مراحل چاپ کتاب

انتشار 15 فروردین 1397
مطالعه 3 دقیقه

موسسه آذرگان: چاپ کتاب یک پروسه نسبتا طولانی دارد که بصورت مرحله ای و پی در پی پیش می رود، بطوری که ورود به مرحله بعد در گرو اتمام مرحله قبل می باشد.

مراحل چاپ کتاب

همان طور که اشاره شد، برای اینکه کتابی به مرحله ی چاپ برسد باید پروسه ای را طی کند. از اخذ مجوز از ادارات مختلف گرفته تا مراحل صحافی و چاپ، در مجموع پروسه چاپ را شامل میشوند. این موسسه با رویکردی متفاوت در این حرفه و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند. موسسه آذرگان با دارا بودن تیمی تخصصی از بهترین تکنسین های آماده سازی پیش چاپ ، اپراتور های مجرب در چاپ و تکنسین های کنترل کیفیت ، این اطمینان را به شما می دهیم که یک محصول عالی را از ما دریافت خواهید کرد.

 مراحل چاپ کتاب در یک نگاه

  1. تکمیل کتاب

  2. ویرایش و غلط گیری توسط نویسنده و یا ویراستاران موسسه

  3. عقد قرارداد و تحویل فایل به موسسه.

  4. گرفتن شابک ، فیپا و مجوز چاپ کتاب توسط ناشر موسسه.

  5. آماده شدن طرح جلد.

  6. چاپ و صحافی کتاب توسط موسسه و تحویل آن درب منزل نویسنده

 مراحل چاپ کتاب

در این مرحله، شما نویسنده ی محترم، کتاب نگارش شده خود را به صورت فایل word  تهیه و درخواست خود را مبنی بر تعداد جلد کتاب، نوع جلد و جنس صفحه و موارد دیگر ، برای ما ارسال می نمایید.
 توجه نمایید که فایل نهایی شامل تمام مطالب کتاب از جمله صفحه­ ی عنوان کتاب و نویسندگان ، مقدمه، پیشگفتار، صفحه تقدیم، فهرست و منابع می باشد که در قالب یک فایل ارسال می گردد.
همچنین شما باید اسکن کار ملی خود را برای اخذ مجوز به همراه فایل کتابتان ارسال نمایید.
کارشناسان ما پس از بررسی فایل و با هماهنگی و میل خودتان فایل را برای ویراستاران تخصصی نگارش کتاب ،ارسال می نمایند. ویراستار، فایل شما را به صورت یک کتاب کامل و با رعایت تمامی نکات مربوط به نگارشی اصلاح می نماید. البته شایان ذکر است که ویراستار به هیچ عنوان در محتوای مقاله شما تغییری نخواهد داد و محتوای مقاله تان به هیچ عنوان ویرایش نمی شود.
پس از ویرایش کتاب بصورت یک فایل آماده تحویل بخش چاپ کتاب داده می شود که در آنجا همکاران اقدام به گرفتن شاپک و فیپا و اخذ مجوز از وزارت ارشاد می نمایند. پس از ثبت ارشاد منتظر صدور مجوز ارشاد خواهیم بود. پس از گرفتن این تاییدیه ها ، ثبت کتاب و صدور مجوز با نام شما به عنوان نویسنده بخش صفحه آرایی و طرح روی جلد آغاز می شود.(مدت زمان صدور مجوز از اختیار ناشر خارج می­باشد.)
توجه داشته باشید که پس از درخواست فیپا و همچنین پس از ثبت ارشاد امکان هیچ­گونه تغییری در عنوان کتاب و نام پدید آورندگان وجود ندارد. 
پس از صدور مجوز، نوبت به صفحه آرایی و طرح روی جلد می­رسد. متخصصان مربوطه، صفحه آرایی کتاب شما را شروع نموده و پس از آن طرح روی جلد کتابتان متناسب با موضوع کتاب طراحی خواهد شد و یا در صورتی که طراحی جلد را خودتان انجام داده باشید در این مرحله طرح جلد نهایی خود را با کیفیت بالا برای آماده سازی جهت چاپ تحویل انتشارات می­دهید. پس از آماده شدن طرح جلد، طی حداکثر دو هفته کاری کتاب، چاپ و آماده تحویل خواهد بود. 
در مرحله آخر کتابهای به چاپ رسیده  برای شما پست خواهد شد.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش