چاپ مقاله ISI

انتشار 9 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

به دلیل اعتبار بالای پژوهشی ، دانشجویان و اساتید داخلی مایل هستند تا مقالات خود را در ژورنالهای منتسب به پایگاه ISI به چاپ برسانند. موسسه آذرگان می تواند بصورت تضمینی شما را در این کار یاری کند.

چاپ مقاله ISI

برای کسانی که خود را آماده آزمون مصاحبه دکتری می کنند ، یا می خواهند از دانشگاههای خود فارغ التحصیل شوند و شغلی را در زمینه تحصیلی اختیار کنند ، ناچارند تا رزومه تحصیلی و کاری خود را تقویت کنند. یکی از راههای بهبود رزومه ، نگارش مقاله در زمینه های تخصصی و چاپ آن در ژورنالهای معتبر داخلی و خارجی است.

یکی از پایگاههای علم سنجی در جهان که به علت اعتبار و سخت گیری های بسیار ، مقبولیت خاصی در بین دانشجویان و اساتید داخلی دارد ، ژورنالهای ISI است. برای اینکه بتوانید مقاله خود را به این مجلات ارسال نمایید ، نیاز دارید تا به نکات زیر توجه کنید:

  • مقاله آماده شده باید حداقل استاندارد های یک مقاله بین المللی را داشته باشد.( باید مقاله ، موضوع جدیدی ارائه کند ، رفرنس ها به روز باشند ، جداول و نمودار ها ناقص نباشند و محتوای مقاله به خوبی نگارش گردد)؛

  • بعد از آماده شدن مقاله، انتخاب درست مجله نقش حیاتی در پذیرش ، ریجکت یا میزان ارجاع به آن  دارد. با توجه به موضوع و محتوای مقاله ی خود و مشورت با استاد راهنما و دوستان با تجربه ، ژورنالی  که نزدیکترین اسکوپ به مقاله ی شما دارد را برای شروع مرحله ی ارسال ، انتخاب کنید؛

  • باید ترجمه تخصصی روی متن مقاله انجام گیرد؛

  • پس از ترجمه حتما یک ویراستار تخصصی متن مقاله را باز بینی کند؛

  • فرمت بندی درست مقاله به قالب ژورنال انتخابی بسیار مهم است.

ارسال مقاله به مجلات ISI

ارسال مقاله به دو صورت الکترونیکی و پستی انجام میگیرد و در حال حاضر اکثر ژورنال های ISI  مقالات را به صورت الکترونیکی ، که سریع تر و امن تر است دریافت میکنند.فایل مقاله ی خود را به صورت PDF یا Word تهیه و به فرمت ژورنال مورد نظر درآورید. بعد از آن با دقت دوباره آن را مطالعه کنید تا ایرادات تایپی در آن نباشد. سپس در سایت مجله ی مورد نظر عضو شوید و مقاله ی خود را ارسال نمایید و منتظر دریافت نامه ی اعلام وصول از طرف سردبیر مجله باشد.

روند بررسی و داوری در مجلات ISI

اگر مقاله ی شما هم راستا با موضوع تخصصی مجله بوده و ایده ای نو را در بر داشته باشد و از نظر ویراستاران ، ایراد فنی و نگارشی نداشته باشد ، مقاله پذیرش میشود. اما معمولا این چنین نیست و داوران مجبور به دقت و تیز بینی مرحله ای برای پذیرش یا رد مقاله هستند. آنهایی که تجربه ی ارسال مقاله به ژورنالهای ISI را دارند میدانند  که مقاله بسته به شرایط ، بعد از داوری با یکی از حالت های زیر روبرو میشود:

  1. پذیرش برای چاپ

  2. پذیرش برای چاپ پس از اصلاحات جزئی

  3. پذیرش برای چاپ پس از اصلاحات کلی

  4. بررسی مجدد برای چاپ پس از اصلاحات کلی

  5. بررسی احتمالی برای چاپ در قالب نامه به سردبیر 

  6. رد مقاله ( غیر قابل چاپ )

امتیازات چاپ مقاله ISI در مصاحبه دکتری

این مقالات بخاطر اعتبار بالای علمی می توانند تا 7 امتیاز پژوهشی را برای نویسندگان به همراه داشته باشند. این امتیاز بالاترین امتیاز پژوهشی در بین تمام فعالیت های پژوهشی است. دانشجویان می توانند با ارائه چند مقاله مرتبط با رشته تخصصی خود  ، 22 امتیاز پژوهشی مقالات علمی را در مصاحبه دکتری از آن خود کنند.

موسسه آنتشاراتی آذرگان

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، می تواند در مدت زمان بسیار کوتاه ، مقالات علمی شما عزیزان را در ژورنالهای معتبر ISI به چاپ برساند.تنها کافی است تا با یکی از راه های ارتباطی با یکی از کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمائید تا در حداقل زمان به درخواست شما رسیدگی کنند. 

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 

موفقیت از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتر است...

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
در پاسخ به:
سلام. مجلات معتبر در خصوص رشته کشاورزی.زراعت که میتوانید چاپ و پذیرش بگیرید بفرمایید
سلام و عرض ادب روزتان بخیر بله با مجلات معتبری در این رشته همکاری داریم. برای اطلاع از شرایط ، لطفا چکیده و عنوان مقاله خود را بهمراه شماره تماس برای ما ایمیل بزنید. با سپاس
بازدیدکننده
خردادی
5 سال پیش
سلام. مجلات معتبر در خصوص رشته کشاورزی.زراعت که میتوانید چاپ و پذیرش بگیرید بفرمایید
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
در پاسخ به:
لطفا مجلات معتبری که بتوانم مقاله خود را که مرتبط با پرستاری یا انفورماتیک پرستاری می باشد را در آن چاپ کنم برای من بفرستید. با تشکر
با سلام و عرض ادب روزتان بخیر. برای معرفی مجلات و شرایط دقیق ، لطفا چکیده و عنوان مقاله خود را به همراه شماره تماس ، به ایمیل موسسه ارسال فرمائید تا کارشناسان پس از بررسی ، مجلات را خدمتتان ارسال نمایند. با سپاس
بازدیدکننده
مریم غلامی
5 سال پیش
لطفا مجلات معتبری که بتوانم مقاله خود را که مرتبط با پرستاری یا انفورماتیک پرستاری می باشد را در آن چاپ کنم برای من بفرستید. با تشکر
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش