چاپ تضمینی مقاله در رشته مهندسی نفت

انتشار 25 تیر 1397
مطالعه 3 دقیقه

اکسپت و چاپ تضمینی مقاله در رشته مهندسی نفت و گرایش های مختلف آن در مجلات معتبر بین المللی ISI , ISC , SCOPUS و علمی پژوهشی داخلی وخارجی در کمترین زمان ممکن در موسسه آذرگان انجام می پذیرد.

چاپ تضمینی مقاله در رشته مهندسی نفت

معرفی اجمالی رشته مهندسی نفت

با توجه به وجود ذخایر عظیم نفت و گاز کشور و لزوم بهره برداری صحیح از این نعمت الهی و تاکید دولت جمهوری اسلامی ایران بر توسعه صنایع پالایش نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان صنایع مادر و نیاز روز افزون کشور به مهندسین شیمی با تخصص در صنایع نفت که بتوانند موجب پیشرفت این صنایع گردند. برنامه دوره کارشناسی صنایع نفت به منظور آموزش علوم و فنون مربوط به پالایش و تبدیل نفت خام و گاز طبیعی و گاز همراه با بهره گیری از فرایندهای مهندسی شیمی به محصولاتی نظیر انواع سوخت ها، انواع روغنهای روان کننده، و مواد اولیه پتروشیمی. تاکید دولت جمهوری اسلامی بر گسترش صنایع تصفیه و تبدیل نفت و گاز به منظور پاسخگویی به نیاز روزافزون صنایع کشور با محصولات صنایع نفت و گاز و پتروشیمی. با توجه به اینکه محصولات این صنایع عمدتاً به عنوان منابع تامین انرژی و یا به صورت مواد اولیه در بسیاری از صنایع دیگر مصرف می شوند، صنایع نفتی از نقش زیر بنائی در اقتصاد و صنعت کشور برخوردار است.
نقش اساسی تولیدات و محصولات صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در تقلیل وابستگی به واردات و یا صادرات بخشی از این محصولات بجای صدور نفت خام و تبدیل این مواد اولیه به محصولات صنایع پتروشیمی مانند کود شیمیائی، مواد پلیمری برای تهیه لاستیک، پلاستیک و الیاف مصنوعی، مواد شیمیائی مختلف مانند اسیدها، بازها، نمکها، رنگینه ها، شوینده ها، حلال ها، مواد بهداشتی و غیره تدوین شده است و هدف آن تربیت کارشناس مهندسی شیمی با تخصص در صنایع نفت می باشد. این دوره جانشین دوره های کارشناسی صنایع پالایش، صنایع پتروشیمی و صنایع گاز در رشته مهندسی شیمی می باشد.

اکسپت و چاپ مقالات مهندسی نفت و اهمیت و لزوم آن

 دانشجویان تحصیلات تکمیلی که می خواهند نمره کامل پایان نامه خود را دریافت کنند و یا برای تقویت رزومه تحصیلی خود جهت شرکت در مصاحبه دکتری اقدام نمایند،  همچنین اعضای هیئت علمی برای افزایش رتبه علمی خود باید مقاله در مجلات معتبر به چاپ برسانند تا بتوانند از مزایای چاپ مقاله بهره مند شوند. این قاعده برای تمامی رشته ها وجود دارد، و رشته مهندسی نفت از آن مستثنی نیست. مجلات علمی پژوهشی سطح بالایی در زمینه مهندسی نفت وجود دارد که دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته می توانند مقالات خود را در آن به چاپ برسانند. لازم به ذکر است که  قبل از چاپ مقاله در این مجلات، حتما باید در مورد اعتبار و صحت مجلات مورد نظر با اساتید دانشگاه خود و موسسات فعال و مجاز در این زمینه مشورت کنید، و توصیه می شود هرگز به صورت انفرادی اقدام به چاپ مقاله خود نکنید.

توجه داشته باشید که ملاک ارزیابی دانشجویان در مصاحبه ها و اپلای در دانشگاه های خارج از کشور نیز چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی است. و بیشترین امتیاز  به مجلات JCR تعلق می گیرد. لذا چاپ مقالات ISI ایمپکت دار  از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

انواع مختلف مجلات معتبر که از پایگاه های مختلف نمایه می شوند عبارتند ازISI , ISC , SCOPUS , PUBMED  که پژوهشگران می توانند با چاپ مقاله در هریک از این مجلات نمایه شده در این پایگاهها از امتیازات چاپ مقاله استفاده کنند. دانشجویانی که مقالات علمی ISI ثبت شده دارند، شانس بیشتری در دریافت بورسیه دانشگاهی از سوی دانشگاه های بین المللی و معتبر جهانی را دارند و علاوه بر آن احتمال بیشتری در پذیرش مقاطع بالاتر مثل کارشناسی ارشد و دکتری و یا استخدام در ادارات دولتی و خصوصی و یا پذیرفته شدن به عنوان هئیت علمی دانشگاه ها و یا امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان و صاحب نظر و متخصص شدن در موضوع و یا امکان اخذ پروژه های تحقیقاتی با درآمد های بالا دارند. کسانی که دارای مقاله ISI می باشند، موفق تر بوده و همیشه یک گام از سایرین جلوتر خواهند بود.

ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه انتشاراتی آذرگان

فقط کافیست در عرض چند دقیقه بصورت آنلاین در سایت موسسه آذرگان ثبت سفارش کنید، و یا با مشاورین زبده مجموعه تماس بگیرید تا تمامی مراحل را برای شما گام به گام توضیح دهند. حتی اگر تنها چند روز به زمان مصاحبه وقت باقی مانده است ، کافیست که فقط فایل کتابی که تالیف یا ترجمه کرده اید و یا در غیر اینصورت فایل پایان نامه خود را در اختیار ما قرار دهید تا با ارائه نامه انتشارات ، تمام 4 امتیاز مصاحبه را از آن خود کنید.

همچنین شما می توانید تنها در 20 روز کاری ، کتاب چاپی خود را در تیراژ دلخواه دریافت نمائید. تمامی خدمات موسسه آذرگان به دلیل کاهش زمان ، کاهش هزینه و افزایش راندمان مجموعه ، کاملا به صورت غیر حضوری انجام می پذیرد. تنها کافیست با ارسال یک ایمیل به آدرس azargan.pub@gmail.com ، درخواست خود را ثبت نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما کاربر عزیز خواهد بود.

هزینه مناسب، کیفیت عالی و مشتری مداری سه رکن اساسی در این مجموعه می باشد.

جهت ثبت سفارش خود اینجا کلیک کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش