پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ISI

انتشار 6 شهریور 1397
مطالعه 2 دقیقه

دانشجویان و پژوهشگران برای اینکه بتوانند به تمام نیاز های پژوهشی خود پاسخ درستی بدهند ، نیاز دارند تا از یکی از مجلات معتبر بین المللی پذیرش دریافت کنند. در این مطلب می خواهیم در مورد چگونگی پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ISI را مورد بررسی قرار دهیم.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ISI

یکی از نیازهای بزرگ جامعه امروزی ، بهره برداری و سرمایه گذاری روی پژوهش ها و تحقیقات دانشمندان و محققان داخلی ، با هدف به کاربری آنها در صنایع مختلف کشور است. دانشمندان و محققان می توانند با ارائه نوشته های خود در قالب یک مقاله و ارسال آنها به ژورنالهای معتبر ، شانس خود را برای دریافت پذیرش از این مجلات امتحان کنند. یکی از مجلاتی که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه اساتید و دانشجویان داخلی قرار گرفته  ، ژورنال های منتسب به پایگاه ISI  است. اعتبار بالای بین المللی و همچنین داوری  سخت گیرانه این مجلات باعث شده است که تمایل به چاپ مقاله در این مجلات بسیار بالا برود ، از این رو می خواهیم پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ISI را مورد بررسی قرار دهیم.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ISI

برای دریافت پذیرش از ژورنالهای معتبر ISI ، نویسندگان مقالات نیاز دارند تا استاندارد های ویژه ای را در هنگام نگارش مقالات خود رعایت کنند. مقالاتی که به این مجلات ارسال می شوند ، باید دارای موضوعات بروز ، محتوای قوی ، ترجمه تخصصی ، منابع بروز و هم اسکوپ بودن موضوع مقاله  با اهداف ژورنال باشد. با رعایت این موارد در کنار کمک گرفتن از موسسات پژوهشی ، می توانید شانس خود را برای دریافت پذیرش بسیار بالا ببرید. این موسسات می توانند با رایزنی های مختلف با ادیتور های مجلات ، از زمان پروسه داوری کاسته و درصد پذیرش مقاله را بالا ببرند. در این میان ، یکی از قوی ترین موسسات فعال در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ، موسسه آذرگان است. 

موسسه آذرگان

این موسسه با دارا بودن بیش از 5 سال سابقه ارسال و چاپ مقاله ، توانسته است نظر مثبت بسیاری از فرهیختگان کشور را به خود جلب کند. کارشناسان و محققان این موسسه از بهترین متخصصین رشته های مختلف علمی گزینش شده اند و همه این کارشناسان ، با توجه به این که خود تجربه ارسال و چاپ مقاله در نشریات خارجی را دارند ، به خوبی ارزش یک مقاله چاپ شده را می دانند و می توانند شما را در کوتاهترین زمان ممکن به اهداف پژوهشی خود برسانند.

چاپ مقاله ISI در موسسه آذرگان

همان طور که می دانید ، مقالات ISI ، به دو دسته ایمپکت دار (JCR) و بدون ایمپکت ، تقسیم بندی می شوند. مجلات ایمپکت دار ؛  مجلات تخصصی  با اعتبار بسیار بالا و داوری طولانی مدت هستند و مجلات بدون ایمپکت مجلات معتبر و داوری کوتاه مدت هستند. در موسسه آذرگان پذیرش مجلات برای مجلات بدون ایمپکت تضمینی و برای مجلات ایمپکت دار ، نیمه تضمینی هستند. همچنین در این موسسه خدمات چاپ کتاب ، تبدیل پایان نامه به کتاب ، استخراج مقاله از پایان نامه ، ترجمه و ویراستاری تخصصی متون علمی و رفرنس دهی و بروز رسانی منابع به صورت کاملا تخصصی انجام می پذیرد.

مراحل سابمیت مقاله به مجلات ISI  در موسسه آذرگان

  • در ابتدا باید درخواست خود را حاوی مشخصات : رشته تخصصی ، مقطع ، شماره تماس و عنوان و چکیده مقاله را به کارشناس موسسه ارسال کنید. 

  • کارشناس ، با توجه به رشته تخصصی و بررسی چکیده و عنوان مقاله اقدام به معرفی 2 الی 3 ژورنال هم اسکوپ با مقاله می کند.

  • شما بعد از بررسی اهداف مجلات معرفی شده ، در نهایت یکی  از مجلات را که نزدیکترین  اسکوپ را به مقاله دارد انتخاب و نام آن را به کارشناس ارسال می کنید.

  • سپس مقاله به بخش فرمت بندی ارسال شده و در کوتاهترین زمان به قالب مجله انتخابی در می آید.

  • در نهایت مقاله آماده و به مجله سابمیت می گردد.

خدمات موسسه برای ارسال مقاله 

موسسه آذرگان بهترین موسسه ارائه دهنده خدمات پژوهشی و چاپی

تصویر 

برای ثبت سفارش ، لطفا کلیک کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش