پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی

انتشار 22 شهریور 1397
مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از دانشجویان مقاطع تحصیلی دکتری ، نیاز دارند تا برای دفاع از رساله یا فارغ التحصیلی از دانشگاه ، مقالاتی را در رشته تخصصی خود نوشته و در نشریات داخلی به چاپ برسانند. در این مطلب در مورد پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی بحث خواهیم کرد.

پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی

همانطور که میدانید ، گذشته از کیفیت خود مقاله ، مهمترین فاکتور سنجش مقالات ، مجله ای است که مقاله در آن پذیرش می گیرد. در واقع کیفیت مقاله شما هر چقدر هم بالا باشد ، داوران و اساتید دانشگاه ها ، ملاک کیفیت مقاله شما را روی اعتبار مجله می بینند. یکی از ژورنال های بسیار معتبر که مورد تایید دانشگاه ها و وزارتین علمی قرار دارد ، مجلات علمی پژوهشی داخلی است. این مجلات ، تخصصی هستند و مقالات علمی را به صورت موضوعی و تخصصی ، مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند. 

در صورتیکه شما نیاز دارید که به تمام اهداف پژوهشی خود ، مانند دریافت مجوز برای دفاع از رساله دکتری ، فارغ التحصیلی یا ارتقای علمی دست یابید ، نیاز دارید که در یکی از نشریات علمی پژوهشی داخلی ، پذیرش گیرید. دریافت پذیرش از این مجلات بسیار سخت و داوری زمان بر دارد که حتی برخی دانشجویان را یک سال درگیر می کند ؛ از این رو بسیاری از دانش پژوهان را دچار مشکل می کند چون زمان برای آنها بسیار اهمیت دارد. برای اینکه بتوانیم زمان پذیرش را کاسته و در مقابل ، درصد پذیرش را در این مجلات افزایش دهیم ، نیاز داریم که به چند نکته مهم توجه کنیم.

نکات مهم برای افزایش درصد پذیرش و کاهش زمان داوری ، در مجلات علمی پژوهشی داخلی

موضوع مقاله : در انتخاب موضوع مقاله ، باید دقت کنید. همانطور که می دانید ، مقالاتی مورد توجه داوران نشریات داخلی قرار می گیرند که مروری نباشند و در تمام بخش ها و اجزای مقاله ، نوآوری صورت گرفته باشد. خصوصیت اصلی این مقالات ، اصالت و ابداع است.

اسکوپ مجله : یکی از مهمترین موارد ، یکسان بودن اسکوپ مقاله و مجله است. همانطور که اشاره شد ، تمام مجلات داخلی موضوعات علمی را به صورت تخصصی بررسی می کنند و در صورتیکه مقاله ارسالی در اهداف آنها قرار نگیرد ، بدون تردید ، ریجکت خواهد شد.

منابع : منابع و رفرنس دهی های مقاله باید بروز باشند. منابع قدیمی ، شانس پذیرش مقاله را بسیار کاهش می دهند.

محتوای : محتوای قوی ، در کنار متن بدون ایرادات نگارشی ، می تواند درصد پذیرش مقاله را بسیار بالا ببرد. باید بدانید در داوری مقاله ، بیشتر امتیاز ، به محتوای متن داده می شود و محتواهای ضعیف ، هیچ شانسی برای پذیرش نخواهند داشت.

موسسات پژوهشی : در کنار رعایت موارد بالا ، یکی از بهترین راه های افزایش درصد قبولی و کاهش زمان داوری ، دریافت مشاوره و همکاری  از موسسات پژوهشی است. این موسسات با رایزنی های مناسب با مجلات داخلی می توانند در این راه به شما کمک کنند. 

موسسه آذرگان

یکی از موسسات بسیار معتبر و فعال در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، موسسه آذرگان است. این موسسه توانسته است با اجماع گروهی از برترین نخبگان رشته های علمی مختلف ، تعاملات مناسبی را با مجلات داخلی ایجاد کند و در بازه زمانی مناسب با هزینه ای نازل ، مقالات شما را به این مجلات ارسال کند. با اینکه این مجلات دارای داوری بسیار سخت گیر هستند ، اما در این موسسه ، پذیرش مقالات ، به صورت نیمه تضمینی انجام می پذیرد.

خدمات موسسه آذرگان در قبال مقالات علمی پژوهشی داخلی

  • استخراج مقاله از پایان نامه فارسی در بازه زمانی سه روزه

  • فرمت بندی تخصصی در بازه زمانی چهار روزه

  • سابمیت و پیگیری های هفتگی برای کاهش زمان داوری و افزایش درصد پذیرش

  • ترجمه چکیده مقاله به صورت فوق تخصصی.

سایر خدمات موسسه آذرگان

چاپ کتاب ، چاپ مقاله در ژورنال های معتبر خارجی ، بروز رسانی رفرنس ها ، تبدیل پایان نامه به کتاب از جمله خدمات این موسسه میباشد.

موسسه آذرگان ، بهترین موسسه ارائه کننده خدمات پژوهشی

تصویر

برای ثبت سفارش لطفا کلیک کنید.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش