پردیس بین الملل دانشگاه ایران دانشجوی دندانپزشکی پذیرش می کند

انتشار 1 خرداد 1399
مطالعه 1 دقیقه

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در صورت تایید بورد دندانپزشکی از مهرماه ۹۹ آماده پذیرش دانشجویان دندانپزشکی در پردیس بین الملل دانشگاه هستیم.

پردیس بین الملل دانشگاه ایران دانشجوی دندانپزشکی پذیرش می کند

دکتر مهدی مقتدایی در بازدید از کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعلام این خبر افزود: در صورت تایید بورد دندانپزشکی از مهرماه ۹۹ پذیرای دانشجویان بین الملل در دانشکده دندانپزشکی هستیم.

مقتدایی خاطرنشان کرد: پیرو تفاهم نامه همکاری با دانشگاه مدیترانه شرقی (قبرس)، دانشجویان بین الملل از دوسال پیش در رشته دندانپزشکی آن دانشگاه تحصیل می کنند و سه سال باقیمانده را در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران می گذرانند.

وی اظهار داشت: با همکاری بخش های مختلف توانسته ایم ساختمان جمالزاده را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحویل بگیریم و با برنامه ریزی انجام گرفته، این مرکز را به عنوان بخش بالینی و کلینیک دانشجویان دندانپزشکی اختصاص دهیم و بخش علوم پایه رشته دندانپزشکی در بیمارستان فیروزآبادی شکل می گیرد.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در دانشکده منوط به تایید بورد دندانپزشکی است، ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا علاوه بر توسعه فضای فیزیکی ، نیروی هیئت علمی لازم را جذب کنیم و بتوانیم بعد از اخذ موافقت اصولی ؛ ۵۰ درصد دانشجویان را از کنکور و ۵۰ درصد دانشجوی بین الملل را پذیرش کنیم.

وی افزود: همچنین جذب دانشجویان انتقالی از خارج کشور در صف انتظار وزارت بهداشت در دستور کار دانشکده دندانپزشکی است.

مراحل تکمیلی بازسازی ساختمان کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در دست انجام است و فاز اول مرکز تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری قابل بهره برداری است.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش