نحوه ثبت نام و پرداخت شهریه دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

انتشار 11 آبان 1399
مطالعه 2 دقیقه

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال ۹۹ دانشگاه آزاد از امروز چهارشنبه هفتم آبان ماه آغاز می شود.

نحوه ثبت نام و پرداخت شهریه دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش ایسنا؛ سازمان سنجش آموزش کشور در این زمینه اعلام کرد که با توجه به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی صورت می پذیرد، بنابراین پذیرفته شدگان از امروز چهارشنبه ۷ آبان ماه ۹۹ می توانند جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس: edu.iau.ac.ir  مراجعه کنند. 

بر این اساس عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان فوق به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد. همچنین پذیرفته‌شدگان تمامی واحدهای دانشگاهی جهت اطلاع از چگونگی تحویل مدارک به صورت فیزیکی به آدرس درگاه واحد دانشگاهی محل پذیرش‌ مراجعه کنند. 

ارائه اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریز نمرات با ذکر معدل، اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، شش قطعه عکس ۴×۳ تمام‌ رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولین ۱۲ قطعه)، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته شده را مشخص نماید و تکمیل تمامی فرم های ثبت‌نام و فرم های مربوط به تعهدات و سایر فرم هایی که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است از جمله مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان فوق است.

همچنین چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش، ثبت نام و تحصیل مشخص شود که متقاضی فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما بوده است ضمن لغو پذیرش مطابق ضوابط با وی برخورد خواهد شد.

شهریه پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه آزاد از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که به منظور تأمین بخشی از هزینه‌های این دوره در هر نیم سال تحصیلی از دانشجویان دریافت می شود. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغ یک میلیون و نهصدو پنجاه هزار تومان بابت هزینه خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت کنند. 

همچنین حق بیمه حوادث مبلغ ۵۰۰۰۰ (پنجاه هزار) ریال می‌ باشد که هر پذیرفته‌ شده باید در سامانه آموزشیار پرداخت کنند و  پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین‌نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

متقاضیان درصورت داشتن هر گونه سوال می توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تاساعت ۲۰ با شماره تلفن گویای مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد (۴۷۴۳ با پیش شماره ۰۲۱) تماس بگیرند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش