پرداخت هزینه های دانشگاه های خارج با پی پال

انتشار 8 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

پی پال (PayPal) یکی از امن ترین ابزارها برای پرداختهای آنلاین ارزی در اینترنت است که به خاطر دقت، سرعت نقل و انتقال مستقیم پول و سادگی استفاده از محبوبیت و گستردگی زیادی برخوردار است.

پرداخت هزینه های دانشگاه های خارج با پی پال

پی پال چیست؟

پی پال (PayPal) یکی از امن ترین ابزارها برای پرداختهای آنلاین ارزی در اینترنت است که به خاطر دقت، سرعت نقل و انتقال مستقیم پول و سادگی استفاده از محبوبیت و گستردگی زیادی برخوردار است. به عنوان مثال در صورتی که شما بخواهید از یک وب سایت خارجی کالا، کتاب، مقاله یا لایسنس نرم‌افزار خریداری کنید، می توانید از پی پال استفاده کنید. از دیگر کاربردهای پی پال امکان ثبت نام در آزمون ها، کنفرانس ها و سمینار های بین المللی، انجمن‌های علمی و اشتراک مجلات خارجی است.
کاربرد مهم دیگر پی پال این است که شما بدون نیاز به حواله بانکی از طریق صرافی ها و یا خرید کارت اعتباری، می توانید مبالغ مورد نظر خود را به هر واحد ارزی (مثل دلار آمریکا، یورو، پوند، دلار کانادا، دلار استرالیا و دیگر ارزهای خارجی) برای اشخاص، شرکت ها، موسسات و یا وب سایت‌های خارجی ارسال نمایید. با وجود این که PayPal ابزاری بسیار پرکاربرد در جهان است و به میزانی گسترده در خرید های آنلاین و اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد، متأسفانه ایرانیان، به خاطر تحریم های موجود امکان استفاده از پی پال را ندارند و درصورت ایجاد حساب پی پال و مشخص شدن داشتن کوچکترین ارتباطی با ایران بلافاصله حساب کاربری آن‌ها مسدود خواهد شد.برای حل این مشکل و استفاده از خدمات حساب پی پال موسسه آذرگان آماده ارائه خدمات تضمینی و مطمئن می باشد.

پرداخت هزینه های دانشگاه های خارج با پی پال

اغلب خانواده های ایرانی که دانشجوی خارج از کشور دارند، در پرداخت شهریه های ارزی دانشگاه دچار مشکل می شوند، خصوصا در ترم های اول که هنوز خود دانشجویان کارت های اعتباری مانند مستر کارت یا ویزا کارت ندارند و خیلی از دانشجویان باید هزینه های دانشگاه خودشان را از ایران پرداخت کنند. ناگفته نماند، که مشکلات موجود در پرداخت های بین المللی به دلیل اعمال تحریم علیه بانک های ایرانی و محدود شدن فعالیت آنها در عرصه بانکداری جهانی به وجود آمده است.

جهت رفع این مشکل شما می توانید از طریق سایت موسسه آذرگان اقدام به خرید مستر کارت مجازی کنید، این مستر کارت ها توانایی پرداخت های بین المللی از جمله پرداخت هزینه های دانشگاه در خارج از کشور را دارد. اما متاسفانه برخی از دانشگاه ها درگاه پرداخت ویزاکارت یا مسترکارت ندارند. تنها درگاه پرداختی که در سایت برخی دانشگاه ها قرار دارد، درگاه پرداخت با پی پال است. در این صورت شما می توانید در سایت ما پرداخت با پی پال را انتخاب کنید تا کارشناسان ما از طریق این درگاه پرداخت شما را انجام دهند.

نکته ای که تذکر آن به دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، حائز اهمیت است، این است که کشوری را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند که هم روابط سیاسی مطلوبی با کشور ما داشته باشد، هم هزینه های تحصیل و زندگی در آن کشور پایین باشد. پیدا کردن همچنین موقیعتی شاید کمی زمان بر و مشکل باشد، اما مطمئنا فضای ذهنی مساعدتری برای ادامه تحصیل در پی خواهد داشت. چند کشور اروپایی مانند آلمان و دانمارک و نروژ که هزینه های تحصیل در این کشور ها رایگان است می تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان ایرانی باشد.

زمانی که قصد اپلای کردن به کانادا و آمریکا را دارید، حتما باید در خصوص هزینه های مختلفی که باید بپردازید اطلاعات داشته باشید. چهار نوع  هزینه تحصیل در خارج  وجود دارد که شما باید آن ها را پرداخت کنید:

  • هزینه های درخواست
  •  شهریه ها
  •  اقدام برای دریافت ویزا
  •  هزینه زندگی شما

توصیه می شود، قبل از اقدام به گرفتن پذیرش در هر دانشگاهی اطلاعات کافی و معتبری در رابطه با آن بدست آورید. همچنین برای اینکه شانس اخذ ویزا برای شما بالاتر رود، حتما باید از تمکن مالی خود اطمینان داشته باشید.

شما عزیزان می توانید درخواست خود را جهت پرداخت هزینه های دانشگاه های خارج با پی پال  از طریق ایمیل موسسه آذرگان به نشانی : AZARGAN.PUB@GMAIL.COM  و بخش ثبت سفارش سایت ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به انجام آن مبادرت کنیم.

برای ثبت سفارش اینجا کلیک کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش