پی پال بهتر است یا ویزا کارت

انتشار 1 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

در این مقاله خصوصیات مختلف پی پال و ویزا کارت را بیان میکنیم و بررسی خواهیم کرد که کدامیک بهتر از دیگری است.

پی پال بهتر است یا ویزا کارت

یکی از با سابقه ترین درگاه های پرداخت آنلاین ، ویزا کارت و پی پال می باشد که در حال حاضر از  پر کاربرد ترین ابزار های پرداخت آنلاین به شمار میروند.به همین دلیل اکثر افراد و وب سایتهایی که به ارائه کالا و خدمات میپردازند از این درگاه ها برای دریافت مبلغ از مشتریان خود ، استفاده می کنند.

ابزار های پی پال و ویزا کارت ، روش هایی ایده آل برای یک کسب کار ، برای دریافت مبالغ در مقیاس های کوچک و تعداد زیاد در روز هستند.این ابزار ها به دلیل داشتن سرعت بالا ، امنیت و سادگی استفاده ، در بیشتر کشور های جهان مورد توجه قرار گرفته اند.اما در این مقاله میخواهیم بدانیم کدام روش پرداخت بهتر است. از این رو باید تفاوت های بین پی پال و مستر کارت را بدانیم.

پی پال چیست؟

یکی از شیوه های رایج انتقال پول آنلاین و دریافت و پرداخت های الکترونیکی ، استفاده از درگاه شرکت پی پال است.این شرکت یک شرکت آمریکایی است و در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه فعالت دارد. کاربران این شرکت می توانند از طریق اپلیکیشن تلفن همراه خود از خدمات متنوع آن برخوردار شوند.. پی‌پال از ضوابط و قوانین بسیار سخت و دقیق مالی برخوردار است تا از پول شویی و انتقال درآمدهای غیرمشروع جلوگیری کند. این شرکت قوانینی دارد که در آن حقوق کابران و فروشندگان رعایت می شود و در مجموع کسانی که از خدمات این شرکت برخوردارند ، از امنیت ، سرعت بالا در پرداخت و ارائه خدمات متنوع آنلاین ، برخوردارند.

ویزا کارت چیست؟

ویزا کارت به عنوان یک واسط بین فروشنده و خریداری که دارای این برند است ، عمل می کند.این کارت دارای خدمات بالایی از جمله خرید کالا از سراسر جهان بدون افتتاح حساب و سهولت در پرداخت با ایمنی و سرعت بالاست. دو شرکت ویزا کارت و مستر کارت از نظر تنوع خدمات بسیار شبیه هم هستند  و در کنار شرکت پی پال غول های بزرگ در صنعت پرداخت آنلاین به حساب می آیند.

تفاوت های ساختاری پی پال با ویزا کارت

تفاوت در فرآیند پرداخت و نحوه استفاده از خدمات : یکی از تفاوت های عمده بین این دو روش ، در فرآیندی است که کاربران برای ساخت حساب و پرداخت ، از آنها باید طی کنند.در ویزا کارت باید کاربر یک حساب بانکی داشته باشد تا بانک مورد نظر بوسیله ی آن کارت نقدی یا اعتباری صادر کند ، اما در پی پال ، باید کاربر در ابتدا در سایت پی پیال  حساب کابری ایجاد کند و سپس کارت یا حساب بانکی خود را به آن وصل نماید.میتوان گفت ویزا کارت روشی سنتی و پی پال روش نو و مدرن تر محسوب میشود.

درگاه پرداخت آنلاین : برای صاحبان کسب و کار و کسانیکه برای ارائه خدمات نیاز به پرداخت و دریافت های آنلاین دارند ، دریافت درگاه برای ویزا کارت بسیار دردسر ساز و دارای مراحل اداری است ، اما این کار برای پی پال بسیار ساده تر انجام کی گیرد.

کارت به کارت : برای کسب و کارهای کوچک ، امکان انجام مسقیم کارت به کارت بسیار اهمیت دارد که در  سرویس های ویزاکارت چنین امکاناتی وجود ندارد.در واقع ویزا کارت ابزار انتقال وجه نیست بلکه تنها برای خرید مورد استفاده قرار میگیرد.اما پی پال سرویس انتقال وجه و کارت به کارت را به راحتی بین دو اکانت پی پال فراهم آورده است.

دیگر خدمات موسسه آذرگان

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش