پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ایمپکت دار

انتشار 7 مهر 1397
مطالعه 2 دقیقه

بسیاری از دانشجویان ، محققان و اساتید ، برای رسیدن به خواسته های پژوهشی و ارتقای شغلی ، نیاز دارند تا در یکی از ژورنال های معتبر و مورد تایید دانشگاه ها ، پذیرش گیرند. در این مطلب ، پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ایمپکت دار را مورد بررسی قرار می دهیم.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ایمپکت دار

همان طور که می دانید ، بهترین روش برای آگاه سازی جامعه علمی از یافته های جدید پژوهشی ، نگارش مقاله و تلاش برای چاپ آن در ژورنال های معتبر بین المللی است. دانشجویانی که نیاز دارند تا از رساله خود دفاع کنند و فارغ التحصیل شوند  یا در تلاش هستند ، از دانشگاه های بین المللی پذیرش گیرند ، ناچار به چاپ مقاله در نشریات معتبرند. یکی از نمایه های بسیار معتبر بین المللی ، مجلات ایمپکت دار ایندکس شده در پایگاه ISI هستند. 

انواع مجلات ایندکس شده در پایگاه ISI

مجلات JCR : مجلات معتبر دارای ایمپکت فکتور هستند که به دلیل پوشش مقالات ، به صورت تخصصی ، مورد توجه دانشجویان و اساتید داخلی قرار دارند. این مجلات داوری سخت گیرانه و طولانی مدت دارند. مجلات JCR غالبا مجلات رایگانی هستند که مناسب اهداف بلند مدت مانند : دریافت اپلای از دانشگاه های معتبر ، دفاع از پایان نامه ، فارغ التحصیلی و ارتقای علمی می باشند.

مجلات ISI Listed : مجلات معتبر بدون ایمپکت فکتور هستند که مقالات را به صورت میان رشته ای و چند موضوعی بررسی می کنند. این مجلات به دلیل داوری کوتاه مدت و راحتر نسبت به مجلات ایمپکت دار ، مورد توجه دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری قرار دارند. غالبا این مجلات open access ( پولی ) هستند و برای اهداف کوتاه مدت مانند: دریافت دو نمره پایان نامه ارشد ، بهبود رزومه برای شرکت در آزمون مصاحبه دکتری و دریافت اپلای از دانشگاه های درجه B بسیار مناسب می باشند.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ایمپکت دار 

مجلات JCR ، گزارش استنادی نشریات علمی است که به وسیله پایگاه تامسون رویترز در دو بخش علوم و علوم اجتماعی انتشار می یابد. این مجلات معمولا نسخه های علمی مروری و پژوهشی را شامل می شوند. مجلات JCR  ، معمولا بر اساس چند شاخص اساسی بررسی میشوند. از مهمترین این شاخص ها می توان به ، شاخص ایمپکت فکتور ، شاخص اضطرار و شاخص نیمه عمر اشاره کرد. در بین تمام شاخص ها ، ایمپکت فکتور مهمترین شاخص مطرح شده در تمام زمینه های علمی به شمار می رود.

همان طور که اشاره شد ، دریافت پذیرش و چاپ مقاله در نشریات دارای ایمپکت فکتور ، بسیار زمان بر  و دشوار است. در واقع مقاله باید دارای موضوعی نو ، محتوای قوی ، ترجمهی تخصصی و منابعی بروز باشد تا بتواند در این مجلات پذیرش شود.

امتیاز چاپ مقاله در مصاحبه دکتری

بالاترین امتیاز پژوهشی را در بین تمام فعالیت های علمی ، به مجلات JCR اختصاص داده اند. در این راستا ، مقاله پذیرش شده در ژورنال های معتبر و هم موضوع ، دارای 7 امتیاز کامل می باشد.

موسسه آذرگان

یکی از راه های افزایش درصد پذیرش در مجلات دارای ایمپکت ، دریافت کمک و مشاوره از موسسات پژوهشی است. یکی از موسسات بسیار معتبر در زمینه های مختلف علمی ، موسسه آذرگان است. این موسسه توانسته است با گرد هم آوردن متخصصان و محققان رشته های علمی مختلف ، با رایزنی و تعاملات بسیار مناسب با ادیتور های مجلات تخصصی ، درصد پذیرش را در این مجلات ، به طور چشم گیری افزایش دهد.

هزینه سابمیت مقاله به مجلات ایمپکت دار

هزینه های بالای مجلات ، به دلیل افزایش قیمت دلار ، نویسندگان مقالات را با  مشکلات زیادی روبرو ساخته است ، از این رو برای جلوگیری از این مسئله ، در این موسسه سعی می کنیم ، مجلاتی معرفی گردند که OPEN ACCESS  نباشند. در این راستا ، هزینه فرمت بندی ، سابمیت و پیگیری های لازم برای دریافت پذیرش از مجلات JCR  ، تنها 250 هزار تومان خواهد بود.

سایر خدمات موسسه آذرگان

 

موسسه آذرگان ، بهترین موسسه پذیرش و چاپ مقاله در کشور

تصویر

برای ثبت سفارش لطفا کلیک کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش