پرداخت با پی پال

انتشار 23 اردیبهشت 1397
مطالعه 4 دقیقه

پی پال در واقع یک سیستم پرداخت آنلاین است که به شما اجازه انجام خدمات متنوع از جمله ارسال وجه به خارج از کشور را میدهد.

پرداخت با پی پال

پی پال چیست ؟ انتقال پول از طریق پی پال و دریافت و پرداخت های بین‌المللی از طریق این کیف پول آنلاین، یکی از شیوه‌های رایجی است که امروزه کار برده می‌شود. اما شاید دوست داشته باشید بدانید که واقعا پی پال چیست و چگونه این محبوبیت را پیدا کرده است؟
پی پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه ی تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه فعالیت می کند . پی پال در واقع خدمات پرداخت بین المللی به صورت آنلاین است و کاربران از طریق اپلیکیشن تلفن همراه  این شرکت میتوانند از خدمات متنوع این شرکت بهره مند شوند. خدمات این کمپانی از طریق اپلیکیشن موبایل پی پال، به صورت آنلاین در وب‌سایت و همچنین در فروشگاه‌های Google Play و App Store قابل دانلود است. همچنین PayPal خدمات ویژه پرداخت لمسی را در فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های پذیرنده راه‌اندازی کرده است، که کاربر تنها از طریق لمس اپلیکیشن در تلفن همراه خود قادر به پرداخت وجه است. کاربران از طریق PayPal می‌توانند وجه مورد نظر خود را به حساب‌های دیگران منتقل کنند، از طریق پرداخت با پی پال از فروشگاه اینترنتی خرید خود را انجام بدهند یا به بنگاه‌های خیریه کمک مالی کرده و کمک‌های مالی دیگران را دریافت کنند.

یک حساب پی‌پال می‌تواند از طریق حساب بانکی، دفاتر خدمات مالی یا کارت اعتباری شارژ شود. دریافت‌کنندگان از طریق پی‌پال نیز می‌توانند پول خود را از طریق چک، واریز به حساب خود در پی‌پال یا واریز به حساب بانکی دریافت کنند.

پی‌پال روند پرداخت برای خریدهای اینترنتی، سایت‌های حراج و سایر کاربردهای اقتصادی را با دریافت هزینه انجام می‌دهد. همچنین ممکن است برای انتقال و دریافت پول نیز هزینه‌ای دریافت دارد که بسته به مقدار پول جابجا شده است. هزینه‌ها بسته به نوع ارز انتقالی، شیوه انتقال، کشور ارسال کننده، کشور دریافت کننده و مقدار پول جابجا شده متغیر هستند. همچنین خریدهای انجام شده در سایت ای‌بی با کارت اعتباری و از طریق پی‌پال، اگر فروشنده و خریدار هرکدام از نوع ارز متفاوتی استفاده کنند، شامل هزینه‌ای مازاد خواهد بود. پی‌پال از ضوابط و قوانین بسیار سخت و دقیق مالی برخوردار است تا از پول شویی و انتقال درآمدهای غیرمشروع جلوگیری کند.

خدمات شرکت پی پال برای کاربران این شرکت

  • انتقال پول از حساب بانکی به حساب پی پال
  • قادر خواهید بود از کارت اعتباری یا سپرده خود در پی پال ، پول قرض بگیرید
  • انتقال پول از حساب پی پال خود به حساب پی پال اشخاص دیگر.
  • خرید از فروشگاه های اینترنتی
  • کمک به بنگاه های خیره 
  • واریز هزینه های دانشگاه های بین المللی
  • واریز هزینه امتحانات و آزمون های بین المللی مانند تافل و آیلتس

مزایای استفاده از پی پال

  • پی پال یک روش سریع است و انتقال پول از طریق آن کمتر از 24 ساعت طول می کشد.
  • پی پال علاوه بر ایجاد امنیت برای کاربران ، با ایجاد شرایطی ، امنیت فروشندگان را نیز تامین میکند.
  • هزینه ی استفاده از پی پال بسیار پایین و برای هر تراکنش حدود  30سنت است.
  • از آنجایی که پی پال ، تضمین کننده خرید شماست ، لذا میتواند با فرایندی خاص ، کاربران استفاده کننده از این سرویس را نسبت به پول خود ، تضمین امنیت کند.
  • تاریخچه پی پال سوابق حساب شما رانگهداری و ثبت می کند و کاربران در صورت نیاز ، میتوانند اطلاعات حساب خود را از آن دریافت نمایند.

دیگر خدمات موسسه آذرگان

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

شما عزیزان میتوانید درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه به نشانی : AZARGAN.PUB@GMAIL.COM  و یا شماره تلفن های 09914516340 و ⌕    ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن به انجام آن مبادرت کنیم.در ضمن اخبار سایت در مورد معرفی مجلات جدید و لیست ژورنال های نامعتبر و جعلی را از کانال تلگرامی ما دنبال کنید.

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش