رایزنی وزارت علوم برای تمدید مجدد بسته رایگان اینترنت ویژه اساتید

انتشار 29 مهر 1399
مطالعه 1 دقیقه

معاون آموزشی وزیر علوم از رایزنی با وزارت ارتباطات برای تمدید بسته رایگان اینترنت ویژه اساتید خبرداد و گفت: تعدادی از اساتید هستند که هنوز این بسته را دریافت نکرده اند.

رایزنی وزارت علوم برای تمدید مجدد بسته رایگان اینترنت ویژه اساتید

علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینترنت رایگان اساتید گفت: معاونت آموزشی وزارت علوم در حال رایزنی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است تا یک بار دیگر تخصیص ۱۲۰ گیگ اینترنت رایگان به اساتید دانشگاه ها تمدید شود.

وی ادامه داد: تعدادی از اساتید دانشگاه ها هستند که هنوز بسته اینترنت رایگان اساتید را دریافت نکرده اند برای همین وزارت علوم درصدد است تا با رایزنی با وزارت ارتباطات یک بار دیگر برای اساتید آن را تمدید کند

به گزارش مهر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در راستای حمایت از آموزش مجازی ۱۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان به اساتید دانشگاه ارائه داد.

وزیر ارتباطات درباره اختصاص اینترنت به اساتید دانشگاهی و دانشجویان در سراسر کشور عنوان کرده بود: تا ۱۵ مهر بسته رایگان اینترنت حدود ۴۶ هزار استاد دانشگاه فعال می‌شود

وی اعلام کرده بود: نزدیک به ۱۰۴ هزار نفر از اساتید دانشگاهی در سراسر کشور از طریق نامه های وزارتخانه های علوم و بهداشت و همچنین دانشگاه آزاد درخواست دریافت اینترنت کرده اند که از این تعداد حدود ۴۶ هزار نفر از متقاضیان درخواست استفاده از طرح رایگان اینترنت وزارت ارتباطات را دارند که در این رابطه باید بگویم به طور کلی ۱۵ مهرماه بسته اینترنت اساتید فعال خواهد شد.

آذری جهرمی همچنین عنوان کرده بود : تمامی هزار و ۱۰۰ دانشگاه کشور به شبکه فیبر نوری متصل می شوند که البته عملیات اجرایی آن آغاز شده است. یکی دیگر از تصمیمات این بود که وزارت ارتباطات خدمات ابری را برای توسعه آموزش مجازی دانشگاه ها ایجاد کند که آن هم در حال انجام است.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش