پذیرش مقاله در مجلات معتبر

انتشار 13 مرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

دانشجویان و محققان رشته های مختلف علمی ، برای اینکه بتوانند به اهداف کاری و پژوهشی خود برسند ، نیاز دارند تا در یکی از ژورنالهای معتبر ، یافته های خود را به چاپ برسانند. در این مقاله پذیرش مقاله در مجلات معتبر را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پذیرش مقاله در مجلات معتبر

یکی از چالش های بزرگ دانشجویان و محققان داخلی ، دریافت پذیرش از مجلات معتبر داخلی و خارجی است. این افراد چه بخواهند که در آزمون مصاحبه دکتری موفق باشند ، چه از پایان نامه خود دفاع کنند ، یا اینکه بخواهند فارغ التحصیل رشته خود شوند ، نیاز دارند تا در مجلات مرتبط با رشته خود ، مقاله ای را به چاپ برسانند. 

برای دریافت پذیرش در ژورنالهای معتبر ، نیاز است تا برخی اصول و دستور العمل ها انجام گیرد. در بخش بعد به این موارد خواهیم پرداخت.

نکات لازم برای پذیرش مقاله

نحوه نگارش مقاله

اصلی ترین بخش پروسه پذیرش مقاله ، مربوط به نحوه نگارش آن است. مقاله ای که می خواهد در یک ژورنال معتبر پذیرش گیرد ، باید دارای موضوعی جدید باشد ، محتوای مقاله بسیار قوی نوشته شده و عاری از ایرادات املائی و نگارشی باشد. تمام رفرنس دهی ها به صورت کامل و بروز شده باشند و نمودارها و اشکال ناقص نباشند.

انتخاب ژورنال مناسب

همان طور که می دانید ، مجلات معتبر ، مقالات علمی را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می دهند و هر ژورنال یک یا دو حوزه علمی را پوشش می دهد. قبل از هر اقدامی باید به سایت مجله برویم و در قسمت scope آن ، این موارد را به دقت مطالعه کنیم.

ترجمه مقاله

اگر قصد دارید تا مقاله خود را به ژورنالهای بین المللی ارسال کنید ، نیاز دارید تا مقاله فارسی ، به زبان انگلیسی ترجمه گردد. این بخش نیز بسیار حساس است . ترجمه مقالات علمی باید به صورت تخصصی انجام گیرد و مترجم مقاله باید علاوه بر اینکه به زبان فارسی و انگلیسی مسلط است ، باید به موضوع مقاله نیز کاملا مسلط باشد و در صورت لزوم دانش آموخته این رشته باشد.

همکاری با موسسات پژوهشی

یکی از بهترین راه های بالا بردن درصد پذیرش مقالات ، همکاری با موسسات پژوهشی است. موسسات پژوهشی با روابط و تجربه ای که در این زمینه بدست آورده اند ، می توانند شما را در زمان کوتاهتر و با هزینه پایین تر به مقصودتان برسانند. یکی از بهترین موسسات ، در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ، موسسه آذرگان است.

آشنایی با موسسه آذرگان

این موسسه کار خود را از سال 1391 و با اجماع دانشجویان نخبه بهترین دانشگاههای کشور ، آغاز کرده ست. کارشناسان این موسسه همگی تجربه ارسال و دریافت پذیرش از مجلات معتبر را دارند و می توانند بهترین و کوتاهترین مسیر های موفقیت در این راه را به شما پیشنهاد دهند. خدمات این موسسه به صورت 24 ساعته و دریافت مشاوره از کارشناسان ، رایگان می باشد.

پذیرش مقاله در مجلات معتبر در موسسه آذرگان

برای دریافت پذیرش از مجلات معتبر ، در ابتدا شما باید درخواست خود را به کارشناس موسسه ایمیل زده و در آن رشته تحصیلی ، مقطع ، نام مجلات درخواستی ، چکیده و عنوان مقاله و شماره تماس خود را ارسال نمایید تا در زمان کوتاه ، به درخواست شما رسیدگی گردد.

مراحل معرفی مجلات تضمینی و دریافت پذیرش در موسسه آذرگان

  1. ارسال چکیده و عنوان مقاله توسط مشتری

  2. بررسی چکیده مقاله و معرفی 2 الی 3 ژورنال نزدیک به موضوع مقاله

  3. بررسی ژورنالهای معرفی شده توسط مشتری و دریافت تاییدیه قطعی از پژوهش دانشگاه

  4. ارسال نام مجله انتخاب شده به کارشناس موسسه

  5. ارسال مقاله به بخش مربوطه برای فرمت بندی و به قالب درآوردن مقاله به مجله انتخابی

  6. در نهایت سابمیت مقاله به ژورنال مربوطه و ارائه یوزر - پسوورد برای مشتری جهت پیگیری.

موسسه آذرگان پیشرو در امور چاپی و پژوهشی.

با اعتماد به ما ، در کوتاهترین زمان ممکن ، با هزینه های بسیار مناسب ، به تمام خواسته های پژوهشی خود خواهید رسید.

برای دریافت خدمات موسسه لطفا کلیک کنید

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش