پذیرش و چاپ مقاله ISI در کوتاهترین زمان

انتشار 13 شهریور 1397
مطالعه 3 دقیقه

دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی برای اینکه بتوانند رزومه خود را تقویت کنند و از دانشگاه های خود فارغ التحصیل شوند ، نیاز دارند تا در کوتاهترین زمان ممکن ، از مجلات معتبر پذیرش گیرند. در این مقاله می خواهیم پذیرش و چاپ مقاله ISI در کوتاهترین زمان را بررسی کنیم.

پذیرش و چاپ مقاله ISI در کوتاهترین زمان

یکی از مهمترین و معتبرترین پایگاه های علم سنجی در جهان ، ژورنال های تحت پوشش پایگاه ISI است. کیفیت و اعتبار بالای این مجلات به نحوی است که ،  محققان و اهالی علم ، تلاش می کنند تا به هر قیمتی ، مقالات خود را در این مجلات به چاپ برسانند. در واقع دانشجویان برای تقویت رزومه تحصیلی خود ، دفاع از رساله یا فارغ التحصیلی از دانشگاه ، نیاز دارند تا مقالات خود را در یکی از ژورنال های معتبر ISI به چاپ برسانند ، اما داوری مقالات ISI  ، پروسه طولانی و پذیرش و چاپ مقاله در این ژورنالها ، زمان بر است. اکثر دانشجویان هم با مشکل زمان روبرو هستند و نیاز دارند تا مقالات آنها در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

پروسه داوری مجلات ISI

پس از سابمیت مقاله ، در ابتدا مقاله توسط ادیتور ارزیابی کلی می شود و داوری اولیه روی آن صورت می گیرد. در این مرحله مقاله از نظر موضوع ، منابع ، جداول ، نمودارها و هم خوانی اسکوپ مقاله و مجله مورد بررسی قرار میگیرد. ناقص بودن و نداشتن استاندارد لازم هر یک از موارد ذکر شده باعث می شود که مقاله ، سریعا ریجکت گردد. در صورت داشتن استاندارد های لازم ، مقاله به داوری دوم ارسال می شود. در این مرحله ، مقاله از نظر محتوایی مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید داوری دوم ، سریعا پذیرش میشود. این پروسه زیر 2ماه انجام می گیرد ؛ اما اگر داوری دوم مقاله را ریجکت کند  ، مقاله به داوری سوم کشیده می شود ، در این مرحله نیز مقاله از تمام جنبه ها بررسی شده و در پایان ، نظر به پذیرش یا ریجکت قطعی مقاله می دهند. داوری سوم نیز یک ماه زمان لازم دارد و در مجموع برای جواب گیری از یک ژورنال معتبر ISI  ، دو الی سه ماه زمان لازم است.

پذیرش و چاپ مقاله ISI در کوتاهترین زمان

همان طور که گفته شد پروسه سابمیت و نتیجه گیری از مجلات ISI ، بسیار زمان بر است و اکثر دانشجویان با مشکل زمان روبرو هستند. بهترین کار در این شرایط دریافت مشاوره و همکاری با موسسات پژوهشی است. این موسسات به دلیل قراردادی که با نشریات معتبر دارند ، می توانند در زمان و هزینه بسیار صرفه جویی کنند. یکی از بهترین موسسات فعال در زمینه های پژوهشی ، موسسه آذرگان است. این موسسه توانسته است با گردآوری تیمی بسیار قوی از بهترین کارشناسان و محققان کشور ، در کوتاهترین زمان ممکن ، پذیرش و چاپ مقاله ISI را برای عزیزان فرهیخته ، ممکن سازد.

خدمات چاپ مقاله در موسسه آذرگان 

سایر خدمات موسسه

  • چاپ کتاب در 20 روز کاری

  • تبدیل پایان نامه به کتاب در 5 روز کاری

  • واریز هزینه ها به دلار به اقصی نقاط جهان

نکته : موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در حرفه چاپ و نشر مقاله ، با اجماع برترین متخصصان بخش چاپ و نشر ، که همگی از نخبگان بهترین دانشگاه های کشور هستند و خود تجربه چاپ مقالات در بهترین ژورنالهای بین المللی را دارند ، می توانند بهترین مشاور و همراه برای شما در این کار باشند.همچنین این موسسه در بخش های چاپ کتاب ، چاپ مقاله و ترجمه فوق تخصصی ، توانسته است نظر بسیاری از دانشجویان و پژوهشگران را جلب کند و با از بین بردن واسطه های کاذب ، در هزینه و زمان صرفه جویی کند.
 

موسسه آذرگان پیشرو در امور پژوهشی و چاپی

تصویر

برای ثبت سفارش لطفا کلیک کنید

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش