ثبت نام میهمانی دانشجویان برای دروس عملی و آزمایشگاهی آغاز شد

انتشار 4 اسفند 1399
مطالعه 1 دقیقه

مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از آغاز ثبت نام میهمانی دانشجویان برای دروس عملی و آزمایشگاهی در سامانه سجاد خبر داد.

ثبت نام میهمانی دانشجویان برای دروس عملی و آزمایشگاهی آغاز شد

به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، جاماسب نوزری با اشاره به اینکه به دلیل شرایط کرونا این امکان فراهم شده است که دانشجویان دروس عملی و آزمایشگاهی را در شهر محل سکونت خود بگذرانند گفت: ثبت نام از دانشجویان متقاضی از ۲۵ بهمن آغاز و تا ۱ اسفند ادامه دارد.

وی گفت: در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود ولی با مجوز ستاد ملی کرونا برگزاری کلاس‌های عملی و کارگاهی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خارج از شهرهای قرمز و نارنجی بلامانع است.

وی تاکید کرد: تشکیل این کلاس‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و اسکان صرفاً یک دانشجو در هر اتاق خوابگاه از شرایط ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است.

مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اشاره به ابلاغ ضوابط جدید به دانشگاه‌ها گفت: در راستای کاهش تردد و تسهیل در امر گذراندن واحدهای عملی و آزمایشگاهی دانشجویان در محل سکونت، دانشجویان مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته می‌توانند نسبت به ثبت درخواست از طریق سامانه سجاد اقدام کنند.

وی افزود: طبق زمان بندی اعلام شده، دانشگاه‌های مبدا از ۲ لغایت ۸ اسفندماه فرصت دارند نسبت به بررسی درخواست‌ها اقدام و از ۹ لغایت ۱۴ اسفند ماه نیز دانشگاه‌های مقصد درخواست‌های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را بررسی می‌کنند.

نوزری تاکید کرد: دانشجویان می‌توانند با کد پیگیری دریافت شده از سامانه سجاد نتیجه درخواست خود را از طریق این سامانه پیگیری کنند لذا از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و سازمان با توجه به شرایط موجود و تاکید مقامات بهداشتی بر کاستن تجمع و رفت و آمدها، خودداری کنند.

دانشجویان متقاضی ثبت نام در طرح میهمانی دروس عملی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://portal.saorg.ir/ اقدام کنند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش