پوشش بیشتری از ژورنال ها را داشته است.

پایگاه Scopus یکی از محیط های جستجو برای مقالات و ژورنال ها در حوزه های مختلف است که توسط پایگاه علمی الزویر (Elsevier) تهیه شده است. این پایگاه مجلات را به 4 دسته Q1، Q2، Q3 ، Q4  از نظر کیفیت تقسیم بندی کرده است. همچنین برای هر مولف یک کد شناسایی  تعبیه می کند، که کد جهانی آن مولف محسوب می شود. در حال حاضر پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس Scopus بیش از 25 میلیون مقاله و سند را در خود گنجانده است.

 وزارت علوم سه دسته از ژورنال ها به عنوان نشریات معتبر معرفی کرده است، با اینکه برای اطلاعات بیشتر به سایت وزارت علوم نشریات معتبر مراجعه نمایید. این سه دسته عبارتند از نشریات داخلی علمی و پژوهشی، نشریات معتبر ISI که همان JCR و یا WOS و دارای ضریب تاثیر (ایمپکت فکتور) هستند. دسته سوم ژورنال هایScopus هستند. این ژورنال ها از این نظر برای وزرات علوم مهم هستند چرا که رتبه علمی کشور و یا رشد آن بر اساس گزارشات مربوط به Scopus سنجیده می شوند.

انتخاب مجله برای چاپ در پایگاه اسکوپوس

انتخاب مجله برای  چاپ مقاله در پایگاه استنادی اسکوپوس با توجه به محتوای مقاله و رشته امکان پذیر است. معمولاً برای این کار، چکیده مقاله دریافت می گردد و با توجه به کلید واژگان مقاله، مجله متناسب و مرتبطی به دانشجو معرفی می گردد. برای بالا بردن امکان پذیرش، معمولاً چندین مجله معرفی می‌گردد، و پس تایید شخص شما کارهای سابمیت مقاله انجام می پذیرد.

چاپ مقالات اسکوپوس برای تمامی رشته های دانشگاهی

بطور کلی مجلات اسکوپوس Scopus برای دانشجویان و محققان تمامی رشته ها مناسب است که تمایل به اکسپت، پذیرش، چاپ مقالات خود در نشریات Scopus با توجه به بازه زمانی کوتاه و همچنین هزینه کمتری نسبت به مجلات سایر پایگاه ها داشته باشند. دانشجویانی که تمایل به Apply اپلای در دانشگاه های معتبر خارج از کشور و یا مصاحبه دکتری دارند چاپ در مجلات اسکوپوس Scopus بسیار مناسب است.

دانشجویانی که تمایل به دفاع از پایان نامه خود دارند، با پذیرش و چاپ در ژورنال های اسکوپوس 1 الی 1.5 نمره از پایان نامه را  می توانند اخذ نمایند. با توجه با اینکه اساتید همکار متخصص و باتجربه مجموعه انتشاراتی آذرگان، اطلاعات دقیق و کافی از زمانبندی داوری، پذیرش و انتشار مقالات در ژورنال های نمایه شده در Scopus را دارند می توانند به شما محقق عزیز در این مسیر کمک شایانی در هماهنگی نوع مجله اسکوپوس، زمان و پذیرش مقاله در مجله پابمد، هزینه پذیرش مقاله در مجلات اسکوپوس Scopus، چاپ فوری و تضمینی مقاله در مجلات Scopus و غیره نمایند.

آیا پذیرش و چاپ مقالات اسکوپوس( SCOPUS) نیز در پذیرش افراد در دانشگاه های خارجی موثر است؟

شرط پذیرش مقالات شما از سوی دانشگاه‌های معتبر خارجی، نمایه‌شدن ژورنال یا نشریه انتخابی شما در پایگاه جهانی تامسون رویترز و یا پایگاه جهانی اسکوپوس است. بنابراین داشتن پذیرش از مجلات اسکوپوس و یا چاپ و نمایه شدن مقاله در مجلات SCOPUS در قبولی و پذیرش دانشگاه های خارجی موثر است. البته برای خارج از کشور اکسپت مقالهISI یا اکسپت مقاله اسکوپوس scopus به تنهایی کافی نیست و نیاز به چاپ مقاله ISI یا چاپ مقاله  scopus می‌باشد. بنابراین داشتن پذیرش یا اکسپت مقاله  از مجلات اسکوپوس و یا چاپ و نمایه‌شدن مقاله در مجلات SCOPUS در قبولی و پذیرش دانشگاه‌های خارجی موثر است. 

خدمات موسسه آذرگان در زمینه چاپ مقالات

خدمات موسسه آذرگان در زمینه چاپ مقالات در مجلات اسکوپوس Scopus  و سایر ژورنال ها برای محققان و دانشجویان  موراد زیر را شامل می شود، که متقاضیان عزیز می توانند از هر یک از خدمات بصورت جداگانه یا مجموعه ای از آنها بهره مند شوند:

1. استخراج مقاله از پایان نامه جهت پذیرش و چاپ نهایی در ژورنال های معتبر
2. ترجمه تخصصی و Native مقاله جهت چاپ در مجلات ISI , SCOPUS , PUBMED , ISC
3. ویرایش علمی و تخصصی و گرامری مقاله قبل از ارسال مقاله به مجلات
4. انتخاب مجله تخصصی متناسب با موضوع مقاله شما  و مورد قبول وزارت علوم، دانشگاه آزاد، پیام نور، وزارت بهداشت
5. قالب گذاری مقاله در مجلات نمایه شده در ژورنال مربوطه
6. سابمیت مقاله به مجلات
7. انجام کلیه مکاتبات لازم  که منجر به پذیرش سریع مقاله در مجلات مورد نظر خواهد شد.
8. پیگیری چاپ فوری مقاله، چاپ تضمینی مقاله در مجله مورد نظر در سریعترین زمان ممکن

شما عزیزان می توانید درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه  ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن به انجام آن مبادرت کنیم. در ضمن اخبار سایت در مورد معرفی مجلات جدید و لیست ژورنال های نامعتبر و جعلی را از کانال تلگرامی ما دنبال کنید.

برای ثبت سفارش کلیک کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش