پرداخت با مسترکارت چگونه است؟

انتشار 6 خرداد 1397
مطالعه 1 دقیقه

مستر کارت یک کارت بانکی بین المللی، جهت انجام پرداخت های ارزی در خریدهای خارجی می باشد.

پرداخت با مسترکارت چگونه است؟

یکی از مشهور ترین شبکه های تبادل اطلاعات بانکی در دنیا، مستر کارت است. مستر کارت یک کمپانی بسیار مشهور و معتبر در دنیا است که هماهنگ کننده ی بسیاری از کارت های بانکی در جهان است. به این معنی که چنانچه شما از بانکی مستر کارت دریافت نمایید، میتوانید با خیال آسوده در تمامی کشور هایی که به آن ها سفر میکنید از کارت خود استفاده نمایید، از اینترنت خرید های مختلف کنید و …. .
خرید و انجام عملیات پرداخت با کارت های بین‌المللی مستر کارت آسان تر از پرداخت آنلاین با کارت های شتاب است.
به همان میزان که بسیاری از کاربران ایرانی به آسانی از کارت های ریالی شبکه شتاب برای خرید از سایت ها اینترنتی  و اپلیکیشن های داخلی استفاده می کنند، می توانند از مسترکارت نیز برای خرید های آنلاین ارزی استفاده نمایند.

 پرداخت با مستر کارت و اطلاعات لازم

  •  شماره ۱۶ رقمی کارت (digits card number)
  •  نام دارنده کارت ( name on card / card holder name )
  • تاریخ انقضای کارت ( expire date / valid through date )
  •  کد سه رقمی پشت کارت ( CVV۲ / CCV۲ / Security code / CID / card verification value )

یکی از مطمئن ترین روش های پرداخت آنلاین بین المللی ، پرداخت از کارت های بانکی بین المللی مانند مستر کارت می باشد. با خرید این کارت ها شما از خدماتی مانند : رزرو اتاق در بهترین هتل های جهان ، خرید بلیط پرواز های خارجی ، ثبت نام در آزمون های بین المللی و درخواست پذیرش از دانشگاه های خارجی ، بهره مند می شوید.حتی شما قادر خواهید بود از خدمات پولی شرکت های گوگل ، مایکروسافت و اپل استفاده و از فروشگاه های آنلاین و ... بصورت آنلاین خرید کنید.
پس از اینکه خرید اینترنتی بین المللی انجام شد، برای پرداخت ارزی به درگاه پرداخت هدایت می شویم که در این مرحله باید اطلاعات فوق را وارد نماییم. توجه داشته باشد سایت هایی که درگاه پرداخت مستر دارند، معمولا لوگوی مستر را در صفحه پرداخت خود نمایش می دهند. شایان ذکر است که در خریدهای خارجی، که با کارت های اعتباری بین المللی انجام می شود همانند کارت های شتاب داخلی نیازی به رمز دوم اینترنتی نداریم.

لازم به ذکر است برخی از سایت های آمریکایی و شرق آسیایی که امنیت بیشتری در پرداخت را لحاظ کرده اند علاوه بر اطلاعات اصلی مورد نیاز برای پرداخت گزینه دیگری تحت عنوان شماره امنیت اجتماعی (Social Security Number) دارند که وارد کردن آن شماره نیز در پرداخت الزامی می باشد.

همچنین پرداخت در بسیاری از سایت های اینترنتی علاوه بر ویزاکارت و مسترکارت با روش پی پال نیز امکان پذیر می باشد، و حتی بسیاری از سایت ها تنها روش پرداخت اینترنتی شان، پرداخت از طریق پی پال است.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش