نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از دیماه آغاز می شود

انتشار 26 آذر 1398
مطالعه 1 دقیقه

پانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر گروه علوم پزشکی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از طریق سامانه نقل و انتقال شاهد و ایثارگر انجام می شود.

نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از دیماه آغاز می شود

ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی متقاضی انتقال در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از طریق سامانه نقل و انتقال شاهد و ایثارگر به نشانی http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir انجام خواهد شد.

دانشجویان شاهد و ایثارگر جدید الورود باید پس از دریافت شماره دانشجویی نسبت به ثبت درخواست انتقال خود در روزهای ۵ تا ۱۱ دی ماه ۹۸ در سامانه اقدام کنند.

دانشگاه نسبت به ثبت نام اولیه دانشجویان و صدور شماره دانشجویی حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذر ۹۸ اقدام می کند و نسخه پشتیبان سیستم آموزش را به واحد آمار و فناوری اطلاعات معاونت آموزشی وزارت بهداشت ارائه کند.

درخواست انتقال دانشجویان جدید الورود در صورت ارسال نسخه پشتیبانی دانشگاه در اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل نیز می توانند در روزهای ۱۸ تا ۲۳ دی ماه ۹۸ نسبت به ثبت درخواست انتقال خود اقدام کنند.

بررسی وضعیت آموزشی و تحصیلی متقاضیان ثبت نام شده و اظهار نظر دانشگاه مبدا در  سامانه انتقال از تاریخ ۲۸ دی ماه تا اول بهمن ماه ۹۸ صورت می گیرد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش