رایگان شدن اینترنت دانشجویان آزاد از پایان هفته

انتشار 4 اردیبهشت 1399
مطالعه 1 دقیقه

رئیس دانشگاه آزاد گفت: براساس مکاتبه با وزیر ارتباطات اینترنت آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه از پایان هفته رایگان می شود.

رایگان شدن اینترنت دانشجویان آزاد از پایان هفته

 محمدمهدی طهرانچی درباره روند برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: در این دوره، دانشگاه تعطیل نبود و فقط فعالیت‌های حضوری دانشگاه تعطیل شد، چرا که معتقدیم دانشگاه‌ها در این عرصه اساساً تعطیل‌پذیر نیستند. در این راستا و از اسفندماه ۹۸ کلاس‌های دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد.

 

طهرانچی خاطرنشان کرد: کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی براساس دو سیستمی که قبلاً نیز وجود داشت، به صورت مجازی برگزار شد که حدود ۹۰ درصد کلاس‌ها را پوشش داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۱۳۰ هزار کلاس، به صورت تجمعی در کشور برگزار می‌کند، گفت: این عدد بسیار بزرگ است و فائق آمدن بر مشکلات تکنولوژی و فناوری این تعداد کلاس برخط، دستاورد خوبی برای ما به حساب می‌آید، البته با نواقصی هم همراه بوده که برای رفع آنها روز به روز تلاش بیشتری انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه تمهیداتی اندیشیده شده تا تمام دانشجویان امکان شرکت در کلاس‌های مجازی را داشته باشند، اظهار داشت: یکی از نکات مهم در این برنامه، مربوط به هزینه‌ها بود. طبق مکاتبات با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقرر شد که از پایان هفته کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش